Přemýšlení o novém voze...
Re: Přemýšlení o novém voze...
lidi, možná mně ukamenujete, ale asi otočím o 180°
Bavil jsem se s vícero lidmi na téma nového vozu a faktem je, že zatím nemám pupek, ani prstýnek, ani děti na zadních sedadlech a kombíků si za život užiju dost.. Jak jsem psal, v rodině máme Mercedes CLK (W209), je to skvělé a krásné auto.. Když jsem viděl, za jaké ceny je možno koupit CLK W208, tedy předchozí generaci, nestačím se divit.. Pravdou je, že Astra H, nebo Focus jsou nová auta a mohl bych si koupit r.v. 2007.. Nicméně faktem také je, že stáří auta určuje stav a kilometry, nikoli rok výroby.. A poněvadž bych se koukal na vozy se stavem 100 - 150 000km, v tomto ohledu je jedno, zda bych si pořídil rok 2000, nebo 2007, najeto to má stejně - jen s tím rozdílem, že v případě Mercedesu a BMW je motor se stavem do 300 000km jen dobře zajetý a opotřebovaný začíná být až po té 300 tis. hranici..
Astra H je krásná a s tím tady asi každý souhlasí, s čím však nebudete souhlasit, vím, je, že Opely a všeobecně všechny obyčejné značky dost stárnou.. některé v tom smyslu, že vypadají ošklivě, některé v tom smyslu, že jsou pořád hezké, ale už se za ním neotočíte.. Spolehlivost je zřejmě dobrá, ale až tak jistý bych si s blížící se 300 tis. hranicí nebyl.. Na ódy na Mercedes jsem na špatném fóru, vím, ale jejich design zkrátka nestárne a CLK je krásné auto s výbavou, o jaké se Astře H může stále jen zdát, ač je o tolik novější..
Zatím je čas a nevím, co přijde, možná změním názor, ale ač bude zřejmě většina z vás proti se slovy "ale je to tvé rozhodnutí, dělej, jak myslíš", asi dám přednost méně praktickému kupátku, dokud mám ještě čas, než mi "naroste pupek"
Bavil jsem se s vícero lidmi na téma nového vozu a faktem je, že zatím nemám pupek, ani prstýnek, ani děti na zadních sedadlech a kombíků si za život užiju dost.. Jak jsem psal, v rodině máme Mercedes CLK (W209), je to skvělé a krásné auto.. Když jsem viděl, za jaké ceny je možno koupit CLK W208, tedy předchozí generaci, nestačím se divit.. Pravdou je, že Astra H, nebo Focus jsou nová auta a mohl bych si koupit r.v. 2007.. Nicméně faktem také je, že stáří auta určuje stav a kilometry, nikoli rok výroby.. A poněvadž bych se koukal na vozy se stavem 100 - 150 000km, v tomto ohledu je jedno, zda bych si pořídil rok 2000, nebo 2007, najeto to má stejně - jen s tím rozdílem, že v případě Mercedesu a BMW je motor se stavem do 300 000km jen dobře zajetý a opotřebovaný začíná být až po té 300 tis. hranici..
Astra H je krásná a s tím tady asi každý souhlasí, s čím však nebudete souhlasit, vím, je, že Opely a všeobecně všechny obyčejné značky dost stárnou.. některé v tom smyslu, že vypadají ošklivě, některé v tom smyslu, že jsou pořád hezké, ale už se za ním neotočíte.. Spolehlivost je zřejmě dobrá, ale až tak jistý bych si s blížící se 300 tis. hranicí nebyl.. Na ódy na Mercedes jsem na špatném fóru, vím, ale jejich design zkrátka nestárne a CLK je krásné auto s výbavou, o jaké se Astře H může stále jen zdát, ač je o tolik novější..
Zatím je čas a nevím, co přijde, možná změním názor, ale ač bude zřejmě většina z vás proti se slovy "ale je to tvé rozhodnutí, dělej, jak myslíš", asi dám přednost méně praktickému kupátku, dokud mám ještě čas, než mi "naroste pupek"
- Reklama
- Mike.S
- Příspěvky: 722
- Registrován: 08 črc 2009, 22:36
- Bydliště: Slovácko - Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přemýšlení o novém voze...
je jasné, že Astru H nemůžeš srovnávat s Mercedesem a pokud je Ti 25 tak je taky pochopitelné, že nechceš kupovat Astru v kombajnu, ale co třeba GTCčko, 2.0 T?
Old cars:
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Škoda 120L
Škoda Felicia Combi LXi
Actual car:
..........Holden Zafira|1.8 16V|Z18XE|by Mike.S.........
Re: Přemýšlení o novém voze...
Tak chtít bych klidně chtěl, kombíky mám rád, ale CLK má své kouzlo
Mi nejde až tolik o výkon (CLK s výkonem pod 192 koní stejně asi neseženu), jako o design - a GTC se mi nic moc nelíbí, klasický hatchback.. Kupovat si Opela, rozhodně jen v kombajnu
Mi nejde až tolik o výkon (CLK s výkonem pod 192 koní stejně asi neseženu), jako o design - a GTC se mi nic moc nelíbí, klasický hatchback.. Kupovat si Opela, rozhodně jen v kombajnu
Re: Přemýšlení o novém voze...
Chlapce jestli ty nejsi jen kecal z prodany nevesty Kolik ti je vubec? 20 a ses rad co?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Přemýšlení o novém voze...
ne, zajímá-li tě to, je mi 24 let a upřímně na svém věku nevidím nic špatného.. Míníš-li svým příspěvkem, že jen hloupě plácám a nakonec si nic nekoupím, toť tvůj názor, brát ti ho nebudu.. Ve své podstatě jsem toto téma založil proto, abych se něco dozvěděl o H-čkové Astře a jsem rád, že něco málo vím, rozhodnu-li se nakonec pro kombík..
Ačkoli již šetřím, vůz řeším už teď právě proto, abych měl dost času pro nasbírání informací, dost času pro rozmýšlení, abych se nakonec rozhodl správně - a na segmentu nezáleží, mám rád kombíky, ale faktem je, že jej nevyužiji, neb děti mé hobby opravdu nejsou..
Proto podobné narážky nechápu, přijdou mi trošku hloupé.. Pokud ti tady vadím, promiň, pošli sem jiného správce a nechoď sem.. Pokud ti tady nevadím, tak tvou narážku nechápu
Ačkoli již šetřím, vůz řeším už teď právě proto, abych měl dost času pro nasbírání informací, dost času pro rozmýšlení, abych se nakonec rozhodl správně - a na segmentu nezáleží, mám rád kombíky, ale faktem je, že jej nevyužiji, neb děti mé hobby opravdu nejsou..
Proto podobné narážky nechápu, přijdou mi trošku hloupé.. Pokud ti tady vadím, promiň, pošli sem jiného správce a nechoď sem.. Pokud ti tady nevadím, tak tvou narážku nechápu
Re: Přemýšlení o novém voze...
Já osobně bych si auto které má tolik najeto nekoupil a to znám Bmw i MB hodně dobře.Už jen kvůli opotřebenému interieru a exterieru radši koupim nové nebo novější auto
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: Přemýšlení o novém voze...
tak to už jsme ale jinde... Neberu-li teď individuální přístup každého subjektu a jeho chování k autu, poněvadž jsem mladý, ačkoli nemám špatně placenou práci, pořád nejsem žádný národní nadprůměr.. A poněvadž zatím mohu jezdit jen příležitostně Astrou F, něco potřebuji a starého šmejda nechci..
Proto bych si buďto mohl koupit nějaký starší model (třeba Astru G) se stavem do 100 tis. km, ale to by má ješitnost nedovolila, neb je to nejen staré, ale také obyčejné, nebo si koupím něco novějšího, ať už CLK, nebo Astru H, nebo něco jiného, a bude to mít najeto více... V případě MB není problém s motorem, ale jak píšeš, může být auto opotřebované vizuálně.. Exteriér lze ovlivnit - jezdil-li majitel po kvalitních silnicích a garážoval-li to auto, i s takovým stavem kilometrů může vypadat jako nové.. Ohmataný interiér však ne, s tím máš pravdu.. Jenže s tím si tolik hlavu nedělám, neb koupím-li si třeba to CLK, interiér si nechám přečalounit krémovou kůží, čili by se všemožné díly, vč. volantu, vyměnily...
Třetí možností by bylo počkat delší dobu a koupit si něco novějšího s nízkým stavem kilometrů.. jenže to už je řádově o 50 - 100 tisíc více a to je pro mně v této situaci dost.. To bych si něco koupil až tak za 2 roky nejdříve a poněvadž auto pomalu potřebuji, tuto možnost ani neberu v potaz.. Navíc vzhledem k výše zmíněným skutečnostem se domnívám, že by auto s vyšším stavem kilometrů nemuselo být, co se vizuálního stavu týče, problémem.. toť můj pohled
Proto bych si buďto mohl koupit nějaký starší model (třeba Astru G) se stavem do 100 tis. km, ale to by má ješitnost nedovolila, neb je to nejen staré, ale také obyčejné, nebo si koupím něco novějšího, ať už CLK, nebo Astru H, nebo něco jiného, a bude to mít najeto více... V případě MB není problém s motorem, ale jak píšeš, může být auto opotřebované vizuálně.. Exteriér lze ovlivnit - jezdil-li majitel po kvalitních silnicích a garážoval-li to auto, i s takovým stavem kilometrů může vypadat jako nové.. Ohmataný interiér však ne, s tím máš pravdu.. Jenže s tím si tolik hlavu nedělám, neb koupím-li si třeba to CLK, interiér si nechám přečalounit krémovou kůží, čili by se všemožné díly, vč. volantu, vyměnily...
Třetí možností by bylo počkat delší dobu a koupit si něco novějšího s nízkým stavem kilometrů.. jenže to už je řádově o 50 - 100 tisíc více a to je pro mně v této situaci dost.. To bych si něco koupil až tak za 2 roky nejdříve a poněvadž auto pomalu potřebuji, tuto možnost ani neberu v potaz.. Navíc vzhledem k výše zmíněným skutečnostem se domnívám, že by auto s vyšším stavem kilometrů nemuselo být, co se vizuálního stavu týče, problémem.. toť můj pohled
Re: Přemýšlení o novém voze...
Zajimavy nazory ohledne Astry vs. Mercedes CLK apod. Byt stary jako ty, tak bych moznaaa psal podobne. Ale postupem casu clovek dozrava a meni svoje nazory. Tak asi jako vsichni tak nejak "usedli" majitele Aster tady na foru tak i ja napisu ze osobne bych nejakou starou "vrazdu" od BMW, MB, Audi apod. nechtel ani kdyby stala pulku ceny Astry. Jednou je to stary auto a nic na tom nezmeni ani to ze je to auto za xxx tisic korun. V podstate porizovaci cena nebude asi nejnizsi, udrzba dejme tomu bude na bezne urovni, auto bude mit uz aspon 2x pretoceny tachak, provoznimi naklady (mysleno hlavne spotrebou) te bude srat pri kazdym pohledu na budiky a nejvetsi pecka bude takovy auto prodat Takze ve finale bych tipoval ze si dotycny takovou karu koupi, bude s ni tak par dni "in", ale s cim dal vic najetymi kilometry pochopi ze si nekoupil zrovna auto na delsi pouzivani. Je sice hezky ze takovy auto ma nevim kolik koni a mista v interieru jak v obyvaku (no kdyz budu prehanet), ale praci udela naprosto stejnou jako ta dejme tomu obycejna Astra H No a kdyz si na Astru prdnes treba jen pekny lity kola a treba jeste nejaky ten OPC spojler, tak aspon podle me budes mit krasny smrncovni auto
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Re: Přemýšlení o novém voze...
Tak u toho Mecedesu bude největší problém samotný provoz. Tohle auto ti totiž povětšinou žádnej garážník neoservisuje. Na jiném fóru se nedávno řešilo: Proč si nekoupit S-Klasse když se dneska prodávají za zlomek původní ceny. Jasně pořizovací cena i těchhle aut je někdy opravdu směšná, ale samotný provoz je prostě darda. Díly z druhovýroby nejsou, originály stojí násobek toho co díly na běžná auta, cena práce ve značkovém servisu - no to levněji pořídíš "lehkou holku". Budeš jistě oponovat tím že CKL není žádné S-Klasse, ale není to zase tak úplně pravda - CLK je totiž poměrně malosériový kousek. Jinak jsem velký fanda Mercedesu, takže to co ti tady píšu považuji za relavantní informace.
Re: Přemýšlení o novém voze...
s tím provozem máte naprostou pravdu...
tak nějak k výše napsaným příspěvkům napíšu toto:
provoz je drahý, to je bezkonkurenční.. spotřeba ani tolik ne, koukal bych se po 200, nebo 230 kompressor, což oplývá kombinovanou spotřebou kolem 9 litrů na 100km .. pokud si pořídím 1,8 Astru se se zlomkem výkonu mercedesu se spotřebou o litr nižší, ten litr klidně oželím... Ale díly jsou a budou drahé.. to je zkrátka fakt, na tom se nic nezmění a je to velká vada... Jedinou útěchou mi je, že bych měl servis díky známosti mého otce levnější asi o 50%..
S tvrzením ohledně starého auta však po morální stránce nesouhlasím... Toto je fórum Opel, takže se o tom ani nechci hádat, když už, toto téma tady asi ani nemá co dělat Nicméně měl-li jsi někdy třeba Mercedes, je to láska k vozu.. o Mercedesy se zajímám od dětství, miluju tu značku.. To, co píšeš, platí bohužel právě pro Opel.. Nechci Opel hanit, je to skvělé a pominu-li (dle mého) nepříliš povedenou Astru poslední generace, také hezké auto, ale koukni se dnes např. na Astru F, která není až táák stará... Design je pořád líbivý, ale otočíš se na ní? ne.. Je to stará, obyčejná, většinou rezavá šunka... Koukni se na starého Mercedesa (především na kupátka).. Pominu-li E-čko, řadu W210, které strašně zestárlo, neznám Mercedes, který by navzdory svým létům vypadal špatně..např. to CLK W208 je po designové stránce stále vzorem, kterým by se mohla většina automobilek dodnes stále řídit.. Trend je totiž určován právě Mercedesem