Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Stan. » 05 srp 2016, 16:47

Vysvětlení zástupce Opel ohledně nejasností s označením typu motoru a výkonu.
http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/80D6050 ... ruOPEL.pdf
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Reklama
 

Jozi
Příspěvky: 18
Registrován: 13 dub 2016, 01:13

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Jozi » 10 zář 2016, 13:55

Už keď sme pri tom označovaní, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo mám kód motora Z19DTH, ale výkon iba 88 kW ? Pokiaľ viem, tak Z19DTH majú 110 kW, dvojvačka (16 V) a klapky v saní, to všetko mám aj ja, len ten výkon je nižší. Žeby nejaká "pridusená" verzia ?
Astra H 1.9 CDTI 88 kW (Z19DTH)

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od x-father » 12 zář 2016, 11:27

On se Z19DTH nějaký čas prodával jako 88kW a Z19DT snad jako 74kW. Pak se to posunulo na 110 u prvního a 88 u druhého.

Přehrát SW (origo) snad není možné. Myslím, že to tu Roman někde psal.
Být na tvém místě, tak si to nechám s klidným svědomím "načipovat".

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Stan. » 12 zář 2016, 13:01

Jozi píše:Už keď sme pri tom označovaní, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo mám kód motora Z19DTH, ale výkon iba 88 kW ? Pokiaľ viem, tak Z19DTH majú 110 kW, dvojvačka (16 V) a klapky v saní, to všetko mám aj ja, len ten výkon je nižší. Žeby nejaká "pridusená" verzia ?
Jak bylo již psáno v prvním příspěvku, odkaz na zastoupení Opla
Označením všech výkonových verzí se udávala nejvýkonější verze (DTH), ačkoliv u Tebe bude asi verze DTJ 16ventil 88kW.
Viz následující popis motorů: Z19DTL a Z19DT 8 ventilové / Z19DTH a Z19DTJ 16 ventilové.

Z19DTL motory
Design: R4
Ovládání: OHC
Počet ventilů: 8
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 74/3500
Točivý moment (Nm při min -1): 260/1700 - 2500
Komprese: 18.0: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla
Použití: Astra H (M32WR), Signum (M32WR), Vectra C (M32WR), Zafira B (M32WR)

Z19DT
Design: R4
Ovládání: OHC
Počet ventilů: 8
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 88/3500, 88/3500 do 4000 (Signum)
Točivý moment (Nm při min -1) 280 / 2000-2750
Komprese: 18.0: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla
Použití: Astra H (M32WR, AF40), Signum (F40WR, M32WR), Vectra C (F40WR, M32WR), Zafira B (M32WR, AF40)

Z19DTH
Design: R4
Ovládání: DOHC
Počet ventilů: 16
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 110/4000 (vše)
Točivý moment (Nm při min -1): 315/2000, ze MJ05 320 / 2000-2750
Komprese: 17.5: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9, Astra H kabriolet Bosch EDC 16 C39
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla Garrett GT1749MV
Použití: Astra H (M32WR), Signum (F40WR, AF40), Vectra C (F40WR, AF40), Zafira B (M32WR, AF40)

Z19DTJ
Design: R4
Ovládání: DOHC
Počet ventilů: 16
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 88/4000
Točivý moment (Nm při min -1) 280 / 2000-2750
Komprese: 17.5: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla Garrett GT1749MV
Použití: Astra H (M32WR)
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od swabel » 12 zář 2016, 17:13

Jozi píše:Už keď sme pri tom označovaní, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo mám kód motora Z19DTH, ale výkon iba 88 kW ? Pokiaľ viem, tak Z19DTH majú 110 kW, dvojvačka (16 V) a klapky v saní, to všetko mám aj ja, len ten výkon je nižší. Žeby nejaká "pridusená" verzia ?
Po správnosti by si mal mat v TP Z19DTJ. Blok a motor ten istý, len softwarovo nižší výkon.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Jozi
Příspěvky: 18
Registrován: 13 dub 2016, 01:13

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Jozi » 12 zář 2016, 23:38

Ďakujem všetkým za informácie :)

Ešte sa chcem opýtať, nemôže to mať niečo spoločné aj s tým, že na plechovom VIN štítku mám vyrazený výkon auta v kW ? U žiadneho auta som zatiaľ nevidel, aby bol výkon udávaný na VIN štítku. Ono aj by som sa rád pozrel na kód vyrazený na motore, ale je k nemu veľmi zlý prístup.
Astra H 1.9 CDTI 88 kW (Z19DTH)

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Stan. » 13 zář 2016, 08:35

Jozi píše:Ďakujem všetkým za informácie :)

Ešte sa chcem opýtať, nemôže to mať niečo spoločné aj s tým, že na plechovom VIN štítku mám vyrazený výkon auta v kW ? U žiadneho auta som zatiaľ nevidel, aby bol výkon udávaný na VIN štítku. Ono aj by som sa rád pozrel na kód vyrazený na motore, ale je k nemu veľmi zlý prístup.
Dieselové motory mají ve čtvercovém rámečku údaj o hodnotě dieselových motorů. Viz údaj - štítek z Astra G (obsah 1,30), nevím zda u Astra H je také uveden obsah, nebo již výkon motoru z důvodu jednotného značení motorů různých výkonů. Ať to zkontroluje někdo, kdo má dieselový motor. Benzinové motory nemají tento údaj vyznačen.
http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=46&t=5281
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
vasekpetr1
Příspěvky: 228
Registrován: 06 srp 2016, 15:05
Bydliště: Hospoda (Červená) u Třebíče

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od vasekpetr1 » 13 zář 2016, 14:51

Dobrá tedy, přikládám svůj "ropácký" štítek Z19DT, leč potřebné kilowatty tam nikde nevidím :P. Nebo že by to bylo to 0,50? :mrgreen:
Přílohy
DSC_0192.JPG
Zafira B black line, Z19DT, 2008, WIN: W0L0AHM759G0031xx, 185 tkm
...a bydlím v Hospodě (
Červené )...

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od Stan. » 13 zář 2016, 15:57

Vasekpetr1 děkuji za ochotu, asi jsem údaj v rámečku špatně přeložil a je možné, že se to týká emisí :( . Nejlépe bude když Jozi ofotí na ukázku svůj štítek :) .
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu

Příspěvek od swabel » 13 zář 2016, 17:22

1,30 (1,20) - bez fitra pevnych castic DPF
0,50 - s filtrom pevnych castic DPF

Astra J, Insigina a novsie uz maju vykon v kW na stitku bežne.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Odpovědět