1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla - VYRIESENE
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
Zdravim chlapi, tak a je to potvrdeneeeeee, akonahle sa rucicka blizi k polke nadrzi zacina to blbnut, po dotankovani cca 15 litroch to chyta krasne po prvej sekunde,
tak napriklad vcera : startoval som okolo obeda, stalo od vecera, teplota cca 18 stupnov , pol nadrze , prvy start cca 4-5sekund
dnes rano : auto stalo od vecera, teplota 12 stupnov, natankovane (jedna palicka pred plnou nadrzou)..start po prvej sekunde
tak co vy na to?...dam to do servisu , upresnim im spravanie a myslim, ze odstranit to by pre nich nemal byt problem..ci?
tak napriklad vcera : startoval som okolo obeda, stalo od vecera, teplota cca 18 stupnov , pol nadrze , prvy start cca 4-5sekund
dnes rano : auto stalo od vecera, teplota 12 stupnov, natankovane (jedna palicka pred plnou nadrzou)..start po prvej sekunde
tak co vy na to?...dam to do servisu , upresnim im spravanie a myslim, ze odstranit to by pre nich nemal byt problem..ci?
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw
- Reklama
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
Podľa toho čo píšeš Ti padá nafta. Mal som Opel VB a na ňom mi to robilo tiež, dal som pred naftový filter ručnú gumenú pumpu na natiahnutie nafty, vždy som ráno ručne napumpoval a Vectra štartovala bez problémov. Viem, že to neodstránilo problém, ale vždy som ľahko naštartoval.
Astra H Caravan 1.7 CDTi, 59 kW, r. v. 2005
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
Me kara startovala 2 roky na skrtnuti. Pote se startovaci casy zacly menit. Ke konci nekdy jiz neslo nastartovat a obcas chcip motor kdyz bezel na volnobeh. Dojel jsem do servisu kde mi vymenili snimac na klikovce a od te doby auto sratuje, ale ne stejne, nekdy hned, nekdy pozdejs. Sice nrkdy parkrat protoci nez motor naskoci (cca 2 s) ale po oprave zatim vzdy naskocil. Ale tak pekne jiz nestartuje ...
Naposledy upravil(a) martas09 dne 26 zář 2011, 17:15, celkem upraveno 1 x.
Opel Astra H Caravan 1.7CDTI r.2005
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
no hosi, mal som to v servise, nie origo opel ale celkom seriozny, zistili len to, ze to podla nich moze byt v pal cerpadle, alebo na vstrekovacej rampe..ze common rail ma tlak 300 bar, ze tam velmi nepripada do uvahy padanie nafty.....bud sa ma len chceli zbavit, a povedali mi somariny, lebo sa tomu nerozumiem alebo neviem..
- keby to bolo padanie mohol by som to skusit tym balonikom, resp. pumpickou na natiahnutie pred startom? (otec ma qashqai 1,5dci common rail a je tam ten vankusik od vyroby, funguje aj ako spetka klapka?
jeden typek mi poradil ze to moze byt aj vadny snimac na rampe?
a este tak mimochodom, na co je ten snimac v palivovom filtri, nemoze byt ten vadny?..
dakujem za kazdu reakciu
- keby to bolo padanie mohol by som to skusit tym balonikom, resp. pumpickou na natiahnutie pred startom? (otec ma qashqai 1,5dci common rail a je tam ten vankusik od vyroby, funguje aj ako spetka klapka?
jeden typek mi poradil ze to moze byt aj vadny snimac na rampe?
a este tak mimochodom, na co je ten snimac v palivovom filtri, nemoze byt ten vadny?..
dakujem za kazdu reakciu

ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
no problem je este stale nevyrieseny...
ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
takze
..je to vraj palivova rampa..vraj ju treba vymenit celu cca 1000 eur komplet v origo opel..mozno staci vymenit snimace tlaku paliva..

ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla
takze vyrieseneeee..zobralo mi to 5 rokov zivota, asi 8 navstev roznych servisov..nastastie nie az tolko financii...takze ak by sa nasiel niekto s podobnym problemom, pisem riesenie
..ku koncu auto startovalo 15 sekund, co uz bol extrem.. potom sa stalo ze uz nenastartovalo vobec,tak som na odporucanie odviezol auto do vynikajuceho servisu (neautorizovany, ale opel) POPRAD , www.opelservis.sk ..na problem prisli hned,problem nakoniec bol v tej palivovej rampe, bol tam vadny jeden ventil , ktory pri startovani tlacil naftu do prepadu, cize auto nemohlo naskocit, zial treba vymenit celu rampu, lebo ten ventil sa vraj neda zohnat, pozhanal som si pouzitu rampu za par korun, rampu mi vymenili..(za novu rampu s montazou odomna chceli v origo opli, v inom meste cca 1000 eur !!!!!!!..a to sa len domnievali, ze je chyba v nej, v poprade to vedeli pekne zistit, podla toho, ze to tlacilo do prepadu)..chvala bohu, ze som k tomu nepristupil, aj ked uz nechybalo vela , lebo som bol zufaly..lebo to nakoniec nebolo vsetko...po vymene rampy, auto startovalo cca 4-5 sekund..technici prezrely vsetko..spominal som , ze sa mi to spravalo podla hladiny v nadrzi, tak som im to povedal, pozreli sa do nadrze..a vraj to co tam bolo este nikdy v zivote nevideli...upchate sitka, akoby tam niekto vylial puding alebo nieco huste , proste predchadzajuci majitel tam musel tankovat riadne sracky, dokonca im to upchalo odsavacku na olej...odvtedy auto ide ako hodinky..vstreky nastastie davkuju rovnomerne, cerpadlo stiha..takze to ten problem nejako nepoznacil...asi ten bordel v nadrzi sposobil aj nefunkcnost rampy..mozno nie, to uz je konec koncov jedno...

ASTRA H 2005 / Z17DTH 74 kw
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla



Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: 1,7cdti 74 kw - Dlhsie startuje aj za tepla - VYRIESENE
Ahoj. Som z Prešova a moja astra h 1.7 cdti 74 kw mi robí asi to isté. v mraze po naštartovaní kolišu otačky a zdochne. Musim dlho štartovať, potom naskočí a všetko je ok.
Pri plusových teplotach to robí len sem tam. Začal som sledovať hladinu v nadrži a mne to robí pri plnej. Pri pol nadrži je to dobre.
Nevieš mi poslať kontakt na toho mechanika alebo servis. ďakujem
Pri plusových teplotach to robí len sem tam. Začal som sledovať hladinu v nadrži a mne to robí pri plnej. Pri pol nadrži je to dobre.
Nevieš mi poslať kontakt na toho mechanika alebo servis. ďakujem