Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Přezuto a dáreček http://2i.cz/03646b4192 nechápu jak sem toto někde mohl chytnout. možna mi to tam někdo dal lidi sou kurvy. Ale lepit se to bude až na zimu, prý to musí bejt na nafouknutým pneu! Samozdřejmě autorizák lupiči 757 kč za přezutí mam radost
Naposledy upravil(a) zralok dne 23 bře 2012, 10:21, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Odpoledne jedem s kámošem a jeho novým Golfem 1.2 TSI na Ecce homo. Ukážu mu tam, že výkon není vše a že to není v mašině, ale v chlapovi
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Tak dej vědět. Golf je vyměklý auto s důrazem na komfort, ty náklony v něm jsou výranější něž v Astře (zase astra na D1 mlátí o dost více), takže do zákrut to bude mít chlapec horší. Každopádně je Golf o fous lehčí, pokud se nemýlím a ten výkonovej rozdíl je výraznej, pokud uvažuju 77 KW 1,2 TSI. S tou 63 KW TSI verzí by si ho měl natřít...
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Lehčí právě není. Astra s 1.4 v základu s řidičem by měla vážit 1240 kg, na VW stránkách píšou, že Golf 1.2 TSI 77kW váží 1233 kg bez řidiče(75kg). Navíc on má Golfa ve vysokém stupni výbavy, takže další kila navíc. Jako výkonově na něj mít nebudu, ale v zatáčkách si myslím, že jsem jistější. Ale nepojedem na krev, jen tak pro zábavu. Chceme nahoře udělat nějaký fotky
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
To práve na Ecce Homu by som sa asi bál,neni tam dobre vidieť a keď sa otepluje tak motorky
Tak snáď len GL nech si dobre zajazdíte !
Tak snáď len GL nech si dobre zajazdíte !
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Tak jsme zpět. Motorkáře jsme nepotkali ani jednoho. Projížďka byla parádní, i motor mě v otáčkách nad 4 tisíce překvapil, že slušně táhl. Kam bylo vidět, tak jsem si zatáčky najel do protisměru, abych lépe trefil apex. Jen jak jsme dojeli do Lipenského oblouku, kde jsme museli dávat přednost, tak se před nás nasr*la dodávka, sanitka a nějakej kombík tak bylo po srandě.
Pro vysvětlení, tak ve 3/4 tratě je místo, kde se Eccák napojuje na běžnou silnici. Pro závody se to tam uzavře, takže se může letět zespoda až do cíle. Jenže mimo závod je to řešeno takhle, takže se stane, že se tam před vás dostane auto a pokued pořád něco jezdí do protisměru, tak ho nemáte kde předjet.
Jinak měl jsem možnost řídit Golfa a byl jsem trochu zklamán. Podvozek byl dost měkký, na dírách a nerovnostech super, ale náklony v zatáčkách mi vadily. Dále brzdy, v Astře se jen dotknu pedálu a auto brzdí jak vzteklé, v Golfu jsem šlápl na brzdu a nic se nedělo, musel jsem dost přitlačit aby se něco začlo dít. Volant, kamoš tam má příplatkový kožený multifunkční volant a ten byl dost mizernej, nejenže má spoutu tlačítek, ale je strašně úzkej a moc dobře se mi nedržel. Opeláckej koženej multifunkční je o světelnej rok dál. I on uznal, že by chtěl tlustší(z Golfu GTI), z mojeho OPC byl nadšenej. Sportovní sedačky na pohled vypadají dobře, ale při sezení v nich jsem neměl pocit, že sedím ve sportovních sedačkách. Připomínaly mi moje sedačky, jen s hlubšíma bočnicema. Abych jen nehanil, řazení má Golf vynikající, krátké dráhy snad už přesnější být nemohly, i když Háčko na tom není vůbec špatně, VW je jiná liga. A motor zespoda táhl lépe než moje 1.4 což se dalo čekat, ve vyšších otáčkách už takový rozdíl nebyl. Přirovnal bych to k tomu, že zátah který mám já třeba při 4000 ot, TSI ho má minimálně o 1500 níže. Jak tam člověk hodil šestku tak auto jelo skoro zadarmo. Zvuk motoru při vytočení parádní, na volnoběh zase nebyl vůbec slyšet. Zpracování interiéru má VW lepší, i když je to nové auto, za dva roky provozu na našich silnicích může být vše jinak. Ale jinak je to pěkné auto, to se musí nechat
Pro vysvětlení, tak ve 3/4 tratě je místo, kde se Eccák napojuje na běžnou silnici. Pro závody se to tam uzavře, takže se může letět zespoda až do cíle. Jenže mimo závod je to řešeno takhle, takže se stane, že se tam před vás dostane auto a pokued pořád něco jezdí do protisměru, tak ho nemáte kde předjet.
Jinak měl jsem možnost řídit Golfa a byl jsem trochu zklamán. Podvozek byl dost měkký, na dírách a nerovnostech super, ale náklony v zatáčkách mi vadily. Dále brzdy, v Astře se jen dotknu pedálu a auto brzdí jak vzteklé, v Golfu jsem šlápl na brzdu a nic se nedělo, musel jsem dost přitlačit aby se něco začlo dít. Volant, kamoš tam má příplatkový kožený multifunkční volant a ten byl dost mizernej, nejenže má spoutu tlačítek, ale je strašně úzkej a moc dobře se mi nedržel. Opeláckej koženej multifunkční je o světelnej rok dál. I on uznal, že by chtěl tlustší(z Golfu GTI), z mojeho OPC byl nadšenej. Sportovní sedačky na pohled vypadají dobře, ale při sezení v nich jsem neměl pocit, že sedím ve sportovních sedačkách. Připomínaly mi moje sedačky, jen s hlubšíma bočnicema. Abych jen nehanil, řazení má Golf vynikající, krátké dráhy snad už přesnější být nemohly, i když Háčko na tom není vůbec špatně, VW je jiná liga. A motor zespoda táhl lépe než moje 1.4 což se dalo čekat, ve vyšších otáčkách už takový rozdíl nebyl. Přirovnal bych to k tomu, že zátah který mám já třeba při 4000 ot, TSI ho má minimálně o 1500 níže. Jak tam člověk hodil šestku tak auto jelo skoro zadarmo. Zvuk motoru při vytočení parádní, na volnoběh zase nebyl vůbec slyšet. Zpracování interiéru má VW lepší, i když je to nové auto, za dva roky provozu na našich silnicích může být vše jinak. Ale jinak je to pěkné auto, to se musí nechat
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Nerez: ze tohle napise cetnik, ktery se mi tady nedavno snazil vysvetlit jak je dulezite dodrzovat rychlost a platit pokuty... tak snad jste jezdili podle predpisu
Vcera D1 tam a zpet na SK, celou cestu na tempomatu 150... cestou jedina skoro smrtelna kolizni situace - zenska, jak jinak Zbytek cesty klasika, samej chytrak typu ve 100 to svihnu do leveho pruhu a oni to nejak ostatni dobrzdej, prece nemaj narok jet rychleji nez ja!
Passaty jsem potkal dva - jeden v protismeru cihal schovany na najezdu na dalnici, druhy kousek u Prahy vyhanel CYKLOZM*DA z dalnice. Kdybych to nevidel na vlastni oci tak tomu neuverim!
Btw dejte si bacha na oktavky, chlupaty je poustej na dalnici. Typicky na Hradecke operuje tmave modra jednickova rada.
Vcera D1 tam a zpet na SK, celou cestu na tempomatu 150... cestou jedina skoro smrtelna kolizni situace - zenska, jak jinak Zbytek cesty klasika, samej chytrak typu ve 100 to svihnu do leveho pruhu a oni to nejak ostatni dobrzdej, prece nemaj narok jet rychleji nez ja!
Passaty jsem potkal dva - jeden v protismeru cihal schovany na najezdu na dalnici, druhy kousek u Prahy vyhanel CYKLOZM*DA z dalnice. Kdybych to nevidel na vlastni oci tak tomu neuverim!
Btw dejte si bacha na oktavky, chlupaty je poustej na dalnici. Typicky na Hradecke operuje tmave modra jednickova rada.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?
Jasně že jsme dodržovali limity, jak jinak Navíc mimo obec na silnici, kam jezdí jen nadšenci sere pes