problem s dobijanim baterie...
Re: problem s dobijanim baterie...
wojto33 - já ne, čti pořádně... já dal za opravu alternátoru 5.500,-(nový stator, doiodový můstek a nová ložiska), ani oldman nedal těch 18.000 co po něm chtěli...
- Reklama
- velkej.tom
- Příspěvky: 115
- Registrován: 30 srp 2008, 18:03
- Bydliště: Praha
Re: problem s dobijanim baterie...
Servis byl proveden u auto-staiger a já to neplatil, ale autobazar kde jsem astřičku koupoval, po třech měsících altík nebobjel tak sem reklamoval u prodejce(naštěstíwojto33 píše:to si este zaplatil niekomu dovolenku kamarad mojPepino_GH píše:Tome, GO alternátoru je běžná praxe, autoelektrikář, který mi altík opravoval je dokonce opravuje pro jeden značkový servis. Nevím, co by muselo v altíku odejít, aby se musel měnit celý... Když Ti v servisu řeknou 21000, obvolej jich ještě několik a určitě narazíš na levnější, viz oldman za 18000...
Na životě nejvíc miluju tu rozmanitost... Každej den mě nasere někdo jinej
Re: problem s dobijanim baterie...
Tak mám s dobíjaním problém aj ja. Začalo to stým že zo dňa na deň kleslo napätie na 5,6V. Nabil som batériu a dnes som meral dobíjanie. Na prázdno má batéria 12,7V pri štartovaní klesne na 10,..V a pri chode motora 12,3 V. Chcem ešte zmerať napätie priamo na alternátore, ale vidím to na vyberanie a opravu
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: problem s dobijanim baterie...
Tak neviem čo s tým. Altrenátor som v piatok namontoval. Všetko OK. Dnes začalo svietiť ESP a prestal fungovať posilovač. Merám a altík znovu nedobíja, ale kontrolka nesvieti. Už mám toho dosť.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: problem s dobijanim baterie...
Sory znovu ja. po týždni po ďalšej oprave zrazu svieti dobíjanie. Zajtra to idem rozobrať areklamovať. Neviem čím to je ale stalo sa to pri zapnutej klíme , svetlách, CD a teplote 33 stupňov.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: problem s dobijanim baterie...
Tak už také nedobíjím. Mám Opel Zafira B r.v.2006 1.9CDTI 150k a potřeboval bych vědět, jestli někdo nezná celé označení alternátoru, z důvodu objednání náhradních dílů. Vím jen, že tam mám Alternátor DENSO 14V 130A. Díky
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW
Re: problem s dobijanim baterie...
Nevím jestli jsem to tady už někde psal, když ano, tak mi to promiňte.
Nedobíjení alternátoru u motorů 1.9 je docela častým jevem. Způsobují to diody nalisované v diodovém můstku. Jsou asi 2-3 mm vysoké s keramickým středem, ze kterého jde vývod. Pnutím (teplo, vlhkost) se vývod vytrhne s částí keramiky a způsobí nefunkčnost diodového můstku.
Většinou stačí vyměnit diodový můstek a alternátor zase dobíjí. Doporučuji ho nahradit takovým, který má vyšší diody (asi 5mm) a místo keramiky plast okolo vývodu. Zatím všechny které jsem měnil bez problémů fungují.
K dostání je třeba tady http://elancar.cz/sortiment.htm, ale nepamatuji si přesně označení diodového bloku.
K výměně:
Alternátor rozebrat a odpájet vinutí z diodového bloku. Vylisovat šroub (na který je našroubován kabel k baterii) a nalisovat jej místo šroubu v novém diodovém bloku (šrouby bloku, který kupuji mají totož jiné průměry). Vše s největší opatrností, aby nedošlo k poškození diod. Vše zase v opačném pořadí složit.
Nedobíjení alternátoru u motorů 1.9 je docela častým jevem. Způsobují to diody nalisované v diodovém můstku. Jsou asi 2-3 mm vysoké s keramickým středem, ze kterého jde vývod. Pnutím (teplo, vlhkost) se vývod vytrhne s částí keramiky a způsobí nefunkčnost diodového můstku.
Většinou stačí vyměnit diodový můstek a alternátor zase dobíjí. Doporučuji ho nahradit takovým, který má vyšší diody (asi 5mm) a místo keramiky plast okolo vývodu. Zatím všechny které jsem měnil bez problémů fungují.
K dostání je třeba tady http://elancar.cz/sortiment.htm, ale nepamatuji si přesně označení diodového bloku.
K výměně:
Alternátor rozebrat a odpájet vinutí z diodového bloku. Vylisovat šroub (na který je našroubován kabel k baterii) a nalisovat jej místo šroubu v novém diodovém bloku (šrouby bloku, který kupuji mají totož jiné průměry). Vše s největší opatrností, aby nedošlo k poškození diod. Vše zase v opačném pořadí složit.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: problem s dobijanim baterie...
ješte toto by mě chybělo ke štěstí. mám auto 3 metry a už odešel altík opraveno na záruku, praskl chladič, praskla hadička od chlad kapaliny, posral se mi construct, uvolnili se kolejnice na sedadle tak me mláti 1cm tam a zpet za jízdy. přestalo mi fungovat automatické svícení, snad nebude relé v prdeli, začínám mít pocit že možná i ten Ford je na tom lépe.
Kawasaki Meanstreak VN 1500 rv.2005
Opel Astra H 1,9 cdti rv.2006
Opel Astra H 1,9 cdti rv.2006
- MrMarian
- Příspěvky: 246
- Registrován: 15 črc 2009, 08:13
- Bydliště: Juzne cechy / Vysocina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s dobijanim baterie...
Zdtavim.
Nie je to nahodou tym bazarom odkial si kupil. Ak sa nemylim BS Auto. Uz som Ti to pisal... mam snima velmi zle skusenosti
Inak prajem vela stastia s opravami.
Pekny den.
M.
Nie je to nahodou tym bazarom odkial si kupil. Ak sa nemylim BS Auto. Uz som Ti to pisal... mam snima velmi zle skusenosti
Inak prajem vela stastia s opravami.
Pekny den.
M.
Opel Astra H 1.6 16V 85kW Z16XER Enjoy 7/2009 sedan
+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....
+ Sada Enjoy Plus, Metalická barva, Rádio CD30 MP3 - 7repro, Přední mlhová světla, Ráfky z lehkých sliltin, Palubní počítač, Tempomat, ....
Re: problem s dobijanim baterie...
Po vyndání alternátoru z motorového prostoru jsme zjistili, že je spálená jedna dioda přesně jak popisuje RomanK. Navíc byl chycen trošku i stator na jednom malém místě – černá nepoškozená izolace. Vzhledem k tomu, že nevím jaká bude životnost tohoto statoru , se pouze vyměnila -nalisovala dioda. Vše se proměřilo a alternátor se dal zpět. Najel jsem s tím dnes 50km a napětí je mezi 13.5-13.8V. Pokud to přestane dobíjet, tak mě určitě čeká větší repas.
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW