Astra H 2008 - nízké sedadla?
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
tak tohle už je KONEC ... úplný...
odhodlal jsem se na tu modrou, s prodejcem domluvil lepší cenu s tím, že si sedačky pořeším pak sám... a říkám, že to chci, jen to první zkontrolujeme u Romana...
zavolám Romanovi a ten mi dal tolik důvodů proč raději 1,8 než 1,6 - všechno to bylo vlastně o mnohem větší bezporuchovosti 1,8ky... a taky že mé plánované LPG není do 1,6 vůbec dobré, že skončím se zaklepanými ventily, i když budu mít přídavné mazání
to, že ta černá má cosmo výbavu a je na pohled hezčí pro mě není moc argument pro to abych za ni dal o 43tis víc než za modrou... zvláště když modrá je pro mě krásná a černou prostě NE....
každopádně po tom rozhovoru jsem úplně v pasti a teď nevím jestli rovnou nezrušit i plánovanou prohlídku a raději k Romanovi zavést něco jiného.... černou teda určitě ne, lak ani interiér bych nepřežil (proč jsem ji sem vlastně dával? ) ale otázka je spíš o tom jestli nemám hledat v 1,8... jak kvůli LPG tak kvůli tomu, že má být mnohem kvalitnější... hmmm tady když jsem hledal, tak byli s 1,6 všichni spokojeni a měl jsem z toho pocit, že je to vesměs bezporuchový motor... ale je pravda, že tady je malý vzorek lidí a Roman u sebe viděl už hodně aut...
ach takový šok, po tom co jsem se KONEČNĚ rozhodl... a ta tmavě modrá se mě tááááááák líbí
o černé už ani slovo tu barvu prostě neustojím a 160tis je taky moc... každopádně co se 1,8 týče tak teď jsem našel tohle... http://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/ ... oFrom=list
stříbrné už mám dost ze svého starého auta, ale tento odstín nevypadá tak špatně, otázka je jak v reálu, ale pokud by zbytek auta vyhovoval, tak bych to asi překousl... jen jestli se dobře dívám tak je to teda přes faceliftem, že?
chyběl by mě tempomat, jinak to vypadá dobře... zajímalo by mě co je to za typ výbavy... to jsou sportovní nebo cosmo sedačky, že ano?
má to auto-klimu, 8 pytlů, BC, ABS a ESP, přední okna a zrcátka v eletrice, multi funk. volant... a hlavně sedačky s loketkou a bederkou, tudíž by tam měl být i nastavitelný sklon sedáku, což jsou pro mou výšku a má bedra velmi důležité věci... jen podle fotek není AUX! což pro mě fakt důležité... vím, že se dá dodělat, ale to jde teoreticky... :-/
jinak 53tis km je podezřelých, ale je pravda, že na pohled vypadá uvnitř lépe než ta modrá...
takže přátelé, je ta 1,6 opravdu co se kvality motoru týče, o tolik horší? ale asi se zbytečné ptát, když mi to Roman už tak řekl...
EDIT: aha tak klimatizace je asi manuální :-/
EDIT2: vidím dobře? tlačítko SPORT? že by náhrada za to, že je klimatizace pouze manuální ??? )) stejně nejsem ten typ co by chtěl aby mu auto udržovalo 18C a pak přecházel ven do 35C.. tak s tou manuální bych to asi přežil... jak to přesně vůbec funguje? nastavím kam, jak rychle a kolik chlazeného vzduchu se má míchat s teplým?
mno a taky chybí tlačítko na odmlžení předního skla z toho jsem byl zrovna na astře nadšen... to bude dané verzí klimatizace.. nj automat. je automat, ale co se dá dělat...
tak jsem zvědavý jestli bude kritika nebo doporučení
odhodlal jsem se na tu modrou, s prodejcem domluvil lepší cenu s tím, že si sedačky pořeším pak sám... a říkám, že to chci, jen to první zkontrolujeme u Romana...
zavolám Romanovi a ten mi dal tolik důvodů proč raději 1,8 než 1,6 - všechno to bylo vlastně o mnohem větší bezporuchovosti 1,8ky... a taky že mé plánované LPG není do 1,6 vůbec dobré, že skončím se zaklepanými ventily, i když budu mít přídavné mazání
to, že ta černá má cosmo výbavu a je na pohled hezčí pro mě není moc argument pro to abych za ni dal o 43tis víc než za modrou... zvláště když modrá je pro mě krásná a černou prostě NE....
každopádně po tom rozhovoru jsem úplně v pasti a teď nevím jestli rovnou nezrušit i plánovanou prohlídku a raději k Romanovi zavést něco jiného.... černou teda určitě ne, lak ani interiér bych nepřežil (proč jsem ji sem vlastně dával? ) ale otázka je spíš o tom jestli nemám hledat v 1,8... jak kvůli LPG tak kvůli tomu, že má být mnohem kvalitnější... hmmm tady když jsem hledal, tak byli s 1,6 všichni spokojeni a měl jsem z toho pocit, že je to vesměs bezporuchový motor... ale je pravda, že tady je malý vzorek lidí a Roman u sebe viděl už hodně aut...
ach takový šok, po tom co jsem se KONEČNĚ rozhodl... a ta tmavě modrá se mě tááááááák líbí
o černé už ani slovo tu barvu prostě neustojím a 160tis je taky moc... každopádně co se 1,8 týče tak teď jsem našel tohle... http://www.sauto.cz/osobni/detail/opel/ ... oFrom=list
stříbrné už mám dost ze svého starého auta, ale tento odstín nevypadá tak špatně, otázka je jak v reálu, ale pokud by zbytek auta vyhovoval, tak bych to asi překousl... jen jestli se dobře dívám tak je to teda přes faceliftem, že?
chyběl by mě tempomat, jinak to vypadá dobře... zajímalo by mě co je to za typ výbavy... to jsou sportovní nebo cosmo sedačky, že ano?
má to auto-klimu, 8 pytlů, BC, ABS a ESP, přední okna a zrcátka v eletrice, multi funk. volant... a hlavně sedačky s loketkou a bederkou, tudíž by tam měl být i nastavitelný sklon sedáku, což jsou pro mou výšku a má bedra velmi důležité věci... jen podle fotek není AUX! což pro mě fakt důležité... vím, že se dá dodělat, ale to jde teoreticky... :-/
jinak 53tis km je podezřelých, ale je pravda, že na pohled vypadá uvnitř lépe než ta modrá...
takže přátelé, je ta 1,6 opravdu co se kvality motoru týče, o tolik horší? ale asi se zbytečné ptát, když mi to Roman už tak řekl...
EDIT: aha tak klimatizace je asi manuální :-/
EDIT2: vidím dobře? tlačítko SPORT? že by náhrada za to, že je klimatizace pouze manuální ??? )) stejně nejsem ten typ co by chtěl aby mu auto udržovalo 18C a pak přecházel ven do 35C.. tak s tou manuální bych to asi přežil... jak to přesně vůbec funguje? nastavím kam, jak rychle a kolik chlazeného vzduchu se má míchat s teplým?
mno a taky chybí tlačítko na odmlžení předního skla z toho jsem byl zrovna na astře nadšen... to bude dané verzí klimatizace.. nj automat. je automat, ale co se dá dělat...
tak jsem zvědavý jestli bude kritika nebo doporučení
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
- Reklama
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Odpovím alespoň na todlencto..Thom píše:EDIT2: vidím dobře? tlačítko SPORT? že by náhrada za to, že je klimatizace pouze manuální ??? )) stejně nejsem ten typ co by chtěl aby mu auto udržovalo 18C a pak přecházel ven do 35C.. tak s tou manuální bych to asi přežil... jak to přesně vůbec funguje? nastavím kam, jak rychle a kolik chlazeného vzduchu se má míchat s teplým?
mno a taky chybí tlačítko na odmlžení předního skla z toho jsem byl zrovna na astře nadšen... to bude dané verzí klimatizace.. nj automat. je automat, ale co se dá dělat...
Manuální klima - v létě zmáčkneš tlačítko a z teplého vzduchu bude vzduch studený. Pokud bude studený moc, tak do něho kolečkem (stejným jako ve feldě) mrskneš trochu teplého a jeto-jak píšeš, nastavíš směr, sílu a mix.
Co se týče nadšení z tlačítka odmlžení, tak to nechápu. To tlačítko pouze zapíná ofuk předního okna-tzn. upraví směr výdechu vzduchu a pustí větrák na 6ku. V manuálu si ofuk předního okna nastavíš kolečkem a sílu větráku upravíš dle libosti a výsledek bude stejný, tak nadšení ani zklamání není zapotřebí
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
vím, že je to maličkost, ale líbilo se mě že ten ofuk udělá za mně a pak se vypne
měl jsi v něčem jen manuální klimu? těžko říct, jak moc by mě to vadilo, automat je automat to je jasné... hmmm a jaké jsem měl nadšení z toho, že jsem konečně "vybral"
měl jsi v něčem jen manuální klimu? těžko říct, jak moc by mě to vadilo, automat je automat to je jasné... hmmm a jaké jsem měl nadšení z toho, že jsem konečně "vybral"
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Jasně že jsem měl i manuální klimu. Normálně se s tím dá jezdit neboj
Stejně i v automatu si s tím teď hraju - mám sice pořád nastavenou požadovanou teplotu na 22 (i v létě), ale teď v zimě si stejně sám upravuju sílu ofuku a směr, protože při přepnutí ten automat neví, že mi je zima na nohy a že mi tam má více fouknout takže víceméně mnohdy je ta obsluha zapotřebí i tak a ta je stejná
Stejně i v automatu si s tím teď hraju - mám sice pořád nastavenou požadovanou teplotu na 22 (i v létě), ale teď v zimě si stejně sám upravuju sílu ofuku a směr, protože při přepnutí ten automat neví, že mi je zima na nohy a že mi tam má více fouknout takže víceméně mnohdy je ta obsluha zapotřebí i tak a ta je stejná
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Rekl bych ze manualni je lepsi v zime a automaticka v lete
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
tak asi bych to přežil...
momentálně pročítám 60ti stránkové vlákno o spotřebě všichni my říkáte, že 1,8 má jen o zanedbatelné desetinky navíc oproti 1,6
jenže každý samozřejmě soudí podle svého použití... já mám momentálně tak 70% město, sice to není pravidlem ale najdou se dny kdy můžu mít i 10 startů s opravdu krátkými popojížďkami... a tam se bojím, abych za studena s 1,8 nebyl na 12ti litrech.... obecně je pravda, že bydlím na okraji Brna, takže kromě těchto pracovních couraček jezdím všechno přes obchvaty, kde je vcelku plynulá jízda....
a na chování na dálnici jsem se tu ptal protože tak 5x do roka jedu delší trasy a chci aby to bylo pohodlné i úsporné a teoreticky pokud změním práci, tak budu jezdit asi více okresky a dálnice...
teď se budete asi ptát proč teda řeším 1,8 když jsem prozatím tolik ve městě... no asi proto že jsem od Romana vyděšen mnohem menší spolehlivostí 1,6ky mnooo a když se k tomu připočte mnohem větší výkon... tak už jsem dost nalomený...
momentálně pročítám 60ti stránkové vlákno o spotřebě všichni my říkáte, že 1,8 má jen o zanedbatelné desetinky navíc oproti 1,6
jenže každý samozřejmě soudí podle svého použití... já mám momentálně tak 70% město, sice to není pravidlem ale najdou se dny kdy můžu mít i 10 startů s opravdu krátkými popojížďkami... a tam se bojím, abych za studena s 1,8 nebyl na 12ti litrech.... obecně je pravda, že bydlím na okraji Brna, takže kromě těchto pracovních couraček jezdím všechno přes obchvaty, kde je vcelku plynulá jízda....
a na chování na dálnici jsem se tu ptal protože tak 5x do roka jedu delší trasy a chci aby to bylo pohodlné i úsporné a teoreticky pokud změním práci, tak budu jezdit asi více okresky a dálnice...
teď se budete asi ptát proč teda řeším 1,8 když jsem prozatím tolik ve městě... no asi proto že jsem od Romana vyděšen mnohem menší spolehlivostí 1,6ky mnooo a když se k tomu připočte mnohem větší výkon... tak už jsem dost nalomený...
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Astra H 1,8 XER 103kW
facelift 2008, Sport packet
hatchback
---------------------------
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Spotřeby se neboj, já měl v Géčkové astře 2,2 benzín a dálka se s tím bez problémů dala jet za 6,5 litrů. Město bude o dva litry výše, ale to u 1,6ky taky. Spotřeby se fakt neboj, vůbec nemusí platit že vyšší obsah=vyšší spotřeba.
S 2,2 jsem jel trasu za 7 litrů a tu samou jsem jel s fabií 1,2 HTP za 9 a s Mazdou 1,4 za 7,5 tak si vyber , i s vyšším obsahem se dá naučit jezdit poměrně úsporně (nemyslím tím podtáčení) a možnost využívat výkon jen tam kde je třeba je mnohdy k nezaplacení
S 2,2 jsem jel trasu za 7 litrů a tu samou jsem jel s fabií 1,2 HTP za 9 a s Mazdou 1,4 za 7,5 tak si vyber , i s vyšším obsahem se dá naučit jezdit poměrně úsporně (nemyslím tím podtáčení) a možnost využívat výkon jen tam kde je třeba je mnohdy k nezaplacení
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Podívej, já mám přímé srovnání 1,6 (A16XER) v Astře H a 1,8 (X18XE asi) v Bčkové Vectře - obě dvě auta používám. Proti spolehlivosti Astry nemůžu nic říct, má taky najeto 23.000 km. Na pojiždění po městě, občas někam na chatu dobrý, když to moc nehoníš - spotřeba do 7 litrů. Prázdný auto je co dynamiky docela obstojný, ale jak tam něco naložíš (2-3 lidi s bagáží) - už je to dost poznat. Ale ta 1,8 je naprosto geniální motor (a ve 103 kw verzi bude určitě ještě lepší) - je tichý, pružný, spotřeba 7,5 litru. Hlavně je to totální nezmar, který po 17 letech fachčí jak mladík - podle mě jeden z motorů, který se Opelu opravdu povedl. Určitě je vhodnější na LPG přestavbu. Přestal bych řešit, jestli 1,6 nebo 1,8, protože aspoň pro mě už by to bylo dnes jasný. Škoda, že Astry Classic se vyrábí jen v 1,6 - neměl jsem bohužel na výběr, pokud jsem chtěl nový Háčkoale otázka je spíš o tom jestli nemám hledat v 1,8... jak kvůli LPG tak kvůli tomu, že má být mnohem kvalitnější... hmmm tady když jsem hledal, tak byli s 1,6 všichni spokojeni
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
Thome, pokud Ti RomaK zkontroluje a doporučí tu stříbrnou 1.8, tak nekoukej vlevo-vpravo a ber. Motory Opel 1,8 jsou všeobecně známy, jako vynikající. Dle štítku vzadu, tam je také zámek řadící páky, tak minimálně 5000kč k dobru.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Astra H 2008 - nízké sedadla?
stříbrná je good ... už bych neváhal pokud bude v dobrém stavu