2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
dogee
vim kam svou otazkou miris....problem je, ze rozumne drahe auto z DE ma najezd nad 100 tis nebo dokonce i 150 tis a to pri stari max 3 roky, taky resim co dal.... tim ze mame doma dve stejne zirafi a az na par rozdilu se auta s...ou stejne, jsem tak trochu v pasti, prodat a privezt auto s auto s najezdem 100 tis plus a za cca 1-2 resit to same????? Benziny jsou z DE jine, maji max do 100 tis, ale co ta spotreba..... 20 turbo 4x4 je temer stejne drahe jako 20CDTI 121Kw ktere ma najeto skoro 2x tolik, ale co ta spotreba mesto benzin 14-16 vs 9 diesel....
Ja radsi ani nepocitam co jsem do aut nasypal za posledni 2 roky.....no schvalne:
19DTH aktualne 183 tis dovoz DE pri 140 tis
turbo 13 tis
komplet spojka 15 tis
vyrive klapky 7 tis
egr asi 3 tis
senzor zrychleni IDS+ 3 tis
komplet cepy, tahla, ulozeni ramen, kosti 5 tis
cisteni vstriku 2 tis
rozvody????
baterka
komplet zadni brzdy
a praci radsi nepocitam odhad cca 18 tis
vsechny ceny cca a bez DPH.....no a moje auto ma 163 a az na male rozdily, misto turba vstriky....to same
vim ze spousty veci jsou spotrebak, ale to by clovek u noveho auta neresil.....
jo jo asi dalsi auto bude hodne zanovni, nejlepe zase se zarukou do 30 tis najeto a pak se toho rychle zbavit...
vim kam svou otazkou miris....problem je, ze rozumne drahe auto z DE ma najezd nad 100 tis nebo dokonce i 150 tis a to pri stari max 3 roky, taky resim co dal.... tim ze mame doma dve stejne zirafi a az na par rozdilu se auta s...ou stejne, jsem tak trochu v pasti, prodat a privezt auto s auto s najezdem 100 tis plus a za cca 1-2 resit to same????? Benziny jsou z DE jine, maji max do 100 tis, ale co ta spotreba..... 20 turbo 4x4 je temer stejne drahe jako 20CDTI 121Kw ktere ma najeto skoro 2x tolik, ale co ta spotreba mesto benzin 14-16 vs 9 diesel....
Ja radsi ani nepocitam co jsem do aut nasypal za posledni 2 roky.....no schvalne:
19DTH aktualne 183 tis dovoz DE pri 140 tis
turbo 13 tis
komplet spojka 15 tis
vyrive klapky 7 tis
egr asi 3 tis
senzor zrychleni IDS+ 3 tis
komplet cepy, tahla, ulozeni ramen, kosti 5 tis
cisteni vstriku 2 tis
rozvody????
baterka
komplet zadni brzdy
a praci radsi nepocitam odhad cca 18 tis
vsechny ceny cca a bez DPH.....no a moje auto ma 163 a az na male rozdily, misto turba vstriky....to same
vim ze spousty veci jsou spotrebak, ale to by clovek u noveho auta neresil.....
jo jo asi dalsi auto bude hodne zanovni, nejlepe zase se zarukou do 30 tis najeto a pak se toho rychle zbavit...
Naposledy upravil(a) falconik dne 25 úno 2013, 20:27, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Reklama
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Není to myšleno zle. Poslední dobou se setkáváme čí dál víc s údivem zákazníků, kteří si koupili auto za několik desítek tisíc a strašně se diví, kolik ty díly stojí a že oprava mnohdy dosahuje jimi zaplacenou cenu vozu, ne-li ji přesahuje. U Astry G / Zafiry A běžný jev, kdy EGR ventil na 2.0DTI stojí 14.000,- Kč, čerpadlo (repas) okolo 35.000,- Kč (PSG16), dvouhmotový setrvačník na 2.0DTI 22.000,- Kč o spojce a ložisku ani nemluvím, Jen tyto tři komponenty s výměnou dosahují ceny okolo 80.000,- Kč... A co teď investovat, nebo neinvestovat a nejezdit? Prodat se ztrátou, nebo namontovat opotřebený díl z vrakoviště a čekat jak dlouho vydrží. Mít auto u nějž nemám dostatek financí na náročnější opravu? Co když se to pokazí když pojedu v létě s malými dětmi do Chorvatska a budou mne odtahovat za 25.000.- Kč ze Splitu? Dnes je to AG a ZA, ale za dva tři roky to bude AH a ZB. Co tedy koupit? Levný dovoz se stočenými kilometry nebo skrytou vadou, kterou zjistili už v Německu a majitel raději auto prodal, než by dal 1.000,- Euro do opravy? Každý si snad jednoduše spočítá, že pokud jsou auta v zahraničí víc ceněná než u nás, tak v tom musí být přece nějaký háček. Čech by přece nepřivezl z Německa, Belgie, Itálie, Francie auto, které by tady prodával levněji než se prodává tam. Ano, existují výjimky, ale kdo zaručí, že na takové auto trefím právě já? Jednou u mne byli zákazníci, kteří měli s sebou laptop a na netu sledovali nabídku aut na německých servrech. Proč? Protože pokud se objevilo něco zajímavého na čem se dá vydělat, okamžitě tam volali a jeli pro to. Proč? protože takových lidí jsou na netu stovky ne-li tisíce a kdo je první, kupuje.dogee píše:...v té poznámce o "šetřílcích" cítím despekt. Proč?...
Obyčejný člověk si tedy může vybrat. Buď si koupí auto a smíří se s nemalými investicemi a nebo si koupí nové. Prodělek na novém autě může být ve finále nižší než na ojetém. Proč? Výrobci aut potřebují prodávat nová auta, nikoli zásobit trh náhradními díly, aby se stará auta opravovala. Proto padají ceny nových aut a rostou ceny ND. Až zestárnou Insignie a Astry J a budou se prodávat jako ojetiny se točenými km (už dnes se to děje), budou ceny ND na takové úrovni, že se opravy nebudou vyplácet stejně jako dnes u AG nebo ZA už jen proto, že ta auta jsou mnohem složitější a mají daleko více komponent.
Podle mne by každý před koupí ojetého auta měl zvážit, zda se mu v budoucnu bude chtít do oprav investovat a hlavně kolik. Než si říct: Teď jsem si koupil auto a budu tak čtyři až pět let jezdit se spotřebou 5,62 l/100km což bude stát xxx kaček, sem tam olej a filtry, čínské gumy... něco mezitím našetřím, toto prodám a koupím si zase něco novějšího. Ve finále to ale může dopadnout tak, že našetřené peníze proinvestuje do oprav a po pěti letech má stejně vrak, který kromě kovošrotu už nikdo nechce. A nebo se snaží z něj rozprodat na aukru co je ještě použitelné. A protože se takovému scénáři chce český človíček vyhnout, snaží se šetřit na tom, co je podle něj zcela zbytečné. A to jsou opravy, protože na začátku s nimi vůbec nekalkuloval. Koupě každého plastu za nehorázné peníze mu přivodila infarktový stav, děsil se rozsvícené kontrolky elektroniky motoru při ztrátě výkonu a nostalgicky vzpomíná na 120ku, kde taková kontrolka nebyla a generálku motoru udělal na cestě....
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Já bych se na nějakou škodovku z vysoka vykakal, kamarád měl dvojkovou ochcávku 1.9 TDI 77kw, ale za rok mu jí ukradli, tak si pořídil vectru 1.9 CDTI 88kw a nemůže si jí vynachválit, vůz je pohodlnější, tiší, luxusnější a motor táhne lépe a netrpí takovým turboefektem jako koncernová slavní TDIčka. Předevčírem mě s ní svezl a projíždka stála opravdu za to. O takovém pohodlí a tichu si v astře GTC může nechat jen zdát.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Pohodlí a ticho můžeš mít i v GTC. Jen mít tu potřebnou výbavu
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Súhlasím s Kneblisom Astru by som už teraz naspäť nechcel
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Vectra je Vectra mal som ich asi 7swabel píše:Súhlasím s Kneblisom Astru by som už teraz naspäť nechcel
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Romane, respekt za takový popis situace. Docházím k obdobným závěrům, protože pokud se u auta "po záruce" od automobilky vysypou postupně všechny důležité komponenty, tak cena ojetého auta je pouze v ceně dílů, které se nevysypou = ojetý auto má v podstatě nulovou hodnotu. Bohužel ne všichni mají na kontě balík peněz na nový auto a prostě musí hrát hru mezi spotřebitelem, výrobcem a servisemRomanK píše:Není to myšleno zle.dogee píše:...v té poznámce o "šetřílcích" cítím despekt. Proč?...
