homologace Ex (kde x označuje zemi homologace, E8 = homologováno v ČR) je platná pro celou Evropu a stejná pravidla pro prodej platí v celé Evropě. Jak jsem psal, bez E8 nelze nic oficiálně prodávat, tj. nemohu nabízet MKJ v nějakém servisu, obchodu atd.. Nicméně když si MKJ někdo "pokoutně" koupí a strčí si ho do svého auta, je to jeho věc a jeho odpovědnost. Já jsem homologaci neodpískal, naopak. Už se chystám na první konzultaci v EZÚ (viz. ZDE). Ono všechno souvisí se vším. Pro zahájení homologace musí být zpracovaná výrobní dokumentace, musí být zajištěna výroba v řízené kvalitě (= výrobek je vyroben stejně jako ten, který šel do zkoušek) a musí být zpracovaná příručka pro instalaci a použití. Nyní již vše mám, tak to zkusím...milosh píše:Pepo, psal jsi ze homolgace pristroje by byla draha pokud by se to dodavalo za hranice, neni s tim tedy problem? Nebo neco v tom smyslu jsem pochopil ze s tim muze byt problem kdyz na to nemas atest ci co.
nevím, je to hloupé, ale možná na fóru řeší i mapy, SW apod. a nemají zájem být na prvním místě při hledání spojení opel map cd70 download .milosh píše:Ohledne jejich fora,taky me to vadi ac jsem registrovan ze je nutne se pokazde prihlasovat, jestli to nebude tim ze to neumi nastavit