Sice nerad, ale prodávám mojí astru. Automat dojezdil v květnu a po výměně druhé automatické převodovky mám stejný problém. Kdo sháníte díly ze zachovalého, ač 19 let starého auta, máte možnost koupě od admina webu 🙂 Zručný automechanik by si auto jistě zvládl předělat na manuál.
Kupováno v roce 2009 s 81t km, nyní má najeto necelých 260t km. O auto jsem se staral víc než dobře, bylo garážované, lak je na to stáří 19 let velmi pěkný, stejně jako výbava.
Mírná koroze je na levých předních dveřích, levém blatníku a víku kufru.
Výbava
– motor 1.8 92kw (125 koníků) Z18XE
– barva Star Silver 3
– xenony
– elektronická klimatizace se senzorem kvality vzduchu
– čelní, boční a hlavové airbagy pro řidiče a spolujezdce
– aktivní opěrky hlavy u předních sedadel
– elektricky ovládaná okna vpředu
– elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
– tónovaná skla středních a zadních oken
– chromované lišty bočních oken + střešní nosiče chrom
– kryt zadního prostoru, práh krytý nerezovým plechem
– středová loketní opěrka sedadla řidiče polohovatelná
– sedadlo řidiče s bederní opěrkou
– tempomat
– ovládání rádia na volantu
– palubní počítač
– kontrolní systém
– dešťový senzor
– zpětné zrcátko citlivé na světlo
– přepínač na sportovní režim
– parkovací asistent
– držák brýlí
– přední mlhová světla
– elektronický stabilizační systém (ESP)
– sada Flex Organizer se sítí do zavazadlového prostoru
– CID – barevný informační displej (v češtině)
– rádio CD70 (v češtině)
– UHP – mobilní portál s technologií bluetooth (v češtině)
– automatické rozsvícení světel po nastartování
– dálkové zavírání a otevírání oken klíčkem
– folie Llumar
– OPC Volant
– tmavé boční blikače Hella
– repro Pioneer TS-Q172C
– ostřikovače z insignie
– tlačítko DDS – monitoruje únik vzduchu z pneu
– solární čelní sklo s „pruhem“
– koberečky textilní i gumové
– gumová vana v kufru
Foto
PRODÁNO