![Zmatený :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
Když se motor ohřeje a běží na volnoběh, z venku není nic slyšet, jel lehký ševelení, zdá se být všechno OK. Pak jsem ale zkusil porovnat hluk nastartovanýho auta s jinýma (bohužel nebylo k dispozici stejný auto) a musím říct, že je moje auto prostě hlučnější. Porovnáváno s Fiatem Stilo 1,6 16V, Fabia 1,4 16V, Citroen Xsara 1,6 16V, Astra G 1,8 16V.
Navíc největší "problém" mám uvnitř, ne venku. Jakmile sednu dovnitř a chytnu volant, dám nohu na pedál, chytnu řadící páku, všude cítím vibrace, jak kdybych měl pod kapotou naftu a ne benzín. Dřív jsem měl Géčko 1,8 16V, Lagunu 1,8 16V a nikde jsem nic takovýho nepozoroval.
Když přidám plyn, na volantu, na plynu cítím vibrace fakt jako u dieslu. Už jsem 2x za dobu co auto mám měnil olej, vžycky origo co tam patří. U tohodle motoru se mění rozvody po 150 tis., nicméně v naději, že se to zlepší, jsem je nechal udělat při 118tis. a dokonce jsem nechal zkontrolovat vůli ventilů (tenhle nemá hydroštely) a to vše v origo servisu. Původně jsem vůbec do autorizáku nechtěl, ale chtěl jsem, kdyby na něco přišli, aby se to vyřešilo rychle a ne čekat na nějaký díly, s autem potřebuju jezdit.
Výsledek je ten, že se nic nezměnilo, dál jezdím s traktorem. Motor jako takovej táhne (kupodivu hodně odspoda a nahoře už se mu moc nechce) dobře, spotřeba OK......
Jednou na srazu v Letňanech jsem se projel s Beavisovým háčkem, stejnej motor a od tý doby ve mě hlodá myšlenka, že u mě není vše úplně OK. Před malou chvílí jsem tu četl, že měl někdo na 1,4 volnou napínací kladku drážkovýho řemenu, ale to mám všechno zkontrolovaný.....
Tak co, je to prostě tak a mám se uklidnit? Máte z tohoto motoru někdo stejnej pocit? Ideální odpověď je ANO
![Mr Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Díky za každej postřeh!