2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Uživatelský avatar
bacardi
Příspěvky: 398
Registrován: 24 led 2010, 21:49
Bydliště: nitra

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od bacardi » 26 úno 2013, 14:40

ano ... vectra je fajn ;)

aby som nebol uplne OT, kupil som 5 rocne auto so 75 000 km ... za 8 000 eur, cena noveho bola 22 000 ,- pripadne dnes insignia za 25 - 27 000... za rozdiel v cene myslim ze sa da dostat aj 5 rocne auto do slusneho stavu
OPEL Vectra C 1,9 88kw 2007
OPEL Astra H caravan 1,6 77kw Z16XEP---- 2006---> ex
OPEL FRONTERA 2.2DTi 85kw ---- 1999 ---> ex
OPEL ASTA G caravan 1,6 74kw ----1999 ---> ex
OPEL VECTRA sedan 1,8 ??kw ----1991 ---> ex

Reklama
 

def
Příspěvky: 32
Registrován: 29 čer 2011, 19:06

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od def » 26 úno 2013, 18:57

add romank: pod tyto slova se muzu jedine podepsat...roman tam popsal presne problemy ktery jsem s ojetinou zazil. Astra pujde z domu a pujdu do maximalne rocniho auta do 10 000km
Opel Astra Caravan Sport 1.7 CDTi 81kw

Uživatelský avatar
papak13
Příspěvky: 534
Registrován: 15 dub 2010, 12:19

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od papak13 » 26 úno 2013, 19:56

Rad by som tu prejavil svoj nazor ohladom kupy jazdenky a noveho auta ale myslim si ze tato tema nema taky nazov tak sa radsej zdrzim a napisem len jednu otazku ktora mi vrta v hlave a niako nesmeruje kriticky ale niako inak na RomanaK.

Myslite si ze vsetky ople s dieslovymi motormi ktore boli doteraz vyrobene chodia len k Romanovi? Alebo su vsetky diesle tu na fore?

myslim si ze pri poce par stoviek ludi ktori su tu zaregistrovani a maju diseiel k tomu poctu stotisicov dieslovych oplov ktore behaju po svete je uplne zanedbatelne mnozstvo aby sa dalo usudzovat ze sa dieslove ople kazia a treba si kupit atmosfericky benzin najlepsie s obsahom 6 litrov a viac.

I ked nevravim ze tie ostatne sa nekazia ale v porovnani poctu predanych a tu zaregistrovanych by som to bral ako strasne mizive percento.

K tej kazovosti mal som 1.7 74kW pri kupe 89tis km pri predaji 210tis km. a menil som alternator jedina cast motora ak sa da tak nazvat. Ziadne obrovske horibile investicie. Mozno dobry kus, mozno dobra starostlivost neviem preto som zase isiel so jazdeneho jecka ale 92kW z nemecka malo 1,5 roka s predlzenou 6 rocno zarukou s klesnutou cenou na skoro polovicu.

Tak sa pytam oplatilo by sa mi nove auto?
ASTRICKA J 1.7 CDTI 92kW SPORT

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od RomanK » 26 úno 2013, 21:05

1.)V Německu si spousta lidí kupuje "jahreswagen - jednoleté auto". Na mobile.de políčko "Fahrzeugart". Velký propad ceny, ale malý nájezd, záruka, prakticky stav nového auta. Věřím, že se koupě takového auta majiteli vyplatí, protože kromě pravidelného servisu a údržby nebude muset nic řešit.
2.)U Astry G/ Zafira A/ Vectry B některý z majitelů vyměnil vstřikovací čerpadlo (popř nechal opravit, repasovat....). Postihlo to skoro všechny motory diesel 2.0 a 2.2. Před několika lety to byla 1/10 hodnoty auta. Dnes je to hodnota auta nebo v lepším případě polovina hodnoty auta.
3.)Ano, ne všechny auta se kazí a to, co se dostane do servisu s větším problémem jsou řádově procenta z celkového množství. Aspoň v to doufám. Taky musím podotknout, že jsou u majitelé aut, kteří nehodlají ztácet čas hledáním dílů na internetu či objížděním vrakovišť aby sehnali levnější díl. Chtějí, aby jim auto sloužilo stejně jako třeba LED televize, robotický vysavač, plynový kotel.... Cokoliv se pokazí, znamená starosti a to snad nikdo nechce. Takoví lidé očekávají, že věc bude sloužit jim, nikoliv oni jí. A pokud se něco opakovaně kazí, přejde je trpělivost a jdou si koupit něco jiného, od čehož očekávají, že bude fungovat líp, než to před tím.
4.)Brát v potaz propad ceny u nového a staršího auta je zavádějící. Zafira Cosmo plně vybavená stála na začátku výrobního programu milion a čtvrt. Dnes stojí ojetá pod 200 tisíc. Ovšem na konci výrobního programu stála nová už jen polovinu toho, co na začátku.

Když se rozhoduji pro koupi auta a když zhodnotím výše uvedené čtyři body, vychází mi nejlíp koupit si auto vyrobené ke konci výrobního programu (spousta prvotních problémů odstraněna), stáří 1-2 roky a maximální nájezd 50 tisíc km. Proč? Cena je přijatelné úrovni, největší propad má už za sebou. Při obměně auta v cyklu 4 roky počítám, že s autem najedu 100 tísíc km. Budu jej prodávat ve stupni opotřebení okolo 150.000 km, kdy už jsou očekávány vyšší investice. Jako 5-6ti leté bude mít ještě nějakou hodnotu, která se při prodeji vrátí a můžu s ní počítat u koupě dalšího....

...a nebo si koupím nové...
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od vojta » 26 úno 2013, 21:33

o oplích dieslech se celkově nemluví hezky, ale co teprve 2.5tdi v transporteru T5, tam odchází úplně všechno, ale komplet, turba, vstřiky, hlavy, svody, převodovky a přesto si ty auta drží neskutečnou cenu, o závadách o jakých čtu na transporter foru sem tady nikdy nečet, takže zas tak strašný to s těma oplejma dieslama nebude...

Já sem si T5 koupil a právě kvůli vysoký ceně ojetin a velkýmu nájezdu (většina T5 se prodává se 150-300tis km a ve skutečnosti maj ještě víc), zvolil novou. Už do ní teda nedávaj 2,5Tdi ale 2.0TDI (CR), o nich právě majitelé 2,5 píšou jaký to sou sračky (ještě větší než 2,5tdi? to snad už nejde). Ale proč to píšu, auto má klasickou záruku 2 roky a dají se dokoupit další dva roky asi za 15000kč. Tzn. mám v plánu s tím jezdit ty 4 roky a platit akorát filtry a olej a pak půjde do světa, jelikož si dobře drží cenu a já s ním najedu tak max 100tis., zas tolik neprodělám. Zároveň sem si dal spoluúčast hav. poj na 1000kč/1% a mám jistotu že mě nepřekvapí žádné nečekané výdaje. 1% spoluúčast už se mi vrátila, jelikož sem za rok a kousek stihnul 3 pojistný události.

Pak jsem řešil auto pro přítelkyni, chtěl sem něco malýho s ESP a ideálně na plyn, do 3 let stáří, do 50tis.km, no ale takový auto stojí třeba 180tis (pokud neberu dačii, koreu a pod.). No to přece nejsem blázen, objednal sem novou corsu s plynem už z fabriky, záruka 6 let, ESP, 4x airbag, rádio klima atd. za 247000, půlku sem zaplatil hned a půlku za rok (s navýšením 2500kč!). No není co řešit, pokud to 6 let vydrží tak to pak prodám za 100tis a mám svatej pokoj a klid.

Někdo zase dá přednost ojetině (nedejbože na "výhodný úvěr") a pak řeší po servisech a fórech všeljaký závady, shání levnější díly, objíždí vrakáče atd. A nakonec zjistí že kdyby koupil nový vyjde ho to pomalu na stejno (nezřídka levnějc). Tak se rozhodne ojetinu prodat, ale jako druhej nebo třetí majitel a s autem původem z itálie, bez vyplňovaný servisky a s 200tis na tachu zjistí že je to neprodejný a nakonec jde s cenou tak dolu že se z toho po*ere.
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
BikerMarius
Příspěvky: 869
Registrován: 04 dub 2012, 10:10
Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od BikerMarius » 27 úno 2013, 09:46

Naprostou souhlasím s nákupem auta a mít finanční rezervu. Já koupil astru v dubnu a měl jsem 30% ceny auta jako rezervu a jak rychle zmizela... pojistka,rozvody,čistění klimošky, kotouče destičky, tuhle čidlo, výměna převodovky :twisted:a mohlo by toho být víc...

Nový auto na splátky bych si mohl dovolit, ale jen za předpokladu že bych v něm musel bydlet bo by nemělo ani polovinu věci co má astra a vešlo by se kombíku do kufru :geek:
Opel Astra H Caravan Z19DT
Moje Astra
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... =41&t=4563

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?

Příspěvek od falconik » 27 úno 2013, 16:46

Bohuzel musim konstatovat, ze dalsi auto uz nebude opel, potazmo diesel z dilen FIAT GM.......proste Opel si s motory od fiatu nadelal do vlastniho hnizda a myslim si ze si hodne pokazil reputaci, tedy aspon u me. Moje predchozi auta opel byly G 20DTI stale jezdi 260 tis a zadna oprava na motoru, dal zafira A 2.2DTI chip na 150 ps a auto ma pres 200 tis a stale jezdi s puvodnim cerpadlem i turbem.....zirafa B at je sebehezci, po strance spolehlivosti motoru 19DTH je naprosty propadak ...... :? :? :? na to ze mam auto prakticky od zacatku 7 mesicu stara predvadecka z DE s 25 tis km a o auta se opravdu staram pac ho potrebuji kazdy den tak :evil: :evil: :evil: :evil:
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Odpovědět