Zajímavý test nafty

def
Příspěvky: 32
Registrován: 29 čer 2011, 19:06

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od def » 14 úno 2013, 16:02

netankuju premiovou naftu...jen obycejnou

zatim nemam protokol z toho testovani tech vstriku, pro auto jedu az zitra. ale po telefonu mi rekli ze u dvou je vysoky prepad...a ten jeden ze dava malo pri castecnem a plnem zatizeni. Kazdopadne se vymeni vsechny 4. Zkouseli to vycistit a nepomohlo to...prej je to opotrebenim. A tyto vstrikovace jsou neopravitelne.
Samozrejme je mozny ze to uz nejak nacal prvni majitel...kazdopadne nevim jak.
Opel Astra Caravan Sport 1.7 CDTi 81kw

Reklama
 

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 174
Registrován: 15 čer 2011, 21:08
Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Radovan » 14 úno 2013, 16:16

jojo, jasně. Ona obyčejná nafta v DE bude asi stejná jako v CZ. (Těžko soudit, můžem o tom kecat, nevymyslíme stejně nic). A oprava nasere a nestojí taky 5,- Kč. :( ACH JO.

Našel jsem jetě pár zajímavých faktů z r. 2007:
"Podle Vladimíra Matějovského všichni výrobci dieselových motorů uznali palivo do pěti procent biosložky jako naprosto vyhovující.
Zástupci automobilek to potvrzují. "Všechny vznětové motory ve vozech Ford na českém trhu jsou plně připraveny na spalování nafty s příměsí biosložky do pěti procent objemu. Pokud bude biosložka splňovat všechny parametry, nevznikne žádný problém,“ ujišťuje Martin Linhart z českého zastoupení americké automobilky, a jeho kolegové tvrdí totéž.
Avšak přece jen lidé z Fordu přidávají jednu radu. "Doporučuji, aby se motor spalující naftu s biopříměsí snažili zahřát co nejdříve na provozní teplotu a aby při jízdě motor nepodtáčeli - tedy nejezdili dlouhodobě v příliš nízkých otáčkách. Pak by při nedokonalém spalování biosložky mohly vznikat nežádoucí usazeniny,“ doporučuje technik této značky Václav Bejček".

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nafta-je-jina-mame ... tomoto_fdv

A v našich naftách je i 7 procent a více (tj. podle toho testu).....Tak to asi taky nebude moc GOOD pro naše auta. :?
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.

FOTO GALERIE - můj "mazel"

Uživatelský avatar
nedy666
Příspěvky: 449
Registrován: 25 říj 2011, 00:13
Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od nedy666 » 14 úno 2013, 16:55

na tom asi něco bude!:) ://

takže jakej je žebrížek té nafty

1) maxxmotion - omv ?
2) verva - benzina
3) shell ?
4) jiné benzinky - eurooil,
supermarketové benzinky a soukromníci
Aralky jsem měl rád, ale tady v čr žádný už nejsou ne, zmizeli ž ČR?!
případně mě opravte. :oops:
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 174
Registrován: 15 čer 2011, 21:08
Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Radovan » 14 úno 2013, 17:00

SOUHLAS.

A jsem zvědav, kdy se někdo z kluků napíše, že nafta patří do kamen a že my "DIESELáci" si máme koupit benzínový wageny.
:D
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.

FOTO GALERIE - můj "mazel"

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Frydex » 14 úno 2013, 17:10

Když nebudete jezdit na spotřebu, otáčky motoru se budou pohybovat nad dva tisíce, tak nemusíte řešit podle mě tyhle kraviny. Neříkám, že veškerá nafta je tip top, ale abych se omezoval v tom kde natankuju a liboval si, že mám o deci menší spotřebu, protože jsem jel do práce jak připosraný a plyn nesešlápnul víc jak o dva centimetry, to bych se na to vys*al. Nejhorší co může být, je jízda na klobouka, motoru to ubližuje víc jak kdejaká levná nafta. To nemluvím o zapráskaném EGRu, DPFku a věci s tím související...
Hau :twisted:
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 174
Registrován: 15 čer 2011, 21:08
Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Radovan » 14 úno 2013, 17:13

OK, ale zásadně nesouhlasím, že kvalitativní složení nafty je "kravina".
HOWGH.

P.S. jako řidič slečny Daisy já fakt nejezdím, psal jsem, že to v DE na dálnici rád pustím přes 200.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.

FOTO GALERIE - můj "mazel"

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Frydex » 14 úno 2013, 17:59

No, přes dvě stě to pustí na 3 minuty i kdejaký jouda u nás, ale pak si zase škudlí tu svou... protože pak: "Já teď jezdím za 5,1, to jsem frajer" :?: Znám jich hodně... ¨
Nikoho tady nejmenuju.. je to všeobecně, aby jste si uvědomili i tuhle stránku věci.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 174
Registrován: 15 čer 2011, 21:08
Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Radovan » 14 úno 2013, 18:39

Ano tati...... :D
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.

FOTO GALERIE - můj "mazel"

Uživatelský avatar
bacardi
Příspěvky: 398
Registrován: 24 led 2010, 21:49
Bydliště: nitra

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od bacardi » 01 bře 2013, 16:59

Frydex píše:Když nebudete jezdit na spotřebu, otáčky motoru se budou pohybovat nad dva tisíce, :twisted:
to mam ako jazdit nad 2 000 ot / min ... ked idem na trojke 55-60 tak je to 1900 - 2000 :( ma cez "dedinu" frcat na dvojku ?
OPEL Vectra C 1,9 88kw 2007
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavý test nafty

Příspěvek od Frydex » 01 bře 2013, 18:01

Ne, ale je tu spousta takových co tam narvou i čtverku kolem šedesátky. Vytáčet to přes tři tisíce není pro tenhle motor vůbec problém, ale někteří se tohoto "magického" čísla dotknou kvůli spotřeby jen zřídka kdy.
Logicky ale asi nebudu držet auto ve třech tisících na dvojku přes celou dědinu. Prostě jezdit hlavou, a ne na spotřebu.
Turbo tam není pro srandu, turbo se musí točit.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Odpovědět