tiahlo na sacom potrubi

Odpovědět
Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od swabel » 14 úno 2011, 22:00

dogee píše:to swabel:

jaký máš dodací termín?
platba na účet, nebo třeba i paypal?
kolik to vlastně váží a jaký by bylo poštovný?

ta cena je čím dál zajímavější 8-) ale poláci jsou ještě šikovnější :lol:
Objednavam raz tyzdenne a kedze nie som e-shop ani kamenny obchod,
dodaci termin moze byt aj tyzden.
Za drahe veci beriem zalohu vopred, aby si niekto objednavku nerozmyslel a mne doma zbytocne netrcali nekupene diely. Podobne ako v e-shope si vec najprv zaplatis a az tak ti pride domov.
Vahy podla slovenskej posty alebo UPS.
Dogee ak su polaci sikovnejsi, tak si to objednaj rovno tam :lol:
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Reklama
 

Hobby
Příspěvky: 1
Registrován: 05 bře 2011, 10:40

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Hobby » 05 bře 2011, 11:18

Rád bych Vám přispěl do této diskuse o táhlech sacího potrubí.Opravuji auta,zabývám se hlavně diagnostikou.tato porucha se mně vyskytla několikkrát a vyřešil jsem ji následujícím postupem.Jedná se pouze o sání které nemá požkozené servo nastavování klapek.Sání se vyčistí,jde to nejlépe naftou.Na táhlo když se podíváte detailně je vždy požkozena,vydřena jen jedna strana.Na tuto se zaměřte.Potřebujete vrtáček asi 0.3 mm a ocelový drátek stejného průměru.Plast táhla směrem k vydřenému místu provrtáme a protáhneme asi 2 cm drátku.Ten zahneme,zbytek odcvikneme.Tímto jsme dostali aretaci hrušky táhla.Starší ročníky si jistě vzpomenou že takto bylo aretovámo táhlo na karburátoru na starých Škodovkách.Práce na cca 1.5 hod.Zatím jsem takto opravil asi pět sání,auta ke mně jezdí na servis a nemají s tím žádný problém.Je to sice nimravá práce,není pro olšové ruce ale při cenách jaké uvádite se vyplatí.Opravil jsem je s cenou včetně diagnostiky za 2000 Kč.Drátek musí být ocelový aby pružil.Přikládám obrázek.
Přílohy
Táhlo opel.gif

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 05 bře 2011, 18:38

Myslím že skvelý nápad 8-)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od swabel » 05 bře 2011, 20:17

Good job, good idea, pri najbližšom opravovaní nejakého tiahla môžeš spraviť pár fotiek a hodiť to sem, myslím, že tým ušetríš ľudom peniaze a budu Ti veľmi vďační. 8-)
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
pepcco
Příspěvky: 292
Registrován: 15 lis 2008, 12:44
Bydliště: Široké - Prešov (SK)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od pepcco » 06 bře 2011, 16:06

Tie fotky by ma takisto zaujímaly. Foto návod by pomohol.
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od dogee » 06 bře 2011, 19:39

kua to jste to sem nemohli dát tak před měsícem :)??

Uživatelský avatar
dogee
Příspěvky: 738
Registrován: 25 zář 2010, 00:18
Bydliště: Brno

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od dogee » 14 bře 2011, 08:01

proběhla výměna sání (vířivé klapky) + nastavovací motorek + zaslepen EGR ventil

výsledek: ve městě nižší spotřeba o 0,5 - 1 litr, možná trochu hlučnější motor

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 14 čer 2011, 20:44

Zdar vsem,

ma nekdo zkusenost s tim repasem klapek z PL a nebo radsi orig. pierburg :o a hlavne dokaze nedko zodpovedne rict zda je nutne menit i ten krokovy motorek klapek pokud normalne funguje????? Mam doma 2 zirafi 110 kW a na obou je bohuzel stejny "problem" na jedne je 110 tis. a uz to jednou spadlo na druhe je pre 160 tis. a to tahlo je uz naprosto vymackane a spadava tak max po 2 tis. km :x .

Ciste selsky rozum rika ze to pl reseni je lepsi pac je to kovove, to novejsi provedeni je stale plast a mam obavu ze se to casem zase vymacka?????

diky za reakce a podnetne pripominky ;)
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od swabel » 14 čer 2011, 21:34

Ak motorcek funguje, netreba ho surne menit. Horsie je, ak su klapky zaseknute a chodili dlhsiu dobu nasilu.
Nove modifikovane sanie jazdi bez problemov a nekazi sa.
Na 2ks Ti viem spravit dobru cenu :)
http://www.opel-shop.sk/www-opel-shop-s ... 0-PIERBURG
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Jirka156 » 14 čer 2011, 21:41

A nebo mám na prodej sání s motorkem ze své Zafiry. Určeno k repasy. Jinak vyčištěné. :D

Odpovědět