Při srovnatelný váze auta by si ho udělal. 1298 kg má Astra v kombíku (1,6) a to dvojkovej Focus určitě nemá, tak o 100 kilo méně.norinco píše:O minulém víkendu jsme s kámošem trošku vyzkoušeli naše vozítka. Kámoš má naftovýho dvojkovýho focuse combi 1.8tdci, který má stejné kw jako moje 1.6 astra, tedy 85. Krouťák má samozřejmě tdci mnohem lepší. Vyrazili jsme na jednu málo frekventovanou silničku a vyzkoušeli několikrát akceleraci obou vozítek. Jeli jsme každý sám cca dvousetmetrový úsek a přítulka to měřila stopkama. Pak jsme ještě startovali vedle sebe najednou. Musím říct, že jsme ani jeden auto nešetřili, samozřejmě jsme motory před testováním zahřáli.
Výsledek všech testů byl +- stejný, tzn. že při současném startu jsme jeli téměř vedle sebe. A i úsek jsme zajížděli s podobnými časy. Nejvíc se dalo udělat na startu, tzn. nehrabat.
Nor
Zrychleni Benzin vs. Diesel
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
- Reklama
- Radovan
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 čer 2011, 21:08
- Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
nejsem mechanik a nechci si na nic hrát (taky používám aditiva + Vervu), podle mě samotný motor vyšší otáčky bez problému vydrží. Problém bude spíš v turbu, které (když se "závodí") jede na plno a dostává zabrat. Myslím, že jsem kdysi četl, že životnost turba=životnost motoru. Motor u Astry určitě vydrží 250 tis. km a více. Ale pokud řidič bude "závodník", tak nevim jestli to turbo vydrží. Navíc je turbo citlivý na mazání atd. Vždycky mě vezme amok, když vidim mladý kluky, jak přilítnou v Octavii II TDI (někdy i tatínkovo Scoutem) k benzíně a rázem motor vypnou. (sjezdy u dálnice kde se nejezdí 50 km/h) Tj. turbo nemá čas se ani "vydýchat" a to je pak slušnej nápor. Ale je to Octavie a ne Astra...tak ať si to zprzní.Georgeisin píše:To by mě taky zajímalo. Furt tady někdo píše, že když točíš často diesel, že ho kur.... Nikdy mi ale nikdo nevysvětlil, proč. Chápu, že ručička otáčkoměru nebude na omezovači tak rychle jako u benzínu a možná bude dělat větší hluk. To je asi dáno konstrukčí odlišností.
Já svůj diesel rád vytočím, jede dobře.
Tak třeba nám nějaký mechanik napíše něco kloudného. Když to bude znít rozumně, rád uznám, že svůj diesel kur... a začnu se k němu chovat ohleduplněji ve smyslu vytáčení, jinak si myslím, že můj diesel má vše co potřebuje (15 tis. olej, pouze Verva diesel, čas od času aditivum...).
Jirka
Tj. podle mého svézt se, zablbnout OBČAS = proč ne. Astry jsou naše super autíčka a jsou dobře dělaný. Ale pro "18-ti letý kluky" není podle mě Astra CDTI to správný auto na prohánění.
HOWGH=skončil jsem.
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"
FOTO GALERIE - můj "mazel"
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
ale ved ak motor zahrejes pred sportovou jazdou a aj po nej vychladis tak by sa turbu nemalo nic stat . Nikto tu nepisal ze po sportovej jazde hned vypne motor. A mimochodom turba sa montuju aj do benzinu a hlavne do sportovych aut, vid stara Octavia RS 1.8 turbo
- Radovan
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 čer 2011, 21:08
- Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
jojo, jasně máš recht. Je to spíš reakce jak jsem tu někde četl, že si to někdo rozdal s někým na nějakou vzádelnost nebo co. Pokud by to bylo častěji, asi nic moc.
Za chvíli se budem chytat za slova, což nechci.
jinak reakce na to, jak tu psal náš kolega o té VERVĚ. Taky tankuji jedině na Benzině Vervu a to ještě dávám aditiva. Tak sice mimo toto téma, ale takto vypadají naftové trysky (pro jiné) když se šetří na naftě.....
Za chvíli se budem chytat za slova, což nechci.
jinak reakce na to, jak tu psal náš kolega o té VERVĚ. Taky tankuji jedině na Benzině Vervu a to ještě dávám aditiva. Tak sice mimo toto téma, ale takto vypadají naftové trysky (pro jiné) když se šetří na naftě.....
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"
FOTO GALERIE - můj "mazel"
- JohnyBA
- Příspěvky: 470
- Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
- Bydliště: Bratislava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
Za slovicka tu nikoho nechcem chytat, len ma zaujima preco diesel nie je vhodny na sport. On pisal ze mali motory pekne zahriate a snad aj potom ich vychladili takze nevidim ziaden rozdiel diesel Vs. benzin.
Je jasne ze ked jazdis vo vyssich otackach tak sa motor viac opotrebuje, tak ale to potom mozes len stat pred domom a lestit ako v tom CS filme "nejezdim, taky to nehuntuju"
Je jasne ze ked jazdis vo vyssich otackach tak sa motor viac opotrebuje, tak ale to potom mozes len stat pred domom a lestit ako v tom CS filme "nejezdim, taky to nehuntuju"
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
No nevím,ale mě tohle téma dojde absolutně o hovně a zbytečně popsaných 12 stránek
Moje Zafirka 1,9cdti 88kw
- Radovan
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 čer 2011, 21:08
- Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
tak co tu dělá tvůj příspěvek......
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"
FOTO GALERIE - můj "mazel"
- Radovan
- Příspěvky: 174
- Registrován: 15 čer 2011, 21:08
- Bydliště: Cheb, Tachov (a práce Plzeň)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychleni Benzin vs. Diesel
nemyslel jsem to samozřejmě zle....
Astra H Caravan, 1.9 CDTI (Z19DT), 88 kW, 8V, ESP, tempomat, vyhř. před. sedadla, 12V i v kufru, Flex organizer, r.v. 02/2008,"and much more"-enjoy.
FOTO GALERIE - můj "mazel"
FOTO GALERIE - můj "mazel"