klimatizace problém
Re: klimatizace problém
Ja mam deravy chladic ale opravovat sa to zevraj neoplati vydrzi to pol roka tak mi bolo povedane.Original na aute mam znacku delphi.Mam info ze znacka nissens ma chladice od vyroby streknute ciernou farbou aby tak rychlo nezhnili od soli v zime. Neviem ako je na tom teraz chladic od delphi.Rad by som videl oba nazivo a porovnal.
Pri vymene chladica je nutné vymeniť aj tesniace gumičky neviete mi poradit kde ich kupit?Su to specialne klimove gumicky, nie su to hocijake.
V opli to zevraj nemaju podla vin alebo podla modelu auta, ale len to porovnavaju stare gumicky s tymi co maju na sklade (mozno nejaka sada). Viete mi v tomto niekto poradit?
Pri vymene chladica je nutné vymeniť aj tesniace gumičky neviete mi poradit kde ich kupit?Su to specialne klimove gumicky, nie su to hocijake.
V opli to zevraj nemaju podla vin alebo podla modelu auta, ale len to porovnavaju stare gumicky s tymi co maju na sklade (mozno nejaka sada). Viete mi v tomto niekto poradit?
Opel Astra H, kombi, 1,9 CDTi, 110 kw, Z19DTH, r.v. 2008
- Reklama
Re: klimatizace problém
žiadny nastrek čiernou nebol, skôr by som urobil nastrek zinkovým sprejom
ASTRA H CARAVAN 1.7 CDTI 59kW/80 koní
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
chiping 74 KW/ 100
Diagnostika OP-COM , aktivácia komfortných funcií
Re: klimatizace problém
Ahoj, já bych chladič určitě vyměnil. Ještě kdysi na Astře G, jsem si také nechal jeden rok opravit chladič (rozuměj vyřazení patřičného pásku a tím snížení plochy chladiče). Když následující rok jsem měl zase úniky v jiných částech chladiče, tak jsem se naštval a chladič vyměnil a byl pooj. Jen jsem litoval, že jsem se s chladičem tehdá drbal - čas + práce "letovače" + chladivo.Mr.Crow píše:Ahojte
Prosím rád by som sa spýtal.Riešim problém klimatizácie.Zistil som deravý chladič klimy.Chcel by som ho dat zvarit.Môžem rozobrať chladič aj sám?Je to obtiažna demontáž alebo to sám rozoberať nemám kvôli .......
Máte niekto skúsenosti? Ak áno prosím o radu.Ďakujem
Astra H Caravan, 1.9 CDTI, 74kW, Z19DT
Re: Klima problém
Sice už pro Lojzu není odpověď aktuální, ale třeba jiným pomůže.Lojza píše:Ahoj lidi. Po dlouhé době se projevila menší závada (Astra H caravan, Z16XEP). Po zapnutí klimy (automatická) se z kompresoru ozývá divný zvuk závislý na otáčkách. Jako hranaté kuličky v ložisku. Myslíte, že stačí doplnit mazivo do chladicího media, nebo je třeba vyměnit ložisko? Už jste to někdo řešil?
Díky za tipy.
Také jsem po zimě zpozoroval hluk od klimy závislý na otáčkách motoru. Bylo to dost hlasité, když si i manželka ztěžovala, že ji to ruší
Stačilo pouze doplnit médium a je naprostý klid. V systému byla cca třetina chladiva.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI, 74kW, Z19DT
Re: klimatizace problém
Pani, dneska v Nitre na novozamockej je servisov ako maku roztrusenych no nikto mi nevedel poskytnut tesniace gumicky o-kruzky.Nikde nic.Navstivil som ich asi desat mam uz nervy.
Opel Astra H, kombi, 1,9 CDTi, 110 kw, Z19DTH, r.v. 2008
Re: klimatizace problém
Já bych osobně jenom vymontoval jednu gumičku-není to nic složitého a zajel přímo do Opelu a objednal to. Stojí to kolem 150Kč za obě. Většinou to do dvou až tří dnů je na prodejně, pokud to nemají zrovna skladem. Tak jsem to udělal u svého auta.
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW
Re: klimatizace problém
Přesně tak, je dobré mít náhradní díl sebou. Já jsem objednával u Opla vysokotlaký ventilek dle VIN a OPC, nakonec jsem teprve doma při výměně zjistil, že je úplně jiný i když katalogové číslo souhlasí . Bohužel mám to co jsem objednal, nepoužitelné. Proto je dobré mít náhradní díl sebou a pokud pak bude jiný, tak si jej sami vyreklamují .edyss1 píše:Já bych osobně jenom vymontoval jednu gumičku-není to nic složitého a zajel přímo do Opelu a objednal to. Stojí to kolem 150Kč za obě. Většinou to do dvou až tří dnů je na prodejně, pokud to nemají zrovna skladem. Tak jsem to udělal u svého auta.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: klimatizace problém
ahojte, našiel som jeden druh gumičky (nová), ktorý bol na tlakovom senzore klímy. Keď som ho vyskrutkoval prešla mi gumka cez závity.
Prosím kde bola presne táto gumička? pošlem fotky senzora aj závitu kde sa montuje senzor. Potrebujem poradiť kam ide gumička.
toto je senzor pohľad do vnútra senzora aj s gumičkou kde by mala zostať po zaskrutkovaní pohľad na závit u chladiča klímy nakreslil som dobre kde by mala byť gumička? Ďakujem
Prosím kde bola presne táto gumička? pošlem fotky senzora aj závitu kde sa montuje senzor. Potrebujem poradiť kam ide gumička.
toto je senzor pohľad do vnútra senzora aj s gumičkou kde by mala zostať po zaskrutkovaní pohľad na závit u chladiča klímy nakreslil som dobre kde by mala byť gumička? Ďakujem
Opel Astra H, kombi, 1,9 CDTi, 110 kw, Z19DTH, r.v. 2008
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: klimatizace problém
Chladič vyměněn, klima napuštěná, vydezinfikovana ozonem, vyměněn kabinový filtr. Suma sumárum 3700
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!
Re: klimatizace problém
Mám technický dotaz. Zdali mě ho někdo dokáže vysvětlit.
Jak je možné, že zapnutá klima způsobuje úbytek napětí v síti? Dokonce bych možná řekl, že úbytek je o to větší, čím větší je venkovní teplota a tedy zátěž klimy.
Za předpokladu, že klimakompresor je poháněn mechanicky, tak zapnutí klimy způsobí jen větší zátěž motoru, který se s tím vyrovná zvýšením spotřeby. Otáčky motoru a tedy i alternátoru zůstavají stejné a nemělo by to mít vliv na napětí v síti. Jediný prvek v soustavě klimatizace, který spotřebovává el. energii bude zřejmě nějaká cívka v magnetu spojky klimakompresoru, ale ten přeci nebude mít významnou spotřebu a už vůbec ne závisou na venkovní teplotě
Jak je možné, že zapnutá klima způsobuje úbytek napětí v síti? Dokonce bych možná řekl, že úbytek je o to větší, čím větší je venkovní teplota a tedy zátěž klimy.
Za předpokladu, že klimakompresor je poháněn mechanicky, tak zapnutí klimy způsobí jen větší zátěž motoru, který se s tím vyrovná zvýšením spotřeby. Otáčky motoru a tedy i alternátoru zůstavají stejné a nemělo by to mít vliv na napětí v síti. Jediný prvek v soustavě klimatizace, který spotřebovává el. energii bude zřejmě nějaká cívka v magnetu spojky klimakompresoru, ale ten přeci nebude mít významnou spotřebu a už vůbec ne závisou na venkovní teplotě