Kolísání osvitu interiéru a napětí

Od klimatizace až po xenony
Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 23 dub 2010, 22:53

:shock: No tak je tým že si neuvedú úplné info o aute :D :D
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Reklama
 

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 24 dub 2010, 20:31

Jak to, že ne? Vždyť je to hned v prvním příspěvku. :D Dnes jsem musel dodělat jednu Octávku a zítra snad budu mít čas mrknout na ten svůj altík. S autem už si troufnu jen po městě, protože auto cuká jak vzteklé, žárovky blikají,..... Ale kontrolka dobíjení furt mlčí. Zajímavý jev. :o

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 25 dub 2010, 16:05

Tak jsem dnes po dvouhodinovém boji vymordoval ten altík ze své Zafiry. Povolení a vše kolem je hned, ale vytáhnout to vrchem...... to je mordovina. Jsem zvědavý, jak to půjde zpátky. Je normální, že se protáčí kladka altíku vůči hřídeli? Dnes ho odvezu na repas.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 27 dub 2010, 22:10

Kesi píše::shock: No tak je tým že si neuvedú úplné info o aute :D :D
Sory ale ak to nemáš v podpise tak ak bude k téma 20 strán málo kto sa pozrie na prvú. :mrgreen:

A tá kladka má volnobežku takže je to OK ;)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 28 dub 2010, 21:36

Do profilu bych si to dal, ale kdysi se mi to již po registraci nepovedlo doplnit.
Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč :roll:
Odpoledne jsem ho tam s přizvednutím motoru zase nacpal zpátky a už to dlouho nechci dělat. Teď jsem to byl projet a auto jede ihned od startu na 14-14,5V a drží je i po zapnutí všech spotřebičů. První dojmy jsou i takové, že mi auto přestalo cukat tak jako cukalo mezi 1500-2000ot. Ještě se vypálil DPF a auto jede jak vyměněné. Ještě budu pozorovat.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 28 dub 2010, 22:11

Držím palec 8-)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od RomanK » 28 dub 2010, 23:38

Jirka156 píše:...Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč...
Za samotný regulátor s ložisky je to hodně. Jestli je to i s diodovým blokem, tak je to cena přiměřená.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 29 dub 2010, 20:39

Bohužel bez mostíku. Ten byl měřený a je prý o.k. Vím, že cena je vysoká, ale v okolí moc autoelektrikářů není.

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Jirka156 » 30 dub 2010, 18:45

Tak dnes opět začaly problémy s dobíjením. Dva dny bez problémů 14-14,5V. Dnes nastartuju auto, chci odvézt kluka do školky a po rozjetí se zhasly světla, pak budíky, pak palubák a nakonec přestalo jít servo. Tak jsem se vrátil a po vyjetí bloku hodnot na CID jsem zjistil, že mi to dobíjí 17,5V. Pak zase najednou jen 12V. Chyb je v registru jak nas.....o. Mimo jiné High Voltage, to je jasné. Měřil jsem napětí na altíku a jen 11V. Takže jsem ho hezky odpojil a zítra frčím s celým autem k tomu elektrikáři, co mi na něm vyměňoval regulátor právě kvůli kolísání od 12-15,5V. Jak vidět moc toho nevydržel, pokud je to tím.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí

Příspěvek od Kesi » 03 kvě 2010, 22:14

Tak bude treba aj mostík a myslím že znovu regulátor, ale máš to ako reklamáciu.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Odpovědět