Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na str.13
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Vzal jsem oprasék z Ruskýho fofra vytištěný na papíře a skleněné razítko. A pak jsem zaklepal - zaškrábal u nás v nástrojárně...
- Reklama
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
no mel si skrabat i za me )) taky me to ceka futralek bych ti zaplatil.
Opel Astra OPC
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Tak tam lupneš třeba tu šroubovací svorku (nebo dvě) na hadice s plechovým páskem a je to. Nenapadlo mne, že bych jich měl nechat vytočit víc. Mohl jsem to mít levněji. Třeba by mi jich za to razítko kucí na nástrojárně vytočili víc. Jo, ale to už je pryč.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Ta šroubovací svorka by tam nešla - to praskající místo se otáčí natěsno okolo stěny , jak je ta mřížka . Vadil by tam šroubek svorky . To tvoje futro ( je to perfekt. výrobek ) tam bude nakňop , aby nedřelo o stěnu při otáčení klapky . Mezi futrem klapky a stěnou je jen asi 0,5mm místa .
ASTRA H Caravan 2006 / 1.8 / 103 KW / Z18XER / CD70Navi / CID + Cz ,, Stříbrňák ,,
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
bubo:
Tož to bude napínavé, protože jsem Ruské soudruhy neposlechl zcela. Zdálo se mi 0,75mm stěna málo, tak jsem si nechal vykroužit se stěnou 1mm, tedy vnitřek 11mm a venek 13mm.
Kucí z nástrojárny mi to doporučili. Materiál je stříbrnice (???).
Tož to bude napínavé, protože jsem Ruské soudruhy neposlechl zcela. Zdálo se mi 0,75mm stěna málo, tak jsem si nechal vykroužit se stěnou 1mm, tedy vnitřek 11mm a venek 13mm.
Kucí z nástrojárny mi to doporučili. Materiál je stříbrnice (???).
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
No uvidíš u montáže , ten můj 0,5mm byl jen hrubý odhad - snad 1mm stěna futra nebude vadit - otvor v klapce by se odtlačoval mimo střed díry , kterou tam je nastrkována hřídelka motorku . Jestli to bude hodně mimo střed , tak jim to snad půjde dodatečně stočit na menší průměr...i když možný problém s upnutím . Kdyby tam bylo více místa , tak určitě by kluci z RU udělali tu stěnu taky tlusčí a ne zrovna 0,75mm ? Ta stěna toho futra stačí vytočit co nejtenčí - důležité je , aby to byl celistvý kroužek , který nepovolí tlaku roztažení , když motorek tlačí v krajních polohách na klapku . Mě se osobně zamlouval nejvíc ten obyč. kroužek - viz.foto z RU. Trochu se tam akorát musí proříznout ( za délku kroužku ) plast klapky , ale to napoví každému samo po demontáži .
ASTRA H Caravan 2006 / 1.8 / 103 KW / Z18XER / CD70Navi / CID + Cz ,, Stříbrňák ,,
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Dnes jsme operovali astru JirkyF a dopadlo to dobre. Ale s tou tloustkou sten to neprehanejte. Milimetr je asi max. Jinak ta oprava neni tak slozita a da se to zvladnout za hodku a pul. Hlavne mit stahovak na sterace a 5,5 orisek do racny. Pozor na to, vetsina cina gola sad ho neobsahuje.
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Taky mě to čeká, dneska jsem jí poslouchal.... rampluje asi 10 sekund a pak stichne.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Tak hotovo. Futrálek je na místě. Velký a nehynoucí vděk a dík patří velké ztrátě pro Adama tedy DIMImu.
Zkušenosti s postupu:
Nejhorší bylo sundat stěrače. Hlavně stěrač u řidiče je chuťovka, protože zavazí kapota. Sice jsme měli stahovák, který DIMI půjčil, ale zrovna brnkačka to nebyla.
Dlaší zádrhelec nastal se šroubky na bandasce ventilátoru. Bacha, jsou tam atyp šroubci. Jednak jsou to klasické šestihrany (kde nechal Adam svůj oblíbený torx?) a pak jsou to 5,5ky!!! Šestka velká, pětka malá. Průser!!! Nejlepší je mít ořech a ráčnu. Klíčkem je k některým dost blbý přístup.
