Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Ahoj, jenom ve zkratce:)
Auto jsem koupil v srpnu dovezenou z Italie
Než jsem auto převzal,tak mi bylo sděleno, že bylo vyměněno
Čerpadlo, vstřik, váha vzduchu,
No už tehdy mi to přišlo jako spoustu oprav na tak "mladé auto" co má 140 tis. najeto.
No ujel jsem cca 700 km a odešlo turbo. Turbo si prý cucalo olej a zaneslo (prý nevratně) filtr pevných částit.
Auto jsem tedy odvezl zpět a bylo mi vráceno s novým filtrem a repasovaným turbem - zaplatil jsem pouze práci.
Po dalších 500km auto ztratilo výkon - jel jsem do autorizovaného servisu a zjistil, že je opět zanesen DPF - provedli vyčištění a bylo mi oznámeno, že je asi vadné čidlo před DPF a není prováděno "samočištění"
OK, dal jsem tedy za výměnu čidla a oleje 5 tis. a vyfasoval další informaci, že jaksi postrádám škrtící klapky resp. chybí táhlo které by je ovládalo a že jsou zaslepený - v řiti.
Auto přesto jezdilo "dobře",ale to vydrželo dalších 500 km a pak se rozsvítila opět diagnostika= nouzák= bez výkonu.
No dělal jsem přesčasy a před Vánoci dostal prachy navíc,takže jsem nechal objednat nové klapky - v servisu mi bylo sděleno, že je to tutově ono.
Po jejich instalaci a zaplacení 8 tis. jsem opět mohl jezdit,ale ne tak jak jsem byl zvyklí- auto nemělo vůbec sílu v otáčkách do 2 tis. Přitom když auto jezdilo (těch chvil bylo tedy málo),tak bylo uplně jedno, kde jsem byl s otáčkami- sešlápl jsem plyn a jelo to kopec nekopec. Nenajel jsem ani 300 km a už zase svítí diagnostika- jel jsem nejdříve do jiného servisu, abych zjistil i z jiného zdroje co se děje. Chyba je 2279 - už jsem přečetl spousta odkazů a vypadá to, že to bude opět zaneseným DPF . Proč se opět zanesl bude asi zjišťovaní na delší dobu. Klapky jsou nové,tak že by EGR ventil?. Jediné co vím, že ikdyž je to ropák,tak to na můj vkus hodně kouří a je cítit i takový štiplavý zápach po dojezdu a tady bude asi zakopán pes- neustále zanášení DPF - kde hledat ale příčinu??? Už mě to auto stálo 20 tis což na ujetých cca 2 tis km je fakt DOST.... Jsem z toho už otráven
Auto jsem koupil v srpnu dovezenou z Italie
Než jsem auto převzal,tak mi bylo sděleno, že bylo vyměněno
Čerpadlo, vstřik, váha vzduchu,
No už tehdy mi to přišlo jako spoustu oprav na tak "mladé auto" co má 140 tis. najeto.
No ujel jsem cca 700 km a odešlo turbo. Turbo si prý cucalo olej a zaneslo (prý nevratně) filtr pevných částit.
Auto jsem tedy odvezl zpět a bylo mi vráceno s novým filtrem a repasovaným turbem - zaplatil jsem pouze práci.
Po dalších 500km auto ztratilo výkon - jel jsem do autorizovaného servisu a zjistil, že je opět zanesen DPF - provedli vyčištění a bylo mi oznámeno, že je asi vadné čidlo před DPF a není prováděno "samočištění"
OK, dal jsem tedy za výměnu čidla a oleje 5 tis. a vyfasoval další informaci, že jaksi postrádám škrtící klapky resp. chybí táhlo které by je ovládalo a že jsou zaslepený - v řiti.
Auto přesto jezdilo "dobře",ale to vydrželo dalších 500 km a pak se rozsvítila opět diagnostika= nouzák= bez výkonu.
No dělal jsem přesčasy a před Vánoci dostal prachy navíc,takže jsem nechal objednat nové klapky - v servisu mi bylo sděleno, že je to tutově ono.
Po jejich instalaci a zaplacení 8 tis. jsem opět mohl jezdit,ale ne tak jak jsem byl zvyklí- auto nemělo vůbec sílu v otáčkách do 2 tis. Přitom když auto jezdilo (těch chvil bylo tedy málo),tak bylo uplně jedno, kde jsem byl s otáčkami- sešlápl jsem plyn a jelo to kopec nekopec. Nenajel jsem ani 300 km a už zase svítí diagnostika- jel jsem nejdříve do jiného servisu, abych zjistil i z jiného zdroje co se děje. Chyba je 2279 - už jsem přečetl spousta odkazů a vypadá to, že to bude opět zaneseným DPF . Proč se opět zanesl bude asi zjišťovaní na delší dobu. Klapky jsou nové,tak že by EGR ventil?. Jediné co vím, že ikdyž je to ropák,tak to na můj vkus hodně kouří a je cítit i takový štiplavý zápach po dojezdu a tady bude asi zakopán pes- neustále zanášení DPF - kde hledat ale příčinu??? Už mě to auto stálo 20 tis což na ujetých cca 2 tis km je fakt DOST.... Jsem z toho už otráven
Zafira 1.9 CDTI 110kw 2008
foto
http://www.rajce.net/a7552009
foto
http://www.rajce.net/a7552009
- Reklama
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Vítej na foru, ikdyž tak nešťastně. Vyplň si bydliště druhá věc. A ta třetí - http://carteam.cz/ tam pomůžou určitě
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Jo, díky. Asi páteční model. Uvidíme jak to půjde dál. Auto se mi líbí a kdyby to jezdilo,tak jak vím, že to jezdit umí,tak budu nadšený. Už jsem investoval do constructu a nebýt těchto výdajů,tak půjdu i do Pepase.....Uvidím ve středu- jedu do autorizovaného servisu.. Dám určo vědět... Díky
Zafira 1.9 CDTI 110kw 2008
foto
http://www.rajce.net/a7552009
foto
http://www.rajce.net/a7552009
- filipek013
- Příspěvky: 315
- Registrován: 14 črc 2011, 08:01
- Bydliště: Šúrovce
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Vitaj medzi nami.
Taketo opletacky na uvod nie su moc prijemne, no na druhej strane ked to vyriesis mal by si mat na dlhy cas pokoj
Taktiez odporucam tu http://carteam.cz/ - na 100% bude problem vyrieseny normalnom case a za normalne peniaze.... autorizovany servis budu (mozno) len vyhodene peniaze.
Taketo opletacky na uvod nie su moc prijemne, no na druhej strane ked to vyriesis mal by si mat na dlhy cas pokoj
Taktiez odporucam tu http://carteam.cz/ - na 100% bude problem vyrieseny normalnom case a za normalne peniaze.... autorizovany servis budu (mozno) len vyhodene peniaze.
Zafira 1,9 cdti, 88kW (chip 110kW), OPC line
Astra Caravan Cosmo Sport 1,9 CDTI, 110 kW, 2007 [/b] - ex
Astra Caravan Cosmo Sport 1,9 CDTI, 110 kW, 2007 [/b] - ex
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
- nedy666
- Příspěvky: 449
- Registrován: 25 říj 2011, 00:13
- Bydliště: Tam kde uprostřed města žijí medvědi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
No tak to je težkej porod s tím autem, držím palce a vítej mezi námi. Věřím že se to dá dát dohromady, tak starý auto to fakt není. Jde o to co stím ti maníci dělali předtím, nebo jak to vypadalo. Taky bych zkusil to Brno. V té oblasti je tam lidí z klubu nejvíc, i když je to pro nás celkem z ruky. Je tu na foru ohledně těchto problému třeba i Prahy, případně ten sever republiky Ustí atd.
držím palce, a nahoď fotky
držím palce, a nahoď fotky
Opel Zafira B; 1.7CDTI 92kw, r.v. 2010 Ecoflex, automat. svícení, zamyk. po rozjezdu atd...
- Oton
- Moderátor
- Příspěvky: 2697
- Registrován: 24 srp 2008, 00:12
- Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Ahoj.držím palce s vyresenim problému.A určitě se obrat na romanak.jsou. to kluci na svém místě a vědí to, co v oplu ne.
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Díky. Uvidím jak dopadnu ve středu. V každé diskuzi odkazují na kluky z Brna. Jo, je to z ruky ,ale jestli se to auto nedá rychle dohromady, tak tu cestu rád investuji Fotky jsem hodil na rajče do podpisu.. Jediné co má "navíc" tak lištu na předním i zadním nárazníku a hned vypadá úplně jinak
Zafira 1.9 CDTI 110kw 2008
foto
http://www.rajce.net/a7552009
foto
http://www.rajce.net/a7552009
- Oton
- Moderátor
- Příspěvky: 2697
- Registrován: 24 srp 2008, 00:12
- Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Nebudeš litovat.
Mají teď přes svátky volno a začínají pracovat až 7.ledna.
Mají teď přes svátky volno a začínají pracovat až 7.ledna.
Re: Zafira 10/2008 1.9CDTI 150k
Drzim palce s resenim ,ale pokud by to byla opravdu 2008 tak tam uz vyrive klapky neodchazely....spis bych videl ze si se chytil na hacek.... a je to 2007. Jednotka od PepaS je spravny smer, aspon uvidis zda ti probiha regenerace a neprerusuje se. Jinak s tim znackovym servisem je to sazka do loterie. Nech si udelat statickou regeneraci filtru dpf a at ti vyjedou kod chyb. Po staticke regeneraci vyraz smer dalnice na vyjizdku cca min 30km, saturace po staticke je nastavane na 80% a ihned se pri splneni podminek spusti dynamicka regenerace. Pak se vrat do servisu a at to znovu pichnou na diag a saturace by nemela byt vyssi jak 20%, ale to ti zvladne udelat kdokoliv tady na foru s opcomem, treba ja Jinak odkud citis ten zapach???? pokud je to citit v aute nebo okolo motoru tak nekde neco sakra netesni.....a kvuli tomu ti nemusi probihat regenerace.....kdyby byl KO EGR a zasekaval se tak ti to bude hned padat do chyby a ne az kdyz se ucpe DPF. Pokud bys mel KO DPF mas moznost si ho nechat vyndat o odprogramovat z RJ , je to asi tak o 60% levnejsi nez ho menit za druhovyrobu, orig. radsi ani nezjistuj
vidim fotky a sry mas 2008 ale to je fakt divne ze jsi mel KO klapky....
vidim fotky a sry mas 2008 ale to je fakt divne ze jsi mel KO klapky....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....