turbo pro všechny :-)
- Reklama
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
si delas srandu nebo to myslis vazne??mas primo tento co je v odkazu?corsaczek píše:Tak sem to koupil... Jsem příjemně překvapenej. Auto má definitivně lepší tah, pocitově tak o 20 koní navíc. Spotřeba šla dolů, protože se nemusí tolik šlapat na plyn.
Opel Astra OPC
Re: turbo pro všechny :-)
Spotřeba na stejný trase šla tak o litr dolů. Ale je fakt, že se oteplilo, takže vliv turba bude nižší. Asi to vrátim
Re: turbo pro všechny :-)
Hoši hoši, chtěl sem to vydržet dýl, ale teď sem se bál abyste si to náhodou nekoupili
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
Podle toho, jak to pracuje bych řek, že to malinko pomůže při přeřazování, kdy motor ztratí otáčky, tak setrvačnost té vrtulky něco vzduchu natlačí a motor by teoreticky mohl jít rychleji do otáček, ale jinak nic víc. Muselo by se to testnout na mot. brzdě, ale nevěřím tomu.
http://www.youtube.com/watch?v=zrRcSIEI ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=zrRcSIEI ... re=related
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
dostals nás...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: turbo pro všechny :-)
Otas: Az na to ze ta vrtulka nema zadnou hmotnost, ktera by "uchovala" energii pri poklesu otacek. Musel by tam byt nejaky setrvacnik nebo tak neco. Nepisou jake je tam lozisko - energie vynalozena na roztoceni te vrtulky (a udrzeni v chodu vzhledem k zahrivani loziska) bude mnohem vyssi nez energie ktera by pripadne mohla byt vyuzita k "natlaceni" vice vzduchu do sani.
Je nutne si uvedomit ze prave turbo pracuje proti ohromnymu pretlaku, kdy stlacovany vzduch za turbem pusobi proti otaceni turba a zpomaluje ho.
Je nutne si uvedomit ze prave turbo pracuje proti ohromnymu pretlaku, kdy stlacovany vzduch za turbem pusobi proti otaceni turba a zpomaluje ho.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
Jj, ale tohle pracuje jinak než klasický turbo.
Já jen usuzuju, že když něco roztočím na 30k ot/min., tak to bude mít nějakou setrvačnost i když to bude lehký a bez setrváku a tím by to mohlo malinkej přetlak (chvilkovej) vytvořit,podotýkám při řazení a opětovném přidání plynu, ale jsou to jen mé názory. Nikde jsem nenašel důkaz o funkčnosti.
Já jen usuzuju, že když něco roztočím na 30k ot/min., tak to bude mít nějakou setrvačnost i když to bude lehký a bez setrváku a tím by to mohlo malinkej přetlak (chvilkovej) vytvořit,podotýkám při řazení a opětovném přidání plynu, ale jsou to jen mé názory. Nikde jsem nenašel důkaz o funkčnosti.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
Ono to sice přetlak udělá, ale jak píšeš "chvilkový". Ta chvilka je opravdu jen chvilinka, vzhledem k hmotnosti té turbíny. Každopádně tou turbínou proteče méně vzduchu při plně otevřené klapce, než kdyby tam nebyla. Nemyslím si ani, že by tím pádem klesla spotřeba, protože tím, že vstřiky budou valit stejné množství paliva, protože bude otevřeno, kvůli nedostatku vzduchu ta spotřeba spíš ještě poroste. Směs paliva a vzduchu nebude totiž ideální..
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo pro všechny :-)
Psal jsem jen o tom, čemu bych byl ochoten uvěřit.
O výkonu ani nepíšu, to je blbost na "ENTOU".
O výkonu ani nepíšu, to je blbost na "ENTOU".
Naposledy upravil(a) Oťas dne 23 úno 2012, 23:40, celkem upraveno 1 x.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF