Montáž parkovacího asistenta
Re: Montáž parkovacího asistenta
Nad bezdrátem jsem uvažoval, ale nárazník určitě sundám a použiju vyznačený místa. I tyto senzory se dají nasměrovat, aby nebraly silnici. Díky za názory.
- Reklama
Re: Montáž parkovacího asistenta
Já jsem namontoval neorigo za pár Eur z e-bay přesně jak píše Vojta, a nebyl s tim sebemenší problém. Vzdálenost ukazují stejně spolehlivě jako originály na služebáku a s prostorem fakt problém nebyl. Nicméně mám hatchback, ne caravan.
Re: Montáž parkovacího asistenta
Já se těch neorigo taky nebojim. Měl jsem já a má celá rodina a kamarádi a fungují skvěle. Moc jsem si na to zvykl a ted to chybí. Akorát jsem měl sadu s drátem a v Géčku to dalo docela práci dostat se přez B sloupek dozadu. Proto ty dotazy a zvažování bezdrátu.
Re: Montáž parkovacího asistenta
Dnes som si namontoval parkovacie senzory, ktore som si tiez objednal na parkujeme.cz. Su bez displeja, lebo sa mi nepaci, ak je nieco zbytocne, len tak prilepene na palubovku.
Takze k montazi:
potrebujeme hviezdicovy skrutkovac (velkost 20), lepiacu pasku, popripade stahovacie pasky na upevnnie kablov, vrtacku, noz, brusny papier...
1. Demontaz naraznika:
-odmontujeme zadne svetla, pod ktorymi su hviezdicove skrutky- odtocime, tak ako aj skrutky v podbehoch zadnych kolies (su po dve). zo spodnej casti naraznika uvolnime 2 rozperne nity.
- naraznik uvolnujeme smerom od kolesa, tahame ho mierne hore a od auta (ide to trosku tazsie) postupne tak uvolnime cely naraznik.
2. Montaz senzorov:
- do oznacenych miest vyvrtame diery prilozenym kruhovym vrtakom otvory. Mierne otvory prebrusime, pripadne orezeme vystupeny plast po vrtani, aby senzory pekne zapadli. Ide to ztuha. Kable pretiahneme gumovou priechodkou.
3. Napojenie riadiacej jednotky senzorov na elektricky prud:
- cerveny kabel napojime na parkovacie svetlo (je to biely kabel s ciernym pasikom), cierny kabel napojime na kostru automobilu)
Nasledne uz len namontujeme naraznik, pozapajame senzory do riadiacej jednotky senzorov (Odporucam si kable oznacit este pri ich nasadeni do naraznika.) a umiestnime niekam reproduktor.
POZNAMKA: Ked som skusal najst kabel, ktory napaja parkovacie svetlo, tak som mal odpojeny svetlomet no elektonika auta odpojila napajanie celeho konektora zadneho svetla, cize som musel svetlomet napojit a skusal som to tak...
Cela montaz sa da zvladnut v pohode do 2 hodin, ak ste na to dvaja.
Takze k montazi:
potrebujeme hviezdicovy skrutkovac (velkost 20), lepiacu pasku, popripade stahovacie pasky na upevnnie kablov, vrtacku, noz, brusny papier...
1. Demontaz naraznika:
-odmontujeme zadne svetla, pod ktorymi su hviezdicove skrutky- odtocime, tak ako aj skrutky v podbehoch zadnych kolies (su po dve). zo spodnej casti naraznika uvolnime 2 rozperne nity.
- naraznik uvolnujeme smerom od kolesa, tahame ho mierne hore a od auta (ide to trosku tazsie) postupne tak uvolnime cely naraznik.
2. Montaz senzorov:
- do oznacenych miest vyvrtame diery prilozenym kruhovym vrtakom otvory. Mierne otvory prebrusime, pripadne orezeme vystupeny plast po vrtani, aby senzory pekne zapadli. Ide to ztuha. Kable pretiahneme gumovou priechodkou.
3. Napojenie riadiacej jednotky senzorov na elektricky prud:
- cerveny kabel napojime na parkovacie svetlo (je to biely kabel s ciernym pasikom), cierny kabel napojime na kostru automobilu)
Nasledne uz len namontujeme naraznik, pozapajame senzory do riadiacej jednotky senzorov (Odporucam si kable oznacit este pri ich nasadeni do naraznika.) a umiestnime niekam reproduktor.
POZNAMKA: Ked som skusal najst kabel, ktory napaja parkovacie svetlo, tak som mal odpojeny svetlomet no elektonika auta odpojila napajanie celeho konektora zadneho svetla, cize som musel svetlomet napojit a skusal som to tak...
Cela montaz sa da zvladnut v pohode do 2 hodin, ak ste na to dvaja.
Naposledy upravil(a) neo87 dne 02 kvě 2010, 00:19, celkem upraveno 4 x.
Astra H Caravan - Cosmo, 1,7CDTI 74kW
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Re: Montáž parkovacího asistenta
DALSIE FOTKY (KEDZE IDU PRIDAT LEN PO 3 TAK SOM TO MUSEL ROZDELIT DO VIACERYCH PRISPEVKOV)
Astra H Caravan - Cosmo, 1,7CDTI 74kW
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Re: Montáž parkovacího asistenta
neo87 píše:DALSIE FOTKY (KEDZE IDU PRIDAT LEN PO 3 TAK SOM TO MUSEL ROZDELIT DO VIACERYCH PRISPEVKOV)
Astra H Caravan - Cosmo, 1,7CDTI 74kW
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Re: Montáž parkovacího asistenta
neo87 píše:DALSIE FOTKY (KEDZE IDU PRIDAT LEN PO 3 TAK SOM TO MUSEL ROZDELIT DO VIACERYCH PRISPEVKOV)
Astra H Caravan - Cosmo, 1,7CDTI 74kW
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
- david.tomko
- Příspěvky: 191
- Registrován: 15 úno 2009, 17:52
- Bydliště: Litvínov
Re: Montáž parkovacího asistenta
Ahoj, neměl jsi problém s hloubkou těch čidel, jako Pueblo? Koukám, že jsi je namontoval do spodní části na rozdíl od něj, je tedy to tvoje místo označené od Opela jako místo pro senzory?neo87 píše:Dnes som si namontoval parkovacie senzory, ktore som si tiez objednal na parkujeme.cz. Su bez displeja, lebo sa mi nepaci, ak je nieco zbytocne, len tak prilepene na palubovku.
Takze k montazi:
potrebujeme hviezdicovy skrutkovac (velkost 20), lepiacu pasku, popripade stahovacie pasky na upevnnie kablov, vrtacku, noz, brusny papier...
1. Demontaz naraznika:
-odmontujeme zadne svetla, pod ktorymi su hviezdicove skrutky- odtocime, tak ako aj skrutky v podbehoch zadnych kolies (su po dve). zo spodnej casti naraznika uvolnime 2 rozperne nity.
- naraznik uvolnujeme smerom od kolesa, tahame ho mierne hore a od auta (ide to trosku tazsie) postupne tak uvolnime cely naraznik.
2. Montaz senzorov:
- do oznacenych miest vyvrtame diery prilozenym kruhovym vrtakom otvory. Mierne otvory prebrusime, pripadne orezeme vystupeny plast po vrtani, aby senzory pekne zapadli. Ide to ztuha. Kable pretiahneme gumovou priechodkou.
3. Napojenie riadiacej jednotky senzorov na elektricky prud:
- cerveny kabel napojime na parkovacie svetlo (je to biely kabel s ciernym pasikom), cierny kabel napojime na kostru automobilu)
Nasledne uz len namontujeme naraznik, pozapajame senzory do riadiacej jednotky senzorov (Odporucam si kable oznacit este pri ich nasadeni do naraznika.) a umiestnime niekam reproduktor.
POZNAMKA: Ked som skusal najst kabel, ktory napaja parkovacie svetlo, tak som mal odpojeny svetlomet no elektonika auta odpojila napajanie celeho konektora zadneho svetla, cize som musel svetlomet napojit a skusal som to tak...
Cela montaz sa da zvladnut v pohode do 2 hodin, ak ste na to dvaja.
Opel Astra H Caravan N-Joy 1,6 Twinport
Re: Montáž parkovacího asistenta
Problem s hlbkou tam vobec nie je. Je to presne v miestach kde je to oznacene vyrobcom. Zem to nechyta takze vsetko OK.
Astra H Caravan - Cosmo, 1,7CDTI 74kW
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)
Spotreba: min. 4,7 l/100 (predpisova pokojna jazda - priemer za 300km)
max. 6,3 l/100 (svizna jazda s plnym kufrom - priemer za 500km)