Prosakuje olej u odlučovače oleje

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marcusbegin
Příspěvky: 33
Registrován: 29 pro 2015, 20:26

Prosakuje olej u odlučovače oleje

Příspěvek od Marcusbegin » 05 srp 2017, 14:49

Zdarec, mám problém, tak nějak jsem si všimnul, že za motorem u "odlučovače oleje" mi prosakuje olej z jedne hadičky a ta druhá, ve které jde vzduch, taky moc dobře nedrží a trošku se dá povytáhnout. Neví někdo co s tím a zda mají jít takhle povytáhnout? Cca 0,5 cm... ten olej tam určitě není dobrý. Může to mít za následek i chybu P2279 - netěsnost v sání? Díky moc za všechny rady ;)

Astra H, 1.9 CDTI, Z19DTH pro info
Přílohy
IMG_4161.JPG
ASTRA H 1.9 CDTI, 110 kw, 2007, Irmscher

Reklama
 

Uživatelský avatar
Marcusbegin
Příspěvky: 33
Registrován: 29 pro 2015, 20:26

Re: Prosakuje olej u odlučovače oleje

Příspěvek od Marcusbegin » 08 srp 2017, 08:42

To fakt nikdo neví co by jsem s tim mel delat? :( hymlhergot :D
ASTRA H 1.9 CDTI, 110 kw, 2007, Irmscher

Uživatelský avatar
Hoonza
Příspěvky: 110
Registrován: 07 srp 2009, 14:27

Re: Prosakuje olej u odlučovače oleje

Příspěvek od Hoonza » 08 srp 2017, 11:21

Ahoj, já to řešil na VC. (stejný motor) Prosakuje po čase každý odlučovač. Vysouvání trubičky je normální vlastnost. Já to řešil tak, že jsem ho celý demontoval a prohlédl. Koupil patřičné průměry gumových O kroužků (o kousek větší) a lepidlem je slepil na přesný průměr. Po zkomletování už cca 50.000 km ani kapka...........

Chyba P2279 s tím nemá co dělat. Zaměř se na vířivé klapky, či intercooler.
Astra H Sport, Z18XER 103 KW r. 2008, IDS+, Bi-Xenon, Keyless (Open&Start)

Uživatelský avatar
Marcusbegin
Příspěvky: 33
Registrován: 29 pro 2015, 20:26

Re: Prosakuje olej u odlučovače oleje

Příspěvek od Marcusbegin » 08 srp 2017, 15:08

Hoonza píše:Ahoj, já to řešil na VC. (stejný motor) Prosakuje po čase každý odlučovač. Vysouvání trubičky je normální vlastnost. Já to řešil tak, že jsem ho celý demontoval a prohlédl. Koupil patřičné průměry gumových O kroužků (o kousek větší) a lepidlem je slepil na přesný průměr. Po zkomletování už cca 50.000 km ani kapka...........

Chyba P2279 s tím nemá co dělat. Zaměř se na vířivé klapky, či intercooler.
S tím přetěsněním je to dobrý nápad, taky to zkusím kdyžtak... a co se týká chladiče u turba, tak ten by měl být v pohodě. Kontrolovali mi kluci z Oplu komplet vedeni vzduchu a říkali, že vše je v pořádku co se týká hadic, trubek, atd... výřivé klapky jsou snad poslední možnost :( pořád doufám, že to bude prkotina a né toto :( díky za odpověď
ASTRA H 1.9 CDTI, 110 kw, 2007, Irmscher

Odpovědět