Oněginova Zafira
Oněginova Zafira
Tak jsem si po necelých 6 letech udělal radost a zakoupil zánovní auto. Po dlouhém zvažování jsem se rozhodl, že zůstanu u GM, a tak jsem náš rodinný vozový park obsahující dosluhující Nubiru Wagon rv. 98 (oplácký motor 1,6 16 V, 77 kW) a bratrovu Astru G rv. 98 rozšířil o Zafiru B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, xenony, park. asistent, atd., rv. 2006, najeto 135.000 km, dovoz z D.
Přesednutí z Nubiry do Zafiry bylo přibližně stejné, jako ze Škody 130GL do Nubiry - auto je velké, řadící páka je přesná a po sešlápnutí plynu to jede!
Při rozhodování o koupi hrála roli prostornost, ale zároveň kompaktnost, 7 míst, silný, ale úsporný motor, 6-tikvalt a vzhled. Nakonec rozhodl motor a převodovka, která vyřadila vážného kandidáta Citroen C 4 Picasso (sorry zafiráci, ale Picasso je vzhledově pěknější).
Za 3 týdny jsem nalítal přes 1.000 km - buď krátké vzdálenosti po městě s prázdným autem, nebo střední s plně naloženým autem, všechno s příčníky na střeše, s průměrem 7,5 l.
Zkušenosti: podvozek (ne v režimu Sport) není zdaleka tak tvrdý, jak jsem četl v recenzích, a to jsem zvyklý na nubirácký měkký kočár. Dokonce i bratrova Astra mi přijde tvrdší.
Parkovací asistent přijde často velmi vhod, z Nubiry jsem totiž zvyklý vidět čumák, o couvání ani nemluvě. 110 kW motor jsem si vybral kvůli tahání vozíku na delší vzdálenosti, navíc s plně obsazeným autem, kde by 88 kW motor mohl mít problémy. Zafira je i prázdná poměrně těžké auto a do čipování se mi moc nechtělo.
Panoramatická střecha je spíše ptákovinka, ale u jetého auta netvoří takovou cenovou položku jako u nového a velký počet odkládacích prostor je v rodinném autě nezbytností. O výhledu na semafory, které na rozdíl od vyspělých zemí většinou nejsou za křižovatkou a člověk si může vykroutit krk, ani nemluvě, stejně jako o vizuální kontrole upevnění věcí na příčnících.
V brzké době mne čeká montáž odnímacího tažného zařízení, výměna rozvodů (byť by stačilo ve 150.000), brzdových destiček a kotoučů na zadní nápravě. Také plánuji zakoupit síťku za 2. řadu sedadel, interiér jsem už zpraktičnil nákupem gum. koberců včetně kufru. Auto má dle mého mínění sloužit a vysávání koberců nepatří mezi mou oblíbenou zábavu.
Polokožené seačky jsou velmi praktiktické - nepotí se vám zadek jako u celokožených a kožená část se dobře umývá (zvláště šmouhy na řidičově sedadle od synátorových bot).
Výhled z auta je ale celkem bída - jak vepředu, tak vzadu
Tož zatím tak, v případě zájmu popíšu (ne)veselou příhodu, kterak jsem kupoval a nekoupil auto u podvodníků z ranče Trojité A.
Přesednutí z Nubiry do Zafiry bylo přibližně stejné, jako ze Škody 130GL do Nubiry - auto je velké, řadící páka je přesná a po sešlápnutí plynu to jede!
Při rozhodování o koupi hrála roli prostornost, ale zároveň kompaktnost, 7 míst, silný, ale úsporný motor, 6-tikvalt a vzhled. Nakonec rozhodl motor a převodovka, která vyřadila vážného kandidáta Citroen C 4 Picasso (sorry zafiráci, ale Picasso je vzhledově pěknější).
Za 3 týdny jsem nalítal přes 1.000 km - buď krátké vzdálenosti po městě s prázdným autem, nebo střední s plně naloženým autem, všechno s příčníky na střeše, s průměrem 7,5 l.
Zkušenosti: podvozek (ne v režimu Sport) není zdaleka tak tvrdý, jak jsem četl v recenzích, a to jsem zvyklý na nubirácký měkký kočár. Dokonce i bratrova Astra mi přijde tvrdší.
Parkovací asistent přijde často velmi vhod, z Nubiry jsem totiž zvyklý vidět čumák, o couvání ani nemluvě. 110 kW motor jsem si vybral kvůli tahání vozíku na delší vzdálenosti, navíc s plně obsazeným autem, kde by 88 kW motor mohl mít problémy. Zafira je i prázdná poměrně těžké auto a do čipování se mi moc nechtělo.
Panoramatická střecha je spíše ptákovinka, ale u jetého auta netvoří takovou cenovou položku jako u nového a velký počet odkládacích prostor je v rodinném autě nezbytností. O výhledu na semafory, které na rozdíl od vyspělých zemí většinou nejsou za křižovatkou a člověk si může vykroutit krk, ani nemluvě, stejně jako o vizuální kontrole upevnění věcí na příčnících.
V brzké době mne čeká montáž odnímacího tažného zařízení, výměna rozvodů (byť by stačilo ve 150.000), brzdových destiček a kotoučů na zadní nápravě. Také plánuji zakoupit síťku za 2. řadu sedadel, interiér jsem už zpraktičnil nákupem gum. koberců včetně kufru. Auto má dle mého mínění sloužit a vysávání koberců nepatří mezi mou oblíbenou zábavu.
Polokožené seačky jsou velmi praktiktické - nepotí se vám zadek jako u celokožených a kožená část se dobře umývá (zvláště šmouhy na řidičově sedadle od synátorových bot).
Výhled z auta je ale celkem bída - jak vepředu, tak vzadu
Tož zatím tak, v případě zájmu popíšu (ne)veselou příhodu, kterak jsem kupoval a nekoupil auto u podvodníků z ranče Trojité A.
Naposledy upravil(a) Oněgin dne 06 črc 2011, 15:16, celkem upraveno 2 x.
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oněginova Zafira
Slušný kúsok, nech dobre slúži!
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Oněginova Zafira
Přestože má Zafira o poznání větší kufr (přes 200 l), je asi o 10 cm kratší než Nubira - holt kratší zadní převis a větší výška kufru od podlahy po okna. Pro úplnost přikládám fotky dosluhujícícho dědečka - kdysi býval fešák
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: Oněginova Zafira
Vítej na fóru. Pěkná pěkná, s tou panoramou to musí bejt parádní, i když si to nazval ptákovinou .
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW
Re: Oněginova Zafira
Vitej kolego zrejme z chevroletclubu
Jen pro info, klido do SZ, na kolik vyjde takovy krasny kocar?
Jen pro info, klido do SZ, na kolik vyjde takovy krasny kocar?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Oněginova Zafira
Ahoj Miloshi, "dejváka" alias "ševroleťáka" člověk najde úplně všude, aneb oplácké srdce máme všichni
Co se týče ceny, tak 264.000 Kč, ale chtěl jsem smlouvat, přičemž mi prodejce nabídl 16 liťáky na zimních (byť už dost jetých), tak jsem kývl.
Když jsem se díval do katalogu, na kolik by dnes vyšla doplňková výbava (sport, panorama, xenony, hadsfree, různé lampičky, atd.), tak mi to dalo skoro 200.000.
Auto jsem si prohlídl i zespodu, projížďka měla 15 km, tak jsem neváhal a koupil.
Co se týče ceny, tak 264.000 Kč, ale chtěl jsem smlouvat, přičemž mi prodejce nabídl 16 liťáky na zimních (byť už dost jetých), tak jsem kývl.
Když jsem se díval do katalogu, na kolik by dnes vyšla doplňková výbava (sport, panorama, xenony, hadsfree, různé lampičky, atd.), tak mi to dalo skoro 200.000.
Auto jsem si prohlídl i zespodu, projížďka měla 15 km, tak jsem neváhal a koupil.
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Re: Oněginova Zafira
Vítej,moc pěkná barva,kola,celkově,doufám,že budeš stejně spokojený jako my zdejší Zafiráci
Moje Zafirka 1,9cdti 88kw
Re: Oněginova Zafira
Spokojený zatím jsem, jen jsem zjistil, že jednu věc Zafira neumí - převést 30mm mazlíka vcelku, viz foto. Pro převoz mušket je však geniální výřez ve výši loktů v kufru (opěrky pro 3. řadu).
Zafira B Sport, 1,9 CDTI, 110 kW, Cosmo, panorama, DVD 90 NAVI, MKJ, adapt. xenony, park. asistent, vyhř. sedačky, flex lišty atd. r.v. 2006
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Daewoo Nubira Wagon, 1,6 16V, 77 kW, r.v. 1998
Re: Oněginova Zafira
tak tomu sa hovori extra vybava
vitaj a vela stastnych km
vitaj a vela stastnych km
Re: Oněginova Zafira
Nadhera vymenil bych....
ps. 88kW nema s plne nalozenou zafirou problemy je to vyzkouseny samozrejme ze to neni takovy jako 110kW ale je to v pohode
ps. 88kW nema s plne nalozenou zafirou problemy je to vyzkouseny samozrejme ze to neni takovy jako 110kW ale je to v pohode
Opel Vectra B 1,6 16V 74kw 1999
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006
Opel Zafira B 1,9 8V CDTI 88kW 2006