Riadenie GTC
Riadenie GTC
Pozorujem v poslednej dobe urcitu vuli v riadeni, okolo stredovej polohy volantu, a predovsetkym vo vyssich rychlostiach. Okolo 120-140km h, musim v priamom smere neustale korigovat smer jazdy, mam pocit akoby aj auto tahalo do strany/prava/, a aj volant je v piamom smere trosku vychyleny vpravo. Nespozorovali ste nieco take u vas? dik za rady
Astra GTC 1,4 16V Enjoy
- Reklama
Re: Riadenie GTC
Mám 126 tis. km nepozorujem nič také. Pozrel by som sa na gulové čapy a skontroloval geometriu. Nieje sa čomu diviť na tých jarných vymletých cestách.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Riadenie GTC
dik za odpoved, ja to uz pozorujem dlhsie, nemyslim, ze by to bol vysledok odrazu zimy na nasich pseudocestach, ale,kazdopadne to pojdem skontrolovat, lebo vcera na ceskej D1 bol dost silny vietor, a auto bolo totalne nestabilne.
Astra GTC 1,4 16V Enjoy
Re: Riadenie GTC
Ak je to nestabilné pri bočnom vetre a ak tito odskakuje aj v zákrutách alebo ak ideš rovno a skúsiš to rozkývať volantom doprava a doľava a pláve to tak by to mohli byť aj tlmiče.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Riadenie GTC
presne ako popisujes, iba mi nieje jasne ze by odisli tlmice v 70 000km.
Astra GTC 1,4 16V Enjoy
Re: Riadenie GTC
No na našich cestách celkom dosť vydržali. Neber si to tak známi menil na Fóbii po 30tis. Samozrejme po záruke.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
Re: Riadenie GTC
tak, bol som si dat spravit test tlmicov v Renocar, a vsetko ok. Skusim este geometriu...
Astra GTC 1,4 16V Enjoy
- jour
- Příspěvky: 657
- Registrován: 26 říj 2010, 14:17
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Riadenie GTC
Mam podobny ak nie rovnaky problem, no na hatchbacku.
Volant mi nedrzi stred. Robi to ale len v urcitych situaciach. Ked idem stale rovno tak volant drzi.
Akonahle vojdem napriklad do vyjazdenej kolaje, volant ubehne, vacsinou do opacnej strany ako bola kolaj. Vtedy riadenie aj na chvilu stuhne a ide to tazsie vyrovnat. Ten odpor je silny. Akoby prestal fungovat posilovac a taha do opacnej strany ako chcem ist. Pri viac vytocenom volante to nerobi, iba okolo stredovej polohy.
Cely problem sa prejavoval aj na zimnych, ale bolo to minimalne. Zimne mam na plechovych diskoch s pneu Matador MP42 205/55/16. Na nich som najskor ani nespozoroval problem, vsimol som si to po case ako som kupil auto (vedel som ze je po buracke) no nebolo to take silne. Teraz po prezuti na letne je to ale strasne Letne Pneu oproti zimnym dost hucia (Bridgestone turanza 205/55/16) a disky maju mensie hodnoty 6J ET44 cize su hlbsie v narazniku (mozno aj o 2cm). Aj opticky to vidno. Pneu vyzeraju trosku ako "balony". Tlak je na 2,2.
Kde moze byt problem? Mam skusit geometriu? Ak nepomoze tak co to moze byt? A este jedna vec, pozeral som auto cez OP-COM a v polozke EHPS bolo not present, nie je to cudne? Prikladam aj obrazok.
Volant mi nedrzi stred. Robi to ale len v urcitych situaciach. Ked idem stale rovno tak volant drzi.
Akonahle vojdem napriklad do vyjazdenej kolaje, volant ubehne, vacsinou do opacnej strany ako bola kolaj. Vtedy riadenie aj na chvilu stuhne a ide to tazsie vyrovnat. Ten odpor je silny. Akoby prestal fungovat posilovac a taha do opacnej strany ako chcem ist. Pri viac vytocenom volante to nerobi, iba okolo stredovej polohy.
Cely problem sa prejavoval aj na zimnych, ale bolo to minimalne. Zimne mam na plechovych diskoch s pneu Matador MP42 205/55/16. Na nich som najskor ani nespozoroval problem, vsimol som si to po case ako som kupil auto (vedel som ze je po buracke) no nebolo to take silne. Teraz po prezuti na letne je to ale strasne Letne Pneu oproti zimnym dost hucia (Bridgestone turanza 205/55/16) a disky maju mensie hodnoty 6J ET44 cize su hlbsie v narazniku (mozno aj o 2cm). Aj opticky to vidno. Pneu vyzeraju trosku ako "balony". Tlak je na 2,2.
Kde moze byt problem? Mam skusit geometriu? Ak nepomoze tak co to moze byt? A este jedna vec, pozeral som auto cez OP-COM a v polozke EHPS bolo not present, nie je to cudne? Prikladam aj obrazok.
Melanie - Astra Classic III. 5-dv. A16XER
Re: Riadenie GTC
Ja by som išiel v prvom rade na geometriu.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan