Zvažuji chip od Camp Performance u mé Astry, motor Z19DT bez DPF. Navýšení by bylo rozumné, do max 105kw / 310nm. Motor by vydržet měl, vzhledem k výkonu motorů Z19DTH.
Co 8V hlava? Je choulostivá? Spíš mě nejvíc zajímá turbo a spojka. Jsou stejné jak u Z19DT tak i u Z19DTH?
Nebo nějaké jiné rozdílné komponenty které by mohli chipováním přímo ovlivnit jejich životnost?
Pokud se to zde již probíralo tak se omlouvám, při hledání jsem nenašel konkrétní odpovědi. Nebo jsem špatně hledal
Krom hlavy, jaký rozdíl v komponentech mezi Z19DT a Z19DTH?
- Reklama
Re: Krom hlavy, jaký rozdíl v komponentech mezi Z19DT a Z19D
Turbo je jiné a spojka je stejná.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Krom hlavy, jaký rozdíl v komponentech mezi Z19DT a Z19D
Díky za odpověď.
Nevíš náhodou jaká značka a typ turba? Po pravdě nevím jestli mi to pomůže, ale aspoň bych zkusil zjistit na kterých jiných autech toto turbo je a porovnal výkony, popřípadě zda je na 88kw/280nm předimenzované. Na druhou stranu, kdyby bylo, asi by nedávali do Z19DTH verze jiné...
Mám z toho trochu obavy, nikdy jsem nebyl fanda chipů, ale Oťasova dobrá zkušenost i spolehlivost (40 tis km) mi přidává trochu důvěry.
Nevíš náhodou jaká značka a typ turba? Po pravdě nevím jestli mi to pomůže, ale aspoň bych zkusil zjistit na kterých jiných autech toto turbo je a porovnal výkony, popřípadě zda je na 88kw/280nm předimenzované. Na druhou stranu, kdyby bylo, asi by nedávali do Z19DTH verze jiné...
Mám z toho trochu obavy, nikdy jsem nebyl fanda chipů, ale Oťasova dobrá zkušenost i spolehlivost (40 tis km) mi přidává trochu důvěry.