tiahlo na sacom potrubi
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: tiahlo na sacom potrubi
Ved to je takmer cena noveho sania , hadam bude sluzit co najdlhsie.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
- Reklama
Re: tiahlo na sacom potrubi
Je súčasťou bloku sania aj tesnenie? Alebo sa objednáva samostatne.
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: tiahlo na sacom potrubi
S novým sacím modulom sa tesnenie nedodáva.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: tiahlo na sacom potrubi
850zl je komplet cena aj s robotou, čistením EGR daval tam nejakú podložku. No a kedže ja nie som žiadny zručný mechanik tak ďalších min 200Euro za robotu sa my nechcelo dať, a tiež aj podľa toho čo tu píšu ostatný tak to lacná oprava nie je. Mne sa zdalo aj dosť pohodlné vybaviť to za pol dňa a mať pokoj. Či to repasované sanie má dostatočnú kvalitu neviem posúdiť to čas ukáže.
Re: tiahlo na sacom potrubi
Ahoj, pristi tyden jdu na vymenu sani. No napadlo me se vas zeptat, zda bych nemel nechat jeste neco preventivne zkontrolovat, vycistit atd., kdyz uz to bude tak rozebrany.... Dejte vedet vase nazory, zkusenosti..
Diky.
m.
Diky.
m.
Re: tiahlo na sacom potrubi
Čus borci,
aktivní členové si snad vzpomenou jak jsem tu před cca 5-7 měsíci řešil s tím, že mi auto přestalo táhnout, jede o 50% min.
Turbo, egr, čidlo sání, overboost ventil, klapka sání a všechny další podobný věci jsou zkontrolovaný a vyčištěný, i váhu vzduchu z jiného auta jsem zkoušel tenkrát a taky nic.
Pro malou rekapitulaci: auto přestalo táhnout, následující den zase jelo jak má- trvalo to 2 dny, poté se to zase podělalo a auto jelo jak 1,3i. Udělal jsem viz (horní odstavec) a prostě nic. Potom z ničeho nic auto zase začlo jezdit jak má. Takhle asi půl roku až dodnes. V pátek jsem vycestoval s přitelkyní do Nürnbergu asi 300 km, během cesty vše OK. S aute nehýbalo.
Dnes nastartuju po dvou dnech a auto zase nejede, ani po ujetí 300 km domu se nic nezměnilo, jen zase víc duní výfuk ale auto nejede, aby to aspon jelo jako 1,4 benzín musim to vytáčet uplně. Ale po akceleraci ani památka, přitom z auta normálně vytáhnu přes 220, schválně jsem to zkoušel.
Koukal jsem se dneska do motoru a u těch výřivých klapek je trochu mastný kousky se sazemi což je asi špatně, mladá šlapala na plyn a klapky se hýbali, nepoznám jestli tak jak mají ale hýbali...
Chci se zeptat, mají výřivé klapky vliv na výkon motoru, že mi to prostě nejede ??? Nevím prostě proč to auto 2 dny přestalo tenkrát jezdit, pak to zase týden jelo, pak 3 měsíce nejelo a teď to tak 5 měsíců jede...a odedneška to zas nejede...
Nevím si s tim už rady... nějaké nápady by byli ? :/
aktivní členové si snad vzpomenou jak jsem tu před cca 5-7 měsíci řešil s tím, že mi auto přestalo táhnout, jede o 50% min.
Turbo, egr, čidlo sání, overboost ventil, klapka sání a všechny další podobný věci jsou zkontrolovaný a vyčištěný, i váhu vzduchu z jiného auta jsem zkoušel tenkrát a taky nic.
Pro malou rekapitulaci: auto přestalo táhnout, následující den zase jelo jak má- trvalo to 2 dny, poté se to zase podělalo a auto jelo jak 1,3i. Udělal jsem viz (horní odstavec) a prostě nic. Potom z ničeho nic auto zase začlo jezdit jak má. Takhle asi půl roku až dodnes. V pátek jsem vycestoval s přitelkyní do Nürnbergu asi 300 km, během cesty vše OK. S aute nehýbalo.
Dnes nastartuju po dvou dnech a auto zase nejede, ani po ujetí 300 km domu se nic nezměnilo, jen zase víc duní výfuk ale auto nejede, aby to aspon jelo jako 1,4 benzín musim to vytáčet uplně. Ale po akceleraci ani památka, přitom z auta normálně vytáhnu přes 220, schválně jsem to zkoušel.
Koukal jsem se dneska do motoru a u těch výřivých klapek je trochu mastný kousky se sazemi což je asi špatně, mladá šlapala na plyn a klapky se hýbali, nepoznám jestli tak jak mají ale hýbali...
Chci se zeptat, mají výřivé klapky vliv na výkon motoru, že mi to prostě nejede ??? Nevím prostě proč to auto 2 dny přestalo tenkrát jezdit, pak to zase týden jelo, pak 3 měsíce nejelo a teď to tak 5 měsíců jede...a odedneška to zas nejede...
Nevím si s tim už rady... nějaké nápady by byli ? :/
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
Re: tiahlo na sacom potrubi
dark
Vliv na vykon to ma na 100% zalezi v jake pozici ti klapky zustavaji, bud to nepojede od spodu a nebo zase az ve vyssich otackach. Pokud dojde k zaneseni toho saciho modulu sazema nebo spadnuti tahla klapek a zaseknuti muze to padat i do diagnostiky a auto pak jede v nouzovem rezimu= temer bez vykonu a rozjezd hruzaaa. Dalsi problem strarych klapek je to pokud jsou KO tak tudy utika tlak turba, vertikalni vule na tech osach co ovladaji jednotlive klapky. Na zirafe se pri zapnute klime skoro nedalo rozjet ve vetsi kopci pokud tomu clovek poradne nepomhl spojkou....Vymena stoji za to rozdil je hrozne znat, hlavne v zatahu ve spodnich otackach. Jinak jde pres OPCOM provest test funkcnosti klapek kde to ukazuje v % jak hodne jsou otevrene
Vliv na vykon to ma na 100% zalezi v jake pozici ti klapky zustavaji, bud to nepojede od spodu a nebo zase az ve vyssich otackach. Pokud dojde k zaneseni toho saciho modulu sazema nebo spadnuti tahla klapek a zaseknuti muze to padat i do diagnostiky a auto pak jede v nouzovem rezimu= temer bez vykonu a rozjezd hruzaaa. Dalsi problem strarych klapek je to pokud jsou KO tak tudy utika tlak turba, vertikalni vule na tech osach co ovladaji jednotlive klapky. Na zirafe se pri zapnute klime skoro nedalo rozjet ve vetsi kopci pokud tomu clovek poradne nepomhl spojkou....Vymena stoji za to rozdil je hrozne znat, hlavne v zatahu ve spodnich otackach. Jinak jde pres OPCOM provest test funkcnosti klapek kde to ukazuje v % jak hodne jsou otevrene
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: tiahlo na sacom potrubi
nechci se hádat, nějaký vliv na výkon to mít asi může, ale funkce těch klapek ovlivňuje hlavně splodiny, v nízkých mají být zavřené a ve vysokých otevřené. Myslím si, že kdyby se klapky odstranily a díry ucpaly,motorek nechal, tak to pojede v pohodě akorát v nízkých otáčkách budou špatné hodnoty splodin nebo se mýlím? na druhou stranu máš pravdu, že s klimou se mně taky někdy špatně rozjíždí a klapky mají taky už docela vůle, ale táhlo drží, auto jede pěkně tak na to dlabu
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004
Re: tiahlo na sacom potrubi
Ahoj, jsem na tom stejně, táhlo na sacím potrubí mám odpadlé a auto v nízkých otáčkách vůbec nejede, oživne až kolem 2 tis/ot. Pomohlo mi vyčištění EGR, ale to bylo nachvíli, nejspíš se několikanásobně rychleji zanáší.
Takže musím taky co nejdříve provést výměnu sání, doufám že pak auto oživne, teď jezdí mizerně!
Takže musím taky co nejdříve provést výměnu sání, doufám že pak auto oživne, teď jezdí mizerně!
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: tiahlo na sacom potrubi
Momentálne mám k dispozícií 2 sania.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK