Závada na třetím válci
Závada na třetím válci
Ahoj.
Měl jsem nemilou událost minulý týden . Jeli jsme na návštěvu a asi po 10 km mi začala blikat kontrolka motoru potom přešel motor do nouzového režimu no vůbec nešel do otáček . Tak jsem jel rovnou do Zlína do oplu mikona a doufal jsem že dojedu. Technik najel do garáže a asi po 10 min mi řekli že je to závada na třetím válci . Tak jsem musel auto nechat v servise. Po dalším telefonátu mi upřesnili že je to kroužek na třetím válci a po nacenění mi sdělili žeto bude stát jenom materiál 13.000 kč bez práce . To jsem odmítl ještě dělat rozvody a náplně které mám 4 měsíce udělané . Nemám možnost přístupu do katalogu cen ale zdá se mi to mějak moc. Mám najeto 153000 km . Má někdo podobnou zkušenost . Je to opel astraH r.v.2005 benzín 77 kW. Dík
Měl jsem nemilou událost minulý týden . Jeli jsme na návštěvu a asi po 10 km mi začala blikat kontrolka motoru potom přešel motor do nouzového režimu no vůbec nešel do otáček . Tak jsem jel rovnou do Zlína do oplu mikona a doufal jsem že dojedu. Technik najel do garáže a asi po 10 min mi řekli že je to závada na třetím válci . Tak jsem musel auto nechat v servise. Po dalším telefonátu mi upřesnili že je to kroužek na třetím válci a po nacenění mi sdělili žeto bude stát jenom materiál 13.000 kč bez práce . To jsem odmítl ještě dělat rozvody a náplně které mám 4 měsíce udělané . Nemám možnost přístupu do katalogu cen ale zdá se mi to mějak moc. Mám najeto 153000 km . Má někdo podobnou zkušenost . Je to opel astraH r.v.2005 benzín 77 kW. Dík
- Reklama
Re: Závada na třetím válci
no to víš, servisy potřebujou vydělat, kolega byl s passatem taky kvůli nějakýmu cukání a řekli mu toho asi za 90 tis kč, dal to jinam a zjistili ucpanej palivovej filtr za 800
sorry za ot
sorry za ot
EX Opel Astra H caravan
Re: Závada na třetím válci
Bohužel mi to neukázalo žádný kod. To co jsem napsal tak mi to řekl servisní technik
Re: Závada na třetím válci
Minule jsem psal o závadě ve 3 válci . Konečně mám auto zpravený a skutečně příčina byla v prasklém kroužku který lehce klepkal. Materiál vyšel na 16.000 kč a to ještě se slevou a práce 4.000 Kč. Auto zase šlape jako hodinky a motor jenom přede. Měnili ni tam všechny pístní kroužky , těsnění , zapalovací lištu , šrouby štefty a další.
Re: Závada na třetím válci
Tomirec píše:Minule jsem psal o závadě ve 3 válci . Konečně mám auto zpravený a skutečně příčina byla v prasklém kroužku který lehce klepkal. Materiál vyšel na 16.000 kč a to ještě se slevou a práce 4.000 Kč. Auto zase šlape jako hodinky a motor jenom přede. Měnili ni tam všechny pístní kroužky , těsnění , zapalovací lištu , šrouby štefty a další.
co máš za motor.... já jen že na prasklej pístní kroužky nevěřim a jak píšeš že ti měnily zapalovací lištu tak to byl asi celej problem. máš motor Xep nebo Xer ? co? Zhebnul ti Dis modul a ja ko bonus ti možná překroužkovaly motor, ale to je jenom názor realisty ... taky to tak děláme
Re: Závada na třetím válci
Jen je mi divny ze to neukazalo chybu. Ja mel problem na 3 valci vse to ukazalo a bla to jen lista. Cena 1500 prace jednoducha. Skoda ze jsi to nezkusil nejdrive od prkotiny + treba prehodit svicky atd. Ale jak se rika " po bitve kazdy generalem".
Astra H Caravan Elegance 1,6 77 kW
Re: Závada na třetím válci
Ahoj foráci
Chci přispět po dlouhé odmlce k tomuto tématu. Před rokem jsem zde psal o opravě na 3- válci. Můžu Vám sdělit , že po opravě která byla drahá jsem nalítal 15000 km a zatím bez problémů. Skutečně příznaky bylo klepání jako diesel a motor byl v nouzáku . Ten praský pístní kroužek byl jak ustřihlý a dělalo mi to asi 3 měsíce než to přešlo do havarijního stavu. Veškerý starý materiál mám schovaný v garáži. Nedávno jsem byl na dovolené a byl jsem v servise kde mi doplňovali klimu měli tam sice megana , ale přesně stejná oprava na 3 válci. Toho mechanika velice dobře znám a vše mi ukázal co musel ještě dávat nový. cena 20000 Kč.
Chci přispět po dlouhé odmlce k tomuto tématu. Před rokem jsem zde psal o opravě na 3- válci. Můžu Vám sdělit , že po opravě která byla drahá jsem nalítal 15000 km a zatím bez problémů. Skutečně příznaky bylo klepání jako diesel a motor byl v nouzáku . Ten praský pístní kroužek byl jak ustřihlý a dělalo mi to asi 3 měsíce než to přešlo do havarijního stavu. Veškerý starý materiál mám schovaný v garáži. Nedávno jsem byl na dovolené a byl jsem v servise kde mi doplňovali klimu měli tam sice megana , ale přesně stejná oprava na 3 válci. Toho mechanika velice dobře znám a vše mi ukázal co musel ještě dávat nový. cena 20000 Kč.