najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
tie poruchy sacieho potrubia sú časté? a čo je príčinou tejto poruchy, dá sa tomu predísť? a hlavne ako sa to prejavuje?
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
- Reklama
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Tak v posledných dnoch sa auto nejako cukalo hlavne pri prudšom pridaní...a dnes som posledný KM došiel domov na 3 valce...skúška potvrdila že do jedného valca nedáva sviečka iskru (a to su tam nové sviečky)...takže to bude zrejme tá nešťastná lišta zapalovacia
Opel Astra H 10/2007 1.6 16v-85kW
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Zkus plyn,brzda ,ale je to tutovka P0303
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
sorry za blbé opýtanie ale tak často sem nechodím a tak by som prosil o vysvetlenie:
čo je to "plyn,brzda" teda viem čo je to plyn a brzda ale čo to znamená v tomto prípade
čo je to tá P303.....?????
čo je to "plyn,brzda" teda viem čo je to plyn a brzda ale čo to znamená v tomto prípade
čo je to tá P303.....?????
Opel Astra H 10/2007 1.6 16v-85kW
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... f=14&t=303
Cteni kodovych chyb na Opel Astra H: P0303 válec 3 selže.
Cteni kodovych chyb na Opel Astra H: P0303 válec 3 selže.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Před týdnem jsem kupoval Astru GTC 1.6 a hned jsem kromě náplní a filtrů měnil všechny svíčky, nechal čistit EGR ventil a škrtící klapku. Auto totiž při mírném přidání plynu cukalo a po pár dnech ježdění vykázalo chyby P0300, P0301, P0302 atd. Ukázalo se, že svíčka na třetím válci je úplně spálená, ventil i klapka naprosto zaprasené a je načnutá lambda sonda. Zapalovací lišta to snad zatím nebude.
Po výměně žádná chyba a auto jezdí jak má. Takže na tyto věci dát opravdu pozor.
Po výměně žádná chyba a auto jezdí jak má. Takže na tyto věci dát opravdu pozor.
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Zdravím. Chtěl bych se pueblo zeptat, zda pomohlo vyčištění EGR nebo jsi dával nový. Mám asi stejný problém, zní to jako klepání ventilů, ale projevuje se to jen v rozsahu otáček cca 2100-2400 i po rovině, když není motor plně zatížený (takže ventily to asi nejsou). Pokud jedu na tempomat a cesta se byť jen mírně zvedne, začne to klepat víc - jednotka přidá plyn, aby tempomat udržel rychlost. Taky jsem si toho všiml se staženými okny a mezi baráky. Dík za odpověď případně radu.pueblo píše:Dělalo to EGRko. Na funkci to nemá vliv , ale jakmile se motor ohřál a ventil EGR začal vracet spaliny do sání, jeho jádro začalo "cvrdlikat". Všimnul jsem si toho při jízdě s otevřenýma okýnkama ve městě, dovnitř to slyšet nebylo. Auto fungovalo jak mělo, bez problémů, spotřeba v pohodě, jen ten zvukovej projev byl pro puntíčkáře jako jsem já, prostě nepatřičnej
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Pueblo na fórum již nechodí, jelikož Astru i Zafiru prodal. Klepání v určitých otáčkách může dělat kolektor sání viz video.yomax píše:Zdravím. Chtěl bych se pueblo zeptat, zda pomohlo vyčištění EGR nebo jsi dával nový. Mám asi stejný problém, zní to jako klepání ventilů, ale projevuje se to jen v rozsahu otáček cca 2100-2400 i po rovině, když není motor plně zatížený (takže ventily to asi nejsou). Pokud jedu na tempomat a cesta se byť jen mírně zvedne, začne to klepat víc - jednotka přidá plyn, aby tempomat udržel rychlost. Taky jsem si toho všiml se staženými okny a mezi baráky. Dík za odpověď případně radu.pueblo píše:Dělalo to EGRko. Na funkci to nemá vliv , ale jakmile se motor ohřál a ventil EGR začal vracet spaliny do sání, jeho jádro začalo "cvrdlikat". Všimnul jsem si toho při jízdě s otevřenýma okýnkama ve městě, dovnitř to slyšet nebylo. Auto fungovalo jak mělo, bez problémů, spotřeba v pohodě, jen ten zvukovej projev byl pro puntíčkáře jako jsem já, prostě nepatřičnej
https://www.youtube.com/watch?v=9X9virEu4T8
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: najčastejšie poruchy (Z16XEP)
Dneska jsem měnil nový kryt ventilů víka.
Před tím mi bralo litr oleje na 2000km pak na 1000km. Při sundání sání. Kdy jsem předběžně přetěsnil sání proti klepání, vyčistil výřivé klapy od bordelu, pročistil EGR a EGR cesty. Jsem našel na dne sání kaluž oleje.
Koupil jsem z Alíku PCV ventil. Netěsnilo a z motoru šel modrý dým. Provedl jsem opětovnou montáž s tím, že jsem celý ten PCV ventil olepil tmelem na těsnění kromě otvorů. Fungovalo to tak 1000km. Pak to začalo brát 1l oleje na 300km!
Takže stejně došlo na nový kompletní kryt ventilů
Před tím mi bralo litr oleje na 2000km pak na 1000km. Při sundání sání. Kdy jsem předběžně přetěsnil sání proti klepání, vyčistil výřivé klapy od bordelu, pročistil EGR a EGR cesty. Jsem našel na dne sání kaluž oleje.
Koupil jsem z Alíku PCV ventil. Netěsnilo a z motoru šel modrý dým. Provedl jsem opětovnou montáž s tím, že jsem celý ten PCV ventil olepil tmelem na těsnění kromě otvorů. Fungovalo to tak 1000km. Pak to začalo brát 1l oleje na 300km!
Takže stejně došlo na nový kompletní kryt ventilů
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 179tkm
Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS