Chyba P1811 - špatně startuje
Chyba P1811 - špatně startuje
Pánové, mám následující problém. Motor 1.9 CDTi (88kW), Z19DT.
Diagnostika píše chybu P1811.
Auto velmi špatně startuje /nechce naskočit/, po pár pokusech a s pomocí plynu auto chytí. Auto chcípnete a poté už nastartuje na ťuknutí. Po delší době se závada opět opakuje. Po chvilce jízdy se rozsvítí kontrolka klíčku. Auto normálně jezdí, pouze nefunguje budík teploty motoru (souvislost bejt nemusí).
Auto je čerstvě po výměně baterie, komplet spojky (vč. dvouhmoty), EGR ventilu a oleje v převodovce.
Bylo podezření na čidlo kliky nebo vačky, obě jsou ale OK.
Jsem bezradnej...
Předem díky
Diagnostika píše chybu P1811.
Auto velmi špatně startuje /nechce naskočit/, po pár pokusech a s pomocí plynu auto chytí. Auto chcípnete a poté už nastartuje na ťuknutí. Po delší době se závada opět opakuje. Po chvilce jízdy se rozsvítí kontrolka klíčku. Auto normálně jezdí, pouze nefunguje budík teploty motoru (souvislost bejt nemusí).
Auto je čerstvě po výměně baterie, komplet spojky (vč. dvouhmoty), EGR ventilu a oleje v převodovce.
Bylo podezření na čidlo kliky nebo vačky, obě jsou ale OK.
Jsem bezradnej...
Předem díky
Prodáno... Co bude dál? Netuším...
- Reklama
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
A kde se ten budík nachází ?Honz@ píše:..... pouze nefunguje budík teploty motoru....
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
Pardon, já nemam Háčko, ale Vectru C . Ta budík má .
Prodáno... Co bude dál? Netuším...
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
Měla by to být chyba v signálu kroutícího momentu.
Tuhle chybu jsi vyčetl předpokládám v jednotce motoru, ale měla by se objevit i v jednotce ABS.
Nejspíš je chyba v CAN komunikaci těchto jednotek, ale bohužel může být chyba i v jednotkách samotných.
Asi bych začal tím nejjednoduším, kontrola kontaktů jednotek.
Tuhle chybu jsi vyčetl předpokládám v jednotce motoru, ale měla by se objevit i v jednotce ABS.
Nejspíš je chyba v CAN komunikaci těchto jednotek, ale bohužel může být chyba i v jednotkách samotných.
Asi bych začal tím nejjednoduším, kontrola kontaktů jednotek.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
Chyba se vyčetla přes diagnostiku.
Ještě doplnim, že nejde smazat "INSP". Někde na cizím foru jsem kostrbatě přeložil, že to s tim taky souvisí.
Je možný, že by to dělalo čidlo teploty motoru? Příp., kde ho najdu?
Ještě doplnim, že nejde smazat "INSP". Někde na cizím foru jsem kostrbatě přeložil, že to s tim taky souvisí.
Je možný, že by to dělalo čidlo teploty motoru? Příp., kde ho najdu?
Prodáno... Co bude dál? Netuším...
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
Koukni do diagnostiky, co čidlo teploty hlásí. Vlastní čidlo je tady:
Co jednotka ABS, je tam ta chyba taky?Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Re: Chyba P1811 - špatně startuje
Čidlo teploty zkontrolováno, prý OK.
Já se teda přiznám, že zas tak kovanej nejsem. Dneska připojeno na diagnostiku znova.
Chyb bylo nejdřív cca 7ks (P1811, P0400, P0500,...). Auto se chcíplo, natočilo znova a ukázalo jen 1 chybu, tj. 0400 (EGR, to je ale zas jinej příběh, opravdu to s tim nesouvisí, nestartovalo to ani před výměnou EGR).
Hrozný bludy ukazovala lambda ("-40"???), ostaní prý nějak normální.
Auto je teď v jiném servisu, kde opět sázej na čidlo klikovky (proto chyba 0500 a 1811). V minulém servisu ho prý čistili a je prý funkční...
Já se teda přiznám, že zas tak kovanej nejsem. Dneska připojeno na diagnostiku znova.
Chyb bylo nejdřív cca 7ks (P1811, P0400, P0500,...). Auto se chcíplo, natočilo znova a ukázalo jen 1 chybu, tj. 0400 (EGR, to je ale zas jinej příběh, opravdu to s tim nesouvisí, nestartovalo to ani před výměnou EGR).
Hrozný bludy ukazovala lambda ("-40"???), ostaní prý nějak normální.
Auto je teď v jiném servisu, kde opět sázej na čidlo klikovky (proto chyba 0500 a 1811). V minulém servisu ho prý čistili a je prý funkční...
Prodáno... Co bude dál? Netuším...