1,7 vs. 1,9
1,7 vs. 1,9
Ahojte
Riesim problem, ktory mozno mali viaceri.
Chcem doviest z vonku Astru H, diesel, vykon 80-90kW.
Chcel by som 1,9 88kW, ale tato motorizacia je vonku len zazrakom....
Kedze 1,9 16V 110kW nechcem,takisto nie 1,7 92kW, ostavaju mi realne na vyber dva motory: 1,7 81kW alebo 1,9 74kW, ktore vonku realne su k dispozicii.
Radsej by som 1,9, ktora ma sice mensi vykon, ale mala by mat tichsi chod, podobnu spotrebu, lepsi zaber v nizsich otackach, menej problemov z vypalovanim DPF a z turbom.
Aj vzhladom na to, ze auto bude jazdit vacsinou po dialnici 130 - 150km/hod, si myslim ze 1,9 by mala byt vhodnejsia.
Na 1,7 81kW som sa viezol - celkom fajn motor.
Chcel by som ale ci mi moze niekto porovnat tieto spomenute dva motory, hlavne po stranke pocitu z vykonu, myslim si totizto ze vzhladom k vacsiemu objemu by handicap -7kW pri 1,9 nemal byt moc citelny, a ostatne jeho vlastnosti si myslim ze su kapicku lepsie ako 1,7, aspon teda vzhladom k mojmu pouzivaniu.
A myslim ze cipnut ho na 88kW by nemuselo byt tiez zle riesenie....
Riesim problem, ktory mozno mali viaceri.
Chcem doviest z vonku Astru H, diesel, vykon 80-90kW.
Chcel by som 1,9 88kW, ale tato motorizacia je vonku len zazrakom....
Kedze 1,9 16V 110kW nechcem,takisto nie 1,7 92kW, ostavaju mi realne na vyber dva motory: 1,7 81kW alebo 1,9 74kW, ktore vonku realne su k dispozicii.
Radsej by som 1,9, ktora ma sice mensi vykon, ale mala by mat tichsi chod, podobnu spotrebu, lepsi zaber v nizsich otackach, menej problemov z vypalovanim DPF a z turbom.
Aj vzhladom na to, ze auto bude jazdit vacsinou po dialnici 130 - 150km/hod, si myslim ze 1,9 by mala byt vhodnejsia.
Na 1,7 81kW som sa viezol - celkom fajn motor.
Chcel by som ale ci mi moze niekto porovnat tieto spomenute dva motory, hlavne po stranke pocitu z vykonu, myslim si totizto ze vzhladom k vacsiemu objemu by handicap -7kW pri 1,9 nemal byt moc citelny, a ostatne jeho vlastnosti si myslim ze su kapicku lepsie ako 1,7, aspon teda vzhladom k mojmu pouzivaniu.
A myslim ze cipnut ho na 88kW by nemuselo byt tiez zle riesenie....
- Reklama
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: 1,7 vs. 1,9
Platí vše co jsi napsal...
1,7 74 KW má hrubý chod, na dálnici se ovšem po zahřátí krásně uklidní a dle mého ji lze při dálničním označit za tichý motor. A to mám pouze 5 st. manuál, jezdím těch 140 v průměru. A nemá DPF.
1,7 81 KW je uhlazenější, ale má DPF.
Zátah odposdu je největší rozdíl 1,9 a 1,7 a potom ten hrubý chod u 1,7 74 KW.
Každopádně bych neměnil. Koupil jsem se 108tkm, na začátku jsem hledal chyby, které v reálu nebyly . Teď mám 168 tkm. a bez jediné závady. Turbo více či méně pohoukává od začátku.
1,7 74 KW má hrubý chod, na dálnici se ovšem po zahřátí krásně uklidní a dle mého ji lze při dálničním označit za tichý motor. A to mám pouze 5 st. manuál, jezdím těch 140 v průměru. A nemá DPF.
1,7 81 KW je uhlazenější, ale má DPF.
Zátah odposdu je největší rozdíl 1,9 a 1,7 a potom ten hrubý chod u 1,7 74 KW.
Každopádně bych neměnil. Koupil jsem se 108tkm, na začátku jsem hledal chyby, které v reálu nebyly . Teď mám 168 tkm. a bez jediné závady. Turbo více či méně pohoukává od začátku.
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: 1,7 vs. 1,9
hej, popisujes 1,7 74kW 5 kvalt, keby som bral 1,7 tak urcite 81kW a tie mali 6kvalt, takze by to malo byt o kus lepsie- na dialnicu urcite.
DPF maju vonku v podstate vsetky, aspon myslim ze urcite pre mna zaujimave rocniky teda 2008-2009.
kde kupujete vy v CR tieto auta?
vsimol som si ze mas cipnute, u koho?
DPF maju vonku v podstate vsetky, aspon myslim ze urcite pre mna zaujimave rocniky teda 2008-2009.
kde kupujete vy v CR tieto auta?
vsimol som si ze mas cipnute, u koho?
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: 1,7 vs. 1,9
http://www.firemniauta.cz/kompletni-nabidka-vozu, tam sem kupoval
Jednu 1.7 74 KW 2009 tam mají, ale už má dost nalítáno.
Chip jsem měl v Praze na Zbraslavi http://www.mereni-vykonu.cz/. Vše je popsané ve vlákně chip, včetně grafu.
Jednu 1.7 74 KW 2009 tam mají, ale už má dost nalítáno.
Chip jsem měl v Praze na Zbraslavi http://www.mereni-vykonu.cz/. Vše je popsané ve vlákně chip, včetně grafu.
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: 1,7 vs. 1,9
Ja mam 1,7 81kW a maximalna spokojnost. Ma sice dieru "odspodu", ale pri spravnom radeni to nie je vobec citit. Motor je zivy az dost, viem ponahanat aj silnejsie kubatury, ale to je skor vodicom. Chce to motor drzat 1800-3000. Ani menej, ani viac. 6tu rychlost na dialnici vyuzijes az az, mimo mesta ak idem na spotrebu ju ani nedavam, lebo idem 80-90. 6tka ma zmysel nad 100km/h vzhladom k spotrebe a krutiacemu momentu.
Ak si pozriete problemy s motormi, pocet problemov 1,9 vs 1,7 je jednoznacne v prospech 1,7. Ale to by chcelo prepocitat aj na pocet motorov.
Co sa tyka DPF, nie je to taky strasiak ako sa zda. S MKJ a jazdami prevazne mimo mesto a najlepsie po dialniciach je to absolutne v pohode. Aj ked to niekedy nahneva a spravi sa nejaka obchadzka lebo mikrovylet navyse.
Ak si pozriete problemy s motormi, pocet problemov 1,9 vs 1,7 je jednoznacne v prospech 1,7. Ale to by chcelo prepocitat aj na pocet motorov.
Co sa tyka DPF, nie je to taky strasiak ako sa zda. S MKJ a jazdami prevazne mimo mesto a najlepsie po dialniciach je to absolutne v pohode. Aj ked to niekedy nahneva a spravi sa nejaka obchadzka lebo mikrovylet navyse.
Re: 1,7 vs. 1,9
vykon 81 mi prijde akurat, na dialnicu 130 - 150 to bohate staci.
s dpf by moc problemy nemali byt - jazdim 90% po dialnici cca 200km usek...
no, na 1,7 byva povacsine problem z turbom - ozyva sa kazde, a sledujem ze aj odchadzaju, ale zasa je treba povedat ze to je asi jedina trosku sa opakujuca zavada.
na 1,9 8V su tiez neni nejak moc zavady, snad alternator, ale inak to vyzera spolahlivy motor, v jeho prospech hovori tichsi chod, aj ked z 1,7 som mal ten dojem, ze motor bolo pocut len v malej rychlosti, potom ho prehlusilo setko ostatne.
s dpf by moc problemy nemali byt - jazdim 90% po dialnici cca 200km usek...
no, na 1,7 byva povacsine problem z turbom - ozyva sa kazde, a sledujem ze aj odchadzaju, ale zasa je treba povedat ze to je asi jedina trosku sa opakujuca zavada.
na 1,9 8V su tiez neni nejak moc zavady, snad alternator, ale inak to vyzera spolahlivy motor, v jeho prospech hovori tichsi chod, aj ked z 1,7 som mal ten dojem, ze motor bolo pocut len v malej rychlosti, potom ho prehlusilo setko ostatne.
Re: 1,7 vs. 1,9
Ja by som volil 1.9 74kw je zhodna z 88kw verziou sa tu pisalo a tak by nemal byt problem ju nacipovat a ktomu mas vacsi objem co je pre mna +
opel zafira 1.9cdti
Re: 1,7 vs. 1,9
Ja som povodne 1,9 74kW uplne zatracoval, ale zacina sa mi pacit, teda pacit preto, ze vonku neni 88kW verzia ale z mne nepochopitelneho dvovodu je prave tato slabsia 74kW, vzhladom na to, ze by sa mala dat realne lahko cipnut na 88kW, tak sa mi pozdava stale viac.
A nejak som zastanca vacsieho objemu, pre naftu sa mi objem pod 1,9 zda maly, zda sa mi to take umele spickovanie niecoho na ukor niecoho ineho.
Vzhladom na to, ze viem ake vysledky spotreby,kultury chodu,priebehu vykonu a vykonu samotneho sa daju dosiahnut z 1,9 obsahu, tak mi pridu obsahy 1,4 - 1,6 u naftakov nejake divne.....
Je to neco podobne ako maloobjemove benzinove turba - 1,4 az 1,6.
A nejak som zastanca vacsieho objemu, pre naftu sa mi objem pod 1,9 zda maly, zda sa mi to take umele spickovanie niecoho na ukor niecoho ineho.
Vzhladom na to, ze viem ake vysledky spotreby,kultury chodu,priebehu vykonu a vykonu samotneho sa daju dosiahnut z 1,9 obsahu, tak mi pridu obsahy 1,4 - 1,6 u naftakov nejake divne.....
Je to neco podobne ako maloobjemove benzinove turba - 1,4 az 1,6.
Re: 1,7 vs. 1,9
Tak tu 1.9 nacipujes aj na viac jak na 88kw ale s tej 1.7 nezrobis 1.9 moj nazor
opel zafira 1.9cdti
Re: 1,7 vs. 1,9
Nechci se tu rozepisoval, ale když jsem kupoval astru nastudovával jsem hodně materiálů, tak pokud můžu doporučit 1.9CDTI 8v 88KW. Pokud si říkáš že bude papat více tak spotřeba je velice podobná.
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]