Kolísání osvitu interiéru a napětí
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
No tak je tým že si neuvedú úplné info o aute
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
- Reklama
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Jak to, že ne? Vždyť je to hned v prvním příspěvku. Dnes jsem musel dodělat jednu Octávku a zítra snad budu mít čas mrknout na ten svůj altík. S autem už si troufnu jen po městě, protože auto cuká jak vzteklé, žárovky blikají,..... Ale kontrolka dobíjení furt mlčí. Zajímavý jev.
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Tak jsem dnes po dvouhodinovém boji vymordoval ten altík ze své Zafiry. Povolení a vše kolem je hned, ale vytáhnout to vrchem...... to je mordovina. Jsem zvědavý, jak to půjde zpátky. Je normální, že se protáčí kladka altíku vůči hřídeli? Dnes ho odvezu na repas.
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Sory ale ak to nemáš v podpise tak ak bude k téma 20 strán málo kto sa pozrie na prvú.Kesi píše: No tak je tým že si neuvedú úplné info o aute
A tá kladka má volnobežku takže je to OK
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Do profilu bych si to dal, ale kdysi se mi to již po registraci nepovedlo doplnit.
Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč
Odpoledne jsem ho tam s přizvednutím motoru zase nacpal zpátky a už to dlouho nechci dělat. Teď jsem to byl projet a auto jede ihned od startu na 14-14,5V a drží je i po zapnutí všech spotřebičů. První dojmy jsou i takové, že mi auto přestalo cukat tak jako cukalo mezi 1500-2000ot. Ještě se vypálil DPF a auto jede jak vyměněné. Ještě budu pozorovat.
Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč
Odpoledne jsem ho tam s přizvednutím motoru zase nacpal zpátky a už to dlouho nechci dělat. Teď jsem to byl projet a auto jede ihned od startu na 14-14,5V a drží je i po zapnutí všech spotřebičů. První dojmy jsou i takové, že mi auto přestalo cukat tak jako cukalo mezi 1500-2000ot. Ještě se vypálil DPF a auto jede jak vyměněné. Ještě budu pozorovat.
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Držím palec
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Za samotný regulátor s ložisky je to hodně. Jestli je to i s diodovým blokem, tak je to cena přiměřená.Jirka156 píše:...Jinak dnes jsem zaplatil za opravu altíku tzn. regulátor napětí třívývodový + ložiska + práce 3700Kč...
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Bohužel bez mostíku. Ten byl měřený a je prý o.k. Vím, že cena je vysoká, ale v okolí moc autoelektrikářů není.
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Tak dnes opět začaly problémy s dobíjením. Dva dny bez problémů 14-14,5V. Dnes nastartuju auto, chci odvézt kluka do školky a po rozjetí se zhasly světla, pak budíky, pak palubák a nakonec přestalo jít servo. Tak jsem se vrátil a po vyjetí bloku hodnot na CID jsem zjistil, že mi to dobíjí 17,5V. Pak zase najednou jen 12V. Chyb je v registru jak nas.....o. Mimo jiné High Voltage, to je jasné. Měřil jsem napětí na altíku a jen 11V. Takže jsem ho hezky odpojil a zítra frčím s celým autem k tomu elektrikáři, co mi na něm vyměňoval regulátor právě kvůli kolísání od 12-15,5V. Jak vidět moc toho nevydržel, pokud je to tím.
Re: Kolísání osvitu interiéru a napětí
Tak bude treba aj mostík a myslím že znovu regulátor, ale máš to ako reklamáciu.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan