Tento rok mě oplík dost finančně ničí setrvák, spojka, sání, EGR, spotřebák, rozvody, a těma vstřikama mě dohání k šílenství.
Už začínám nenávidět diesely a začínám závidět nápisy 1.6 na zádi aut ASTER ---
Prostě kdo by vyměnil 1.9CDTI 16v za benzín tak se domluvíme
Prosím o zkušenosti jak jste ty vstřiky měnily, repasovali, a za kolik jestli se tam měnily jen součástky nebo výměna kus za kus. ultrazvukové čističky, aditivum do nafty, a jaké případné problémy se dál naskytly např. čerpadlo
Potřeboval bych případně nějaký cenově nezkažený servis na Jižní Moravě
Jak nejlevnějc vyřešit vstřiky u 1.9 CDTI 16V
- Reklama
Re: Jak nejlevnějc vyřešit vstřiky u 1.9 CDTI 16V
A to trhání motoru co popisuje Texno-lower to mi taky dělá, ale většinou když je motor už zahřátý od 1200ot do 1800ot min
a věřím, že to způsobují ty vstřiky,
prostě divný smrad z výfuku-- k němu nečichám to bych tady už asi nebyl , ale když vypnu motor a vystoupím i na volném prostranství tak ten divný smrad asi nespálené směsi prostě cítím.
a ještě když šlápnu na plyn prudčejc z 1000ot navrch ke 2000 tak v tomto rozmezí mám pocit, že jedou 3 válce
a věřím, že to způsobují ty vstřiky,
prostě divný smrad z výfuku-- k němu nečichám to bych tady už asi nebyl , ale když vypnu motor a vystoupím i na volném prostranství tak ten divný smrad asi nespálené směsi prostě cítím.
a ještě když šlápnu na plyn prudčejc z 1000ot navrch ke 2000 tak v tomto rozmezí mám pocit, že jedou 3 válce