Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

11roman11
Příspěvky: 159
Registrován: 04 kvě 2009, 20:26

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od 11roman11 » 25 kvě 2010, 20:56

stanomata píše:a aký dôsledok ma tato netesnost , samozrejme ,že nieje pomazany cely motor :o

důsledek to žádnej nemá jen to vypadá hnusně + to smrdí když je motor ohřátej.
A to že to teče je asi tim že mezi vstřik a to těsnění se dostane ňákej bordel.zkusil bych ten motor umejt vyfoukat bordel kolem těch vstřiků,vyndat to těsnění - očistit - máznout vazelínou styčnou plochu a vrátit zpět.

Reklama
 

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od martas09 » 23 črc 2010, 12:20

gumu jsem sundal, ocistil, namaz vazoskou a dal zpet a je klid.
Dik za radu!
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

Uživatelský avatar
stanomata
Příspěvky: 522
Registrován: 14 pro 2009, 08:01
Bydliště: SENEC /SR/

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od stanomata » 23 črc 2010, 15:31

a čim si to čistil, aku vazelinu si použil
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100

Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií

martas09
Příspěvky: 80
Registrován: 07 lis 2009, 18:26
Bydliště: Praha

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od martas09 » 23 črc 2010, 20:23

Jen ocistit suchym hadrem aby mezi motorem, vstrikem a gumou nebyl zadnej bordel. Pouzil jsem cervenou vazelinu, jedinou co jsem nasel u tchana v garazi ;) staci fakt jen trosku pomaznout.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005

Uživatelský avatar
RomanN
Příspěvky: 162
Registrován: 10 říj 2009, 11:26
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od RomanN » 23 bře 2012, 16:08

martas09 píše:gumu jsem sundal, ocistil, namaz vazoskou a dal zpet a je klid.
Dik za radu!
Totéž jsem dnes udělal já, protože to už teklo dost a je také klid. Děkuji.

Uživatelský avatar
regisexp
Příspěvky: 9
Registrován: 04 čer 2013, 23:26
Bydliště: Most

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od regisexp » 22 úno 2014, 08:34

Zdravim všechny,

vyndaval jsem vstrikovače na Astře H 1.7 cdti 74kw motor Z17DTH a chtěl bych se zeptat na jaký moment je pak do pouzdra utáhnout (ten jeden šroub). Nemohu to nikde najít. Jsou nějaké zásady ještě pro montáž vstřikovače zpátky do motoru? Díky za všechy rady. Martin

leosforever
Příspěvky: 4
Registrován: 18 led 2016, 16:55

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od leosforever » 18 led 2016, 17:47

Dobrý den opláci. Mám technický dotaz. Koupil jsem astru H gtc, 1.7cdti 74 kw. Po sundání deklu z motoru jsem si všiml, že prosakuje asi , , olej" s gumového těsnění kolem vstřiku. Dále jsem si všiml, že ze 4 vstřiku je menší únik, jako by ze závitu jak je ta matice... foto hned vložím. Chci se zeptat. Dá se nějak vyčistit nebo přetěsnit to těsnění kolem vstřiku? Četl jsem, že to nemá vliv na funkčnost jen na vzhled. Prý stačí jen gumy sundat, vyčistit, máznout dosedací plochy vazelinou a bude problém vyřešený? Také mě zajímá ten únik z vstřiku. Jinak auto jede normálně, nekouří, nebublá.... Děkuji
Přílohy
8536_20160118-151505.jpg
8534_20160118-151509.jpg

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 532
Registrován: 21 pro 2008, 20:45
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice

Re: Netěsnost vstřikovačů Z17DTH

Příspěvek od denny » 18 led 2016, 20:53

Nedělej v tom tady guláš.Píšeš to tu na foru dvakrát.

Odpovědět