Příspěvek
od jour » 31 led 2012, 17:34
neda mi nereagovat.
az mi je luto vasich aut ked vidim ako ich trapite.. jazdit na benzine ako na diesli aby ste usetrili pol deci. nic neusetrite, skor naopak. viac nicite zotrvacnik a klukovy hriadel ktore zdolavaju vacsie tlaky. ked to ma nabehanych 80-100 tis. km tak citam prispevky typu "prosim o pomoc klepou mi ventily.."
benzinovy atmosfericky motor potrebuje na dosiahnutie optimalneho vykonu a spotreby OTÁČKY. skuste sa pozriet na tachometer, su tam take dve cervene ciarky. jedna je na 30 km/h a druha na 50 km/h. Pri prvej palicke sa ma radit z 2 na 3 a pri druhej z 3 na 4 a nie na 5! Osobne mam ten motor a jazdim po meste za 6,8l a motor obcas vytocim kludne aj na 3,5 az 4 tis otacok pretoze vtedy ma vysoky tocivy moment. Predtym som mal X16XER s 30 tis.km a ten motor bol lenivejsi, a pytal si o pol litra viac, pretoze neviem kto a ako s tym predtym jazdil. Tipujem, ze urite 50-kou na 5-ke.
Melanie - Astra Classic III. 5-dv. A16XER