A mám pocit, že pro majitele diesel aut je ta hra ještě o dost tvrdší. Co ale zatím nedokážu zhodnotit je, jestli benzíny mají tu hru jednodušší. Mají nižší náklady na provoz ojetin?
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Podle mě je už z podstaty věci výhoda na straně benzínu, díky jednodušší konstrukci motoru (což už za chvíli nebude platit, protože benzínové motory budou zanedlouho složitější než diesely).
Velice se mi líbí přístup mého kamaráda, který vlastní SAAB 9000 2.3 atmo benzín. Koupil staré auto s nájezdem 290.000 km - tedy podle mnoha lidí finanční sebevražda. Auto má dnes najeto přes 400.000 jediný větší zásah byla repase převodovky, jinak mění jen spotřební věci, udržuje ho v dobré kondici a tvrdí, že žádné jiné auto už nechce, protože tohle je ten nejlepší poměr value for money... Jo a má to v plynu - prý bez problémů. Že by bylo řešení - pokud chci spolehlivé auto za slušné peníze - sehnat poctivé staré benzínové auto a rezignovat na nějakou společenskou prestiž, sportovní výkony apod?
Velice se mi líbí přístup mého kamaráda, který vlastní SAAB 9000 2.3 atmo benzín. Koupil staré auto s nájezdem 290.000 km - tedy podle mnoha lidí finanční sebevražda. Auto má dnes najeto přes 400.000 jediný větší zásah byla repase převodovky, jinak mění jen spotřební věci, udržuje ho v dobré kondici a tvrdí, že žádné jiné auto už nechce, protože tohle je ten nejlepší poměr value for money... Jo a má to v plynu - prý bez problémů. Že by bylo řešení - pokud chci spolehlivé auto za slušné peníze - sehnat poctivé staré benzínové auto a rezignovat na nějakou společenskou prestiž, sportovní výkony apod?
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
No já jsem zvědavý, jak dlouho vydrží moje Astra s A16XER...
- smileboy
- Příspěvky: 314
- Registrován: 11 led 2011, 23:54
- Bydliště: Poříčí nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 CDTi - zkušenosti, životnost, problémy?
Já nevim, Romane, já si dovolim s tímhle nesouhlasit. Jednak, kdo dneska má na koupi nové vozu? Jasně, asi je dobré si zjistit před koupí auta, jak moc drahé náhradní díly na to zvolené auto jsou. Píšeš tu u 2.0 DTI, jasně, tam jsou ty náklady na opravdu extrémní. Když to srovnám se svou Z19DT - repase vstřiků, pokud nejsou všechny KO bratru 10 000, čerpadlo 12 000, dvouhmota 10 000, turbo repase 10 000, EGR 5 000 (ceny bez práce). Je zřejmý, že neberu ceny z katalogu Opel, protože tam by se člověk nedoplatil a u ojetých aut se dle mého názoru nevyplatí do autorizovaných servisů jezdit. Je jasný, že auto nenajede půl milionu kolimetrů bez toho, aniž by se musela minimálně půlka z výše jmenovaných věcí měnit či repasovat. Když si ale koupíš auto nový, máš nějakej nájezd km a chceš, aby Ti auto nějakou dobu vydželo, ze nějakej čas začneš ty samý věci řešit taky, i když je fakt, že se zpožděním pár let... Souhlasim s Tebou v tom, že člověk, kterej si kupuje ojetinu, by neměl všechny svoje finanční prostředky investovat do koupi a nechat si finanční rezervu pro případ, že se prostě něco podělá. Souhlasim taky s tim, že člověk by neměl kupovat hned první auto, který ho praští do očí, aniž by si ho předem řádně neproklepnul (i tak se ale neodhalí všechno). Sumasurámu když si ale sečtu náklady na ojetinu a koupi novýho auta, tak se mi finančně vyplatí pořád ta ojetina (existují i vyjímky, ale to jsou hold smolaři, nic není černobílé).RomanK píše:Není to myšleno zle. Poslední dobou se setkáváme čí dál víc s údivem zákazníků, kteří si koupili auto za několik desítek tisíc a strašně se diví, kolik ty díly stojí a že oprava mnohdy dosahuje jimi zaplacenou cenu vozu, ne-li ji přesahuje. U Astry G / Zafiry A běžný jev, kdy EGR ventil na 2.0DTI stojí 14.000,- Kč, čerpadlo (repas) okolo 35.000,- Kč (PSG16), dvouhmotový setrvačník na 2.0DTI 22.000,- Kč o spojce a ložisku ani nemluvím, Jen tyto tři komponenty s výměnou dosahují ceny okolo 80.000,- Kč... A co teď investovat, nebo neinvestovat a nejezdit? Prodat se ztrátou, nebo namontovat opotřebený díl z vrakoviště a čekat jak dlouho vydrží. Mít auto u nějž nemám dostatek financí na náročnější opravu? Co když se to pokazí když pojedu v létě s malými dětmi do Chorvatska a budou mne odtahovat za 25.000.- Kč ze Splitu? Dnes je to AG a ZA, ale za dva tři roky to bude AH a ZB. Co tedy koupit? Levný dovoz se stočenými kilometry nebo skrytou vadou, kterou zjistili už v Německu a majitel raději auto prodal, než by dal 1.000,- Euro do opravy? Každý si snad jednoduše spočítá, že pokud jsou auta v zahraničí víc ceněná než u nás, tak v tom musí být přece nějaký háček. Čech by přece nepřivezl z Německa, Belgie, Itálie, Francie auto, které by tady prodával levněji než se prodává tam. Ano, existují výjimky, ale kdo zaručí, že na takové auto trefím právě já? Jednou u mne byli zákazníci, kteří měli s sebou laptop a na netu sledovali nabídku aut na německých servrech. Proč? Protože pokud se objevilo něco zajímavého na čem se dá vydělat, okamžitě tam volali a jeli pro to. Proč? protože takových lidí jsou na netu stovky ne-li tisíce a kdo je první, kupuje.dogee píše:...v té poznámce o "šetřílcích" cítím despekt. Proč?...
Obyčejný člověk si tedy může vybrat. Buď si koupí auto a smíří se s nemalými investicemi a nebo si koupí nové. Prodělek na novém autě může být ve finále nižší než na ojetém. Proč? Výrobci aut potřebují prodávat nová auta, nikoli zásobit trh náhradními díly, aby se stará auta opravovala. Proto padají ceny nových aut a rostou ceny ND. Až zestárnou Insignie a Astry J a budou se prodávat jako ojetiny se točenými km (už dnes se to děje), budou ceny ND na takové úrovni, že se opravy nebudou vyplácet stejně jako dnes u AG nebo ZA už jen proto, že ta auta jsou mnohem složitější a mají daleko více komponent.
Podle mne by každý před koupí ojetého auta měl zvážit, zda se mu v budoucnu bude chtít do oprav investovat a hlavně kolik. Než si říct: Teď jsem si koupil auto a budu tak čtyři až pět let jezdit se spotřebou 5,62 l/100km což bude stát xxx kaček, sem tam olej a filtry, čínské gumy... něco mezitím našetřím, toto prodám a koupím si zase něco novějšího. Ve finále to ale může dopadnout tak, že našetřené peníze proinvestuje do oprav a po pěti letech má stejně vrak, který kromě kovošrotu už nikdo nechce. A nebo se snaží z něj rozprodat na aukru co je ještě použitelné. A protože se takovému scénáři chce český človíček vyhnout, snaží se šetřit na tom, co je podle něj zcela zbytečné. A to jsou opravy, protože na začátku s nimi vůbec nekalkuloval. Koupě každého plastu za nehorázné peníze mu přivodila infarktový stav, děsil se rozsvícené kontrolky elektroniky motoru při ztrátě výkonu a nostalgicky vzpomíná na 120ku, kde taková kontrolka nebyla a generálku motoru udělal na cestě....
Opel Astra H 1.9 CDTi Caravan 88 kW, 1/2007, GID, aut. klima, CD30 MP3, stropní DVD, tempomat a největsí vychytávka - ovládání předních oken DO!