Výkonové křivky A16XER
Re: Výkonové křivky A16XER
Jak uz bylo receno jde o 16V motor, takze v nizkych otackych je "mrtvy". Proti zminene Octavii s 8V motorem bude vyzadovat zmenu jizdniho stylu.
Prubeh vykonu a toc.momentu mam z netu, je tam toho vic pokud bys mel zajem, prubehy toc. momentu dle prevodovych stupnu, atd.
Zralok: Zkus misto do 3 tak do 3.5
Prubeh vykonu a toc.momentu mam z netu, je tam toho vic pokud bys mel zajem, prubehy toc. momentu dle prevodovych stupnu, atd.
Zralok: Zkus misto do 3 tak do 3.5
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
- Reklama
Re: Výkonové křivky A16XER
Myslíš že 3,5t./min. za studena není moc ?
Re: Výkonové křivky A16XER
Tak moment, chlapiWestler píše:Jak uz bylo receno jde o 16V motor, takze v nizkych otackych je "mrtvy". Proti zminene Octavii s 8V motorem bude vyzadovat zmenu jizdniho stylu.
Prubeh vykonu a toc.momentu mam z netu, je tam toho vic pokud bys mel zajem, prubehy toc. momentu dle prevodovych stupnu, atd...
Především ty křivky krouťáku jsou divný, vypadá to, jako by měl starší motor o dost vyšší hodnoty. Ten zdroj od Jockera to vidí asi trošku realističtěji.
Mně je celkem jedno, jestli má motor ventily tři nebo čtyřiašedesát (dokud se to neprojeví na servisních nákladech ). Chápu, že jsou tu řidiči-fajnšmekři, kteří si užívají jízdu samu o sobě, nic proti. Ale já jsem řidič-karavanista. Auto používám pro přemisťování osob a nákladu z místa na místo. Při tom od něj žádám maximalizaci užitku při minimalizaci nákladů a toto hledisko uplatňuji už při pořizování. Což neznamená, že bych přitom já nebo to auto měl nebo musel trpět. Naprosto odmítám, že by se to dělo s mou starou ŠO 1.6/74kW. Na pětku řadím co nejdřív, na rovině v městě jedu plynule padesátkou s otáčkami hluboko pod 2000/min, bez jakýchkoliv akustických či jiných protestů motoru, a dělám to tak dlouhodobě. Za to se mi oktávka v tomto režimu odměňuje nízkou okamžitou spotřebou, což je logické a potvrzuje to i palubní počítač (což mě na Astře mrzí, že to asi neumí). Víceméně jsem předpokládal, že Astru budu muset víc točit, ale včil jsem trošku zmatený. Někteří říkají, že zvládne v poho i nízké otáčky, druzí, že je to trápení motoru (což se projeví na nějakých zvýšených nákladech). Tak jak to teda je?
Naposledy upravil(a) Vlkodlac dne 01 úno 2012, 11:11, celkem upraveno 2 x.
Re: Výkonové křivky A16XER
Vlkodlac: Máš tu dva tábory majitelů benzínové 1.6. Zjednodušeně řečeno - jedni točej, druhý netočej. Jezdí to oběma táborům a ani jednomu se ta auta výrazně ne*erou. Čili bych tipoval, že ten motor umí obojí
Re: Výkonové křivky A16XER
No, mně příjde křivka od Westlera reálnější. Ta od Jockera je podlě mě snad křivka optimalizace výkonu. Jockerova ukazuje nějakých 90kW což standartní motor 1.6 nemá. Křivky od Westlera ukazují výkon a točivý moment předchozího motoru 1.6(77kW) a aktuálního motoru 1.6(85kW)
Re: Výkonové křivky A16XER
Ukazovat okamžitou spotřebu?Jocker píše:Co neumí pal. pc?
Re: Výkonové křivky A16XER
Pardon, zaměnil jsem křivky, takže jsem si myslel, že to ukazuje u staršího motoru větší krouťák. Ale i tak mi přijdou ty průběhu krouťáku nerealistický. Že by měl novější motor v celým spektru větší krouťák o 5 až 10 Nm?Nerez píše:No, mně příjde křivka od Westlera reálnější. Ta od Jockera je podlě mě snad křivka optimalizace výkonu. Jockerova ukazuje nějakých 90kW což standartní motor 1.6 nemá. Křivky od Westlera ukazují výkon a točivý moment předchozího motoru 1.6(77kW) a aktuálního motoru 1.6(85kW)
Teď ještě koukám, že tam má motor Z16XER. To existuje, nebo je to jen jiné označení pro A16XER?
Re: Výkonové křivky A16XER
Z16XER = A16XER, u Astry Classic III je v označení A, když to ještě nebyl classic, bylo tam Z.