Renovace alu disků

Majesty
Příspěvky: 10
Registrován: 12 čer 2011, 13:23

Re: Renovace alu disků

Příspěvek od Majesty » 19 čer 2011, 19:39

Běžná prášková barva se vypaluje někde mezi 160-220 st. Barvy používané na komínové roury a podobně, tam je logicky teplota vypalování vyšší, kolem 600 st. Dneska se hodně objevují i nízkoenergetické barvy, kdy je teplota nižší. Vše záleží na typu použité barvy.
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
(5/2006, 110kw, automat)
EX Coupé - The Golden Queen of Majesty
GALERIE O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Reklama
 

Mrkef
Příspěvky: 152
Registrován: 01 čer 2011, 22:17
Bydliště: Praha

Re: Renovace alu disků

Příspěvek od Mrkef » 22 čer 2011, 20:48

Majesty píše:Běžná prášková barva se vypaluje někde mezi 160-220 st. Barvy používané na komínové roury a podobně, tam je logicky teplota vypalování vyšší, kolem 600 st. Dneska se hodně objevují i nízkoenergetické barvy, kdy je teplota nižší. Vše záleží na typu použité barvy.
Já právě slyšel na Honda clubu,že tyhle teploty nesvědčí alu kolům,z hlediska fyzikálních vlastností hliníku- jinak řečenou měknou kola.
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004

Majesty
Příspěvky: 10
Registrován: 12 čer 2011, 13:23

Re: Renovace alu disků

Příspěvek od Majesty » 22 čer 2011, 21:21

To je určitě blbost, i když neznám přesné složení materiálu alu kol. Ale práškové barvy se normálně používají na finální úpravu kdejakých věcí, včetně hliníkových konstrukcí, například u balících strojů, kde je pevnost, z hlediska opotřebení, to nejdůležitější a ještě jsem o takovém problému neslyšel. To je spíš taková informační kachna nějakého chytráka...
Opel Vectra C Caravan 1.9 CDTI
(5/2006, 110kw, automat)
EX Coupé - The Golden Queen of Majesty
GALERIE O nás
http://cardigan-bedwyr.blogspot.com/

Mrkef
Příspěvky: 152
Registrován: 01 čer 2011, 22:17
Bydliště: Praha

Re: Renovace alu disků

Příspěvek od Mrkef » 22 čer 2011, 21:29

Majesty píše:To je určitě blbost, i když neznám přesné složení materiálu alu kol. Ale práškové barvy se normálně používají na finální úpravu kdejakých věcí, včetně hliníkových konstrukcí, například u balících strojů, kde je pevnost, z hlediska opotřebení, to nejdůležitější a ještě jsem o takovém problému neslyšel. To je spíš taková informační kachna nějakého chytráka...
Já to právě slyšel a pár lidí to potvrzovalo i špatnými zkušenostmi,takže by mě zajímal názor člověka,který bude vědět o materiálech víc,než jen jedna pani povídala :)
Astra H Hatchback 1.8 92kw r.v. 2004

Odpovědět