Čistý čas práce je tak 1,5h. Dělali jsme to sice ve dvou, ale já jen svítil přidržoval a snažil se nezavazet. Byl jsem v železářství, pak DIMI hledal oříšek 5,5mm a ten stěrač u řidiče byl fakt odolný a trucoval.
Jinak já tu osu měl rozlámanou fakt hodně. Nejhorší byl sice začátek s otvorem pro osu motorku, ale měl jsem to rozlámané přes 3cm odhadem a tenký kroužek by to sice určitě spravil, ale je otázka co by udělal ten zbytek osy. Ten futrálek je 4,5cm dlouhý a tak tak zakryl a stáhl všechny mé praskliny. Klapku jsem nařízl od oka a chtěla asi ještě tak o milimetr víc, protože při nasazování futrálku které jde dost ztuha(kladívkem) se mi těsně před doťuknutím do roviny původního plastu osy ta osa trochu zkřivila. Asi tím že už tam byl plast klapky do kterého se zakousl výřez futrálku. Při nasazování futrálku opatrně, protože si můžete poničit druhý konec osy. Takže ťukat s citem.
Potvrzuji že je tam u osy málo místa, ale tu mou 1mm silnou stěnu to ještě zkouslo. Kdo si to nechá vytočit, doporučuji dodržet vnější rozměr 12,5mm.
Jo a můj nápad se šroubovacím stahovacím páskem na hadice je vyloženě mimo. Bubo správně napsal že by tam ten šroubek zavazel. To člověk vidí až to rozebere. Z fotek se mi to jevilo jako dobrý nápad.
Ještě tam asi zapojím ten stabilizátor. Doufám že mi ho známej zbastlí. To už na štěstí nebude taková erotika, protože drátky k motorku jsou v pohodě přístupný po odmontování kastlíku.
Zkušenosti s postupu:
Nejhorší bylo sundat stěrače. Hlavně stěrač u řidiče je chuťovka, protože zavazí kapota. Sice jsme měli stahovák, který DIMI půjčil, ale zrovna brnkačka to nebyla.
Dlaší zádrhelec nastal se šroubky na bandasce ventilátoru. Bacha, jsou tam atyp šroubci. Jednak jsou to klasické šestihrany (kde nechal Adam svůj oblíbený torx?) a pak jsou to 5,5ky!!! Šestka velká, pětka malá. Průser!!! Nejlepší je mít ořech a ráčnu. Klíčkem je k některým dost blbý přístup.
Čistý čas práce je tak 1,5h. Dělali jsme to sice ve dvou, ale já jen svítil přidržoval a snažil se nezavazet. Byl jsem v železářství, pak DIMI hledal oříšek 5,5mm a ten stěrač u řidiče byl fakt odolný a trucoval.
Jinak já tu osu měl rozlámanou fakt hodně. Nejhorší byl sice začátek s otvorem pro osu motorku, ale měl jsem to rozlámané přes 3cm odhadem a tenký kroužek by to sice určitě spravil, ale je otázka co by udělal ten zbytek osy. Ten futrálek je 4,5cm dlouhý a tak tak zakryl a stáhl všechny mé praskliny. Klapku jsem nařízl od oka a chtěla asi ještě tak o milimetr víc, protože při nasazování futrálku které jde dost ztuha(kladívkem) se mi těsně před doťuknutím do roviny původního plastu osy ta osa trochu zkřivila. Asi tím že už tam byl plast klapky do kterého se zakousl výřez futrálku. Při nasazování futrálku opatrně, protože si můžete poničit druhý konec osy. Takže ťukat s citem.
Potvrzuji že je tam u osy málo místa, ale tu mou 1mm silnou stěnu to ještě zkouslo. Kdo si to nechá vytočit, doporučuji dodržet vnější rozměr 12,5mm.
Jo a můj nápad se šroubovacím stahovacím páskem na hadice je vyloženě mimo. Bubo správně napsal že by tam ten šroubek zavazel. To člověk vidí až to rozebere. Z fotek se mi to jevilo jako dobrý nápad.
Ještě tam asi zapojím ten stabilizátor. Doufám že mi ho známej zbastlí. To už na štěstí nebude taková erotika, protože drátky k motorku jsou v pohodě přístupný po odmontování kastlíku.
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala
Neviem preco, ale so stieracmi som nemal najmensie problemy a dole boli za 5 minut.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK