Nafta nebo benzín ?
- Reklama
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Nafta nebo benzín ?
vencator píše:salám píše:Jedině benzín.. Žádný diesel krouťák nevykouzli ten pocit, když s benzínem potřebujete zrychlit, šoupnete tam za tři s meziplynem a auto vystřelí jak prak:-) (platí pro 1.8 a výše). Jo a samozřejmě atmosféra!
Jo u dieselu nemusis podrazovat, to je pravda
Dobřééééé
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: Nafta nebo benzín ?
Protože kdybys podřadil, tak ti chudáci za tebou v tom dýmu nic neuvidí
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta nebo benzín ?
Nemohl jsem se zdržet hlasování.... za mně - nafta, ale je to otázka kolik se s autem najede za rok.... , ale síla nafťáku je jednoznačná.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Nafta nebo benzín ?
tak já se taky přidám
za mou maličkost : diesel
(ale jak se tu píše, beňoš i nafta má svoje pro a proti )
za mou maličkost : diesel
(ale jak se tu píše, beňoš i nafta má svoje pro a proti )
Astra Caravan Enjoy 1.7 CDTi , 74 kW , Z17DTH
Re: Nafta nebo benzín ?
Tohle neni stara ochcavka TDI s cervenym Tckem Dckem a Ickem:D me to jaksi oblak dymu netvori.... Ale proti turbobenzinu se tahle vyhoda smazavaNerez píše:Protože kdybys podřadil, tak ti chudáci za tebou v tom dýmu nic neuvidí
Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Re: Nafta nebo benzín ?
Tak jsem přiložil k "benzínu" a zase vedeme
Zase tak vyhraněný názor ale nemám. Moderní diesely, a nejsem si jistý, že se to vztahuje na Opel a už vůbec ne na Astru H a Zafiru B, právě eliminují ty "debilní" kopance, ale táhnou podobně jako benzín hezky v celým spektru otáček až k omezovači. Přitom mají zvuk, který v dobře utlumeném interiéru neslyšíte stejně jako benzín. Ač samozřejmě rozdíl pořád je. Pamatuju si když sem měl služební oktávku 2.0 TDI pumpe dýze. Zvlášť v zimě, ráno, znamenalo každé nastartování neuvěřitelný výbuch a hluk, fakt sem se o auto bál. Měl jsem ale možnost teď řídit asi 500 km novou octávku s common railem a dvojitými skly. Nejen, že sem jel okresku + vesnice za 4.4 a pak následně na 400 km dálnice v rychlostech 160-180 zvýšil průměr jen na celkových 5.6, ale hluk a zátah motoru prostě paráda - jako silný benzín.
Takže je to hodně individuální. Astru máme na cca. 15.000 km ročně, pomalá s 1.8 neni, spotřeba rozumná a -ťuk ťuk - je spolehlivá + se na ní nemá zas tolik co pos..t. Když vidim zdejší fórum a tolik různých problému s CDTi, kuchání DPF apod., tak jsem fakt rád za volbu benzínu. Ve služebáku na 30.000 km ročně a plno dálničních jízd od 160kmh výše je to ale samozřejmě něco jinýho.
Zase tak vyhraněný názor ale nemám. Moderní diesely, a nejsem si jistý, že se to vztahuje na Opel a už vůbec ne na Astru H a Zafiru B, právě eliminují ty "debilní" kopance, ale táhnou podobně jako benzín hezky v celým spektru otáček až k omezovači. Přitom mají zvuk, který v dobře utlumeném interiéru neslyšíte stejně jako benzín. Ač samozřejmě rozdíl pořád je. Pamatuju si když sem měl služební oktávku 2.0 TDI pumpe dýze. Zvlášť v zimě, ráno, znamenalo každé nastartování neuvěřitelný výbuch a hluk, fakt sem se o auto bál. Měl jsem ale možnost teď řídit asi 500 km novou octávku s common railem a dvojitými skly. Nejen, že sem jel okresku + vesnice za 4.4 a pak následně na 400 km dálnice v rychlostech 160-180 zvýšil průměr jen na celkových 5.6, ale hluk a zátah motoru prostě paráda - jako silný benzín.
Takže je to hodně individuální. Astru máme na cca. 15.000 km ročně, pomalá s 1.8 neni, spotřeba rozumná a -ťuk ťuk - je spolehlivá + se na ní nemá zas tolik co pos..t. Když vidim zdejší fórum a tolik různých problému s CDTi, kuchání DPF apod., tak jsem fakt rád za volbu benzínu. Ve služebáku na 30.000 km ročně a plno dálničních jízd od 160kmh výše je to ale samozřejmě něco jinýho.
Re: Nafta nebo benzín ?
corsaczek: Pravda, jel jsem v úterý s bráchou do Prahy na koncert G3 s jeho služební OII 1.6 TDI CR a musím uznat, že odhlučněný to mají opravdu dobře, ale zvenku ten motor prostě zní divně
Re: Nafta nebo benzín ?
Jediný důvod, proč jsou oblíbené naftové motory je cena paliva. Krásně je to vidět na Evropě, kde jsou ceny vysoké. Kdežto na mnoha dalších místech světa na naftové osobní auto nenarazíte měsíce.
Takže už z principu je lepší benzín, o tom žádná. Ideálně alespoň 6 válců v zemi, kde litr paliva stojí do 15Kč. (Což by mimochodem bylo v Evropě taky, nebýt daní).
Takže už z principu je lepší benzín, o tom žádná. Ideálně alespoň 6 válců v zemi, kde litr paliva stojí do 15Kč. (Což by mimochodem bylo v Evropě taky, nebýt daní).
clasic III car. 1.6
Re: Nafta nebo benzín ?
A samozrejme spotreba, i kdyz u novych motoru uz to proti benzinu neni takovy rozdil.Georga píše:Jediný důvod, proč jsou oblíbené naftové motory je cena paliva.
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet