Nová Astra J Sports Tourer
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Jojo, vážně zamrzí
Já se za novým ST ohlídnul předvčerem ve Zlíně. Opel prodejce sice míjím vždycky, ale poprvé jsem ji viděl v pohybu. A vážně moc pěknej kousek. Asi bych si dal říct, ne že ne
Já se za novým ST ohlídnul předvčerem ve Zlíně. Opel prodejce sice míjím vždycky, ale poprvé jsem ji viděl v pohybu. A vážně moc pěknej kousek. Asi bych si dal říct, ne že ne
- Reklama
Re: Nová Astra J Sports Tourer
hodne vystizny test kombiku: http://www.stream.cz/uservideo/602975-automag-30
opc packet je na tom krasne decentny
opc packet je na tom krasne decentny
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: Nová Astra J Sports Tourer
No ne nutne.oblhut píše:Já bych řekl,že Ti je pojistka k hovnu,kromě teda toho,že to necáluješ ze svýho.Ale nabořený a ještě nový auto,nebo i starší,jak se do toho jednou hrábne,lakuje atd,nejlepší cesta ke korozi a vůbec,celkově na prd i při případným prodeji.
Pokud to neni tolik, aby se muselo auto rovnat, tak pokud to plati pojistovna a pokud to auto neni stare, tak se i pomerne male tukance resi vymenou celeho dilu. Ten jde z tovarny bez laku a lakuje ho servis. Na puvodne poskozenem dile je pak po vymene jen jedna vrstva laku a ne dve jako kdyz to vytukas, vytmelis a nalakujes. Kdyz teda potom zmeris lak v ruznych castech auta, tak je vsude stejny, takze to v bazaru pri prodeji merenim nepoznaj.
Pokud mas pak treba jen promacknuty dvere a nekde ti to nekdo vymackne, nakytuje a dvere strikne, tak za to sice das jen par tisicovek, ale poznat to je.
Pri pojistce si to klidne das do autorizaku, tam ti daj novy dvere, novy listy atd. a oprava bude stat treba i 20 litru z kterych ty zacalujes spoluucast 5 tisic a nikdo nic nepozna.
Ja uz mam takhle po drobnych tukancich novou hapnu, naraznik a dvere a muzes auto merit jak chces a podle laku nic nepoznas.
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Tak jsem mel dnes moznost diky Beavisovi a zapujcenemu jecku trosku vic okusit tento model.
Priznam se bez muceni, hacko vedle jecka vypada jak auto 20 let stary a vevnitr taky, jecko je proste super, jak motorem (1.4 t) tak celkovym zpracovanim, interierem atd.
Vsak on to Jarda vic rozepise.
Priznam se bez muceni, hacko vedle jecka vypada jak auto 20 let stary a vevnitr taky, jecko je proste super, jak motorem (1.4 t) tak celkovym zpracovanim, interierem atd.
Vsak on to Jarda vic rozepise.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Nová Astra J Sports Tourer
JJ a ta turbo 1.4 jede fakt slusne, sice bych samozrejme bral automat ale i s tim manualem se da. Projeli jsme to "kolem komina" a spotreba 7L je dost v pohode
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Tak sem tu s mensim zhodnocenim dnesniho cca 250 km pojezdeni. Dneska jsme to s Mildou v rychlosti probehli, necekal jsem ze zrovna takovej kus chlapa jako Milosh se do Jecka vejde a jeste mu zbyde No kazdopadne to s mistem pro prumerneho cloveka jako jsem ja, ktery ma cca 176 cm a 76 kg zive vahy neni vubec spatny. Vepredu se citim co se tyce mista lip jak v Hacku a vubec kdyz se clovek porozhledne po miste ridice a spolujezdce, tak to tak nejak vyvolava pocit dost velkeho prostoru. Vzadu nam jezdi prcek, za par tydnu bude druhej, takze to misto vzadu jim staci az az
A ted k motoru a jizdnim vlastnostem:
Jak jsem jiz psal, motor je takovy nemastny neslany Obcas jsem si rikal jestli tech 140 koni neni jen papirovych. A dalsim velkym minusem jsou dost dlouhe kvalty. Naopak mi prijde jednicka a dvojka kratka, ale za to od trojky je to natazeny jak zizala Dalsi veci jsou dost pomalu padajici otacky, staci to podrzet, preradit a otacky ne a ne spadnout. Samozrejme si na to lze zvyknout a tak nejak s tim pocitat. Motor tak nejak nejlip tahne a ukazuje co umi na dvojku a trojku. Dokonce i sestka, ktera je vyslovene rychlobehem kdy pri 100 km/h toci jen 2000 ot./min. se da vcelku dobre roztahnout a pomerne dobre se i zbira o nizkych otacek. Samozrejme chybi tomu jeste nejaky ten tocivy moment navic. Kazdopadne jsme dneska zkusil trasu, kterou mam najetou Hackem, vim kde jak radim a kolik zhruba jedu a samozrejme u Jecka je to jina liga. Bez nejakeho vytaceni jsem se pristihl ze jsem ji jel 120 km/h v mistech kde Hackem jedu proste pomaleji. Ta sesty rychlostni stupen je zraly na to abych prisel o papiry Dokonce i v kopcich kde moje 105ti konovy Hacko jak se rika na petku "bojuje" o preziti jsem jel v klidu na sestku, coz me prekvapilo. Dalsi zajimavou veci je ze se motor v podstate ani nemusi nijak zavratne vytacet, naprosto bez problemu jsme vystacil s maximalnima otackama do 3000 a auto jelo svizne. Trosku me zarazil zvukovy projev motoru, pri nastartovani je to dost divny co predvede ale pak uz to jde. Pri jizde mi prijde trosku hlucnejsi, ale opet jde jen o zvyk Cili motor bych charakterizoval jako sice zadnyho zavodnika, ale spis takovyho pohodare, ktery ale praci fakt skvele odvede a prijde mi ze je akorat naladeny na nase silnice a nas debilni provoz Motor v zadnem pripade nekopne do zad jako naftak, ale naopak krasne tahne v celem spektru otacek az do cerveneho pole, takze se clovek nemusi bat predjizdet. Jak zatahne turbo je lehce citit kolem 1800 ot./min. kdy ma motor nejvetsi tocivy moment a pak jeste kdyz se motor vytaci a radi se na vyssi stupne. Co se tyce spotreby, tak ta neni vubec spatna a za celych tech cca 250 kilaku dela 6,8 litru. Jel jsem chvili po meste, ale nejvetsi cast byla mezimesto, kde jsem predjizdel ja, me nikdo nepredjel Zkusil jsem jet na dalnici 180 km/h a mimo 170 km/h. Cili kdybych jel trosku vic predpisoveji, tak by sla spotreba jeste dolu. Jet totalne v klidku, verim ze jsem na cca 6 litrech, cili u me v tomhle velice prijemne prekvapeni Dal jsem si vsiml ze se motor dost rychle zahriva, sice jsem nemeril po kolika kilometrech je na provozni teplote, ale po kazdy kdyz jsme se po delsim stani rozjeli, tak po chvili kouknu na budik a ono ejhle, bylo na nem 90°C Jizdni vlastnosti jsou opet o kus dal. Pise se ze vzhledem ke konstrukci zadni napravy Watovymi primovody ma Astra prekvapive jizdni vlastnosti a musim vsem dat za pravdu. V zatackach drzi opet o kus lip nez Hacko, drzi krasne stopu a o kus min se naklani. Prejezd nerovnosti je take o kus lepsi, napr. prejezd takovych tech "modernich" zpomalovacich pruhu ve mestech apod. je prijemnejsi. I prejezd hrbolate silnice znicene od nakladaku apod. je jistejsi. Mel jsem v aute rodinu, takze jsem nemohl zajit az do krajnich mezi, nebot by moje pritelkyne v pokrocilem stadiu tehotenstvi nejspis predcasne porodila Jinak tenhle model ma denni sviceni, kdy se svetla pousti az kdyz jim da impuls svetelny senzor. Sice jsme o tom chvili pochyboval protoze bylo vcelku zamraceno, ja uz bych tedy nejradsi svetla rozsvitil, ale senzor mel jaksi opacny nazor. Ale vecer si to uz rozmyslel a vse zafungovalo jak melo. Prijemnou veci je, ze kdyz se zastavi, vypne motor, tak jeste par sekund (nemeril jsem to, ale asi 30 sekund) sviti hlavni svetla.
Ted k interieru:
Opet jak jsem uz psal: super mega pecka luxus Z nej jsem proste nejvic vodvarenej. Jeho design mi vepredu navozuje prijemny pocit volneho prostoru, hlavne kdyz se podivam na pritelkyni v sedle spolujezdkyne, ktera je hodne maleho vzrustu, tak u ni je to hodne videt. Samozrejme oproti Hacku. Zadne cvakani nebo podobne pazvuky jsem neslysel, jen jednou neco od pravych prednich dveri vydavalo zvuky podobne Hackovym zvukum. Vic by me zajimalo jestli neco bude slyset v zime. Dalsi peckou v interieru je jeho nocni osviceni. Z toho jsme fakt nemohl sundat oci! Skvela prace! Jen by te cervene snad nemuselo byt az tak moc, ale opet jde jen o zvyk Osviceni radici paky je velice zajimavy a uplne nejlepsi je osviceni i budiku Trosku jsem nepochopil a furt si nemohl zvyknout na ovladani tempomatu a system automatickeho odemceni pri zastaveni auta. Holt jsem asi neco delal spatne
No resume, jelikoz uz mi tuhnou prsty a mam chut na pivo je takovy ze jsem se zamiloval a dalsi auto je jasny Pro rodinu naprosto dostacujici kocar.
Sice mi v Opelu udelali vcelku dobrou cenovou nabidku, maji i pomerne dobry financovani, ale....... dat prece jen cca 400k za novy auto je pro me zatim jaksi skoda. Moc toho nenajezdime, proste takova ta klasika 15k za rok, ale kombika to chce, jelikoz geometickou radou pribyva mnozstvi kramu, ktere je potreba premistovat, takze i presto zatim jeste vsechny otazky nejsou na 100% rozhodnuty a vse se jeste muzes zmenit. V podstate jedinym obrovskym plus, ktery je pro koupi novyho auta je moznost si objednat integrovany nosic na kola, ktery mi ukazovali u novy Zafiry a je proste super!
No a ted uz jen premejslim jestli jim tu Astru zejtra vratim a jestli to vubec dam sednout do Hacka a odjet s nim domu
A ted jeste bezim Mildovi vyfotit svitici interier......
A ted k motoru a jizdnim vlastnostem:
Jak jsem jiz psal, motor je takovy nemastny neslany Obcas jsem si rikal jestli tech 140 koni neni jen papirovych. A dalsim velkym minusem jsou dost dlouhe kvalty. Naopak mi prijde jednicka a dvojka kratka, ale za to od trojky je to natazeny jak zizala Dalsi veci jsou dost pomalu padajici otacky, staci to podrzet, preradit a otacky ne a ne spadnout. Samozrejme si na to lze zvyknout a tak nejak s tim pocitat. Motor tak nejak nejlip tahne a ukazuje co umi na dvojku a trojku. Dokonce i sestka, ktera je vyslovene rychlobehem kdy pri 100 km/h toci jen 2000 ot./min. se da vcelku dobre roztahnout a pomerne dobre se i zbira o nizkych otacek. Samozrejme chybi tomu jeste nejaky ten tocivy moment navic. Kazdopadne jsme dneska zkusil trasu, kterou mam najetou Hackem, vim kde jak radim a kolik zhruba jedu a samozrejme u Jecka je to jina liga. Bez nejakeho vytaceni jsem se pristihl ze jsem ji jel 120 km/h v mistech kde Hackem jedu proste pomaleji. Ta sesty rychlostni stupen je zraly na to abych prisel o papiry Dokonce i v kopcich kde moje 105ti konovy Hacko jak se rika na petku "bojuje" o preziti jsem jel v klidu na sestku, coz me prekvapilo. Dalsi zajimavou veci je ze se motor v podstate ani nemusi nijak zavratne vytacet, naprosto bez problemu jsme vystacil s maximalnima otackama do 3000 a auto jelo svizne. Trosku me zarazil zvukovy projev motoru, pri nastartovani je to dost divny co predvede ale pak uz to jde. Pri jizde mi prijde trosku hlucnejsi, ale opet jde jen o zvyk Cili motor bych charakterizoval jako sice zadnyho zavodnika, ale spis takovyho pohodare, ktery ale praci fakt skvele odvede a prijde mi ze je akorat naladeny na nase silnice a nas debilni provoz Motor v zadnem pripade nekopne do zad jako naftak, ale naopak krasne tahne v celem spektru otacek az do cerveneho pole, takze se clovek nemusi bat predjizdet. Jak zatahne turbo je lehce citit kolem 1800 ot./min. kdy ma motor nejvetsi tocivy moment a pak jeste kdyz se motor vytaci a radi se na vyssi stupne. Co se tyce spotreby, tak ta neni vubec spatna a za celych tech cca 250 kilaku dela 6,8 litru. Jel jsem chvili po meste, ale nejvetsi cast byla mezimesto, kde jsem predjizdel ja, me nikdo nepredjel Zkusil jsem jet na dalnici 180 km/h a mimo 170 km/h. Cili kdybych jel trosku vic predpisoveji, tak by sla spotreba jeste dolu. Jet totalne v klidku, verim ze jsem na cca 6 litrech, cili u me v tomhle velice prijemne prekvapeni Dal jsem si vsiml ze se motor dost rychle zahriva, sice jsem nemeril po kolika kilometrech je na provozni teplote, ale po kazdy kdyz jsme se po delsim stani rozjeli, tak po chvili kouknu na budik a ono ejhle, bylo na nem 90°C Jizdni vlastnosti jsou opet o kus dal. Pise se ze vzhledem ke konstrukci zadni napravy Watovymi primovody ma Astra prekvapive jizdni vlastnosti a musim vsem dat za pravdu. V zatackach drzi opet o kus lip nez Hacko, drzi krasne stopu a o kus min se naklani. Prejezd nerovnosti je take o kus lepsi, napr. prejezd takovych tech "modernich" zpomalovacich pruhu ve mestech apod. je prijemnejsi. I prejezd hrbolate silnice znicene od nakladaku apod. je jistejsi. Mel jsem v aute rodinu, takze jsem nemohl zajit az do krajnich mezi, nebot by moje pritelkyne v pokrocilem stadiu tehotenstvi nejspis predcasne porodila Jinak tenhle model ma denni sviceni, kdy se svetla pousti az kdyz jim da impuls svetelny senzor. Sice jsme o tom chvili pochyboval protoze bylo vcelku zamraceno, ja uz bych tedy nejradsi svetla rozsvitil, ale senzor mel jaksi opacny nazor. Ale vecer si to uz rozmyslel a vse zafungovalo jak melo. Prijemnou veci je, ze kdyz se zastavi, vypne motor, tak jeste par sekund (nemeril jsem to, ale asi 30 sekund) sviti hlavni svetla.
Ted k interieru:
Opet jak jsem uz psal: super mega pecka luxus Z nej jsem proste nejvic vodvarenej. Jeho design mi vepredu navozuje prijemny pocit volneho prostoru, hlavne kdyz se podivam na pritelkyni v sedle spolujezdkyne, ktera je hodne maleho vzrustu, tak u ni je to hodne videt. Samozrejme oproti Hacku. Zadne cvakani nebo podobne pazvuky jsem neslysel, jen jednou neco od pravych prednich dveri vydavalo zvuky podobne Hackovym zvukum. Vic by me zajimalo jestli neco bude slyset v zime. Dalsi peckou v interieru je jeho nocni osviceni. Z toho jsme fakt nemohl sundat oci! Skvela prace! Jen by te cervene snad nemuselo byt az tak moc, ale opet jde jen o zvyk Osviceni radici paky je velice zajimavy a uplne nejlepsi je osviceni i budiku Trosku jsem nepochopil a furt si nemohl zvyknout na ovladani tempomatu a system automatickeho odemceni pri zastaveni auta. Holt jsem asi neco delal spatne
No resume, jelikoz uz mi tuhnou prsty a mam chut na pivo je takovy ze jsem se zamiloval a dalsi auto je jasny Pro rodinu naprosto dostacujici kocar.
Sice mi v Opelu udelali vcelku dobrou cenovou nabidku, maji i pomerne dobry financovani, ale....... dat prece jen cca 400k za novy auto je pro me zatim jaksi skoda. Moc toho nenajezdime, proste takova ta klasika 15k za rok, ale kombika to chce, jelikoz geometickou radou pribyva mnozstvi kramu, ktere je potreba premistovat, takze i presto zatim jeste vsechny otazky nejsou na 100% rozhodnuty a vse se jeste muzes zmenit. V podstate jedinym obrovskym plus, ktery je pro koupi novyho auta je moznost si objednat integrovany nosic na kola, ktery mi ukazovali u novy Zafiry a je proste super!
No a ted uz jen premejslim jestli jim tu Astru zejtra vratim a jestli to vubec dam sednout do Hacka a odjet s nim domu
A ted jeste bezim Mildovi vyfotit svitici interier......
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Elaborat jak na vejsce, ale dobre popsals
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Hezký popis, z praxe, jsem ale zvědav na ten nový motor 1.6 T. Hlavně ten krouťák
ZAFIRA 1,8i 16V 2003 Z18XE, TC,AUT.KLIMA, PC,TEMPOMAT,LPG sekvenční BRC
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
OP-COM v PL, EN, CZ, SK + redukce na starší Oply
Ex Astra F C14NZ LPG, prodáno ve 338000km, nyní 480000km - žel nyní K.O.
- destroyer_svk
- Příspěvky: 687
- Registrován: 08 úno 2011, 21:22
- Bydliště: Galanta - SVK
Re: Nová Astra J Sports Tourer
Ja som mal Astru hatchback s tymto motorom pred dvoma rokmi na vikend a spravil som nieco vyse 1000 km s nou.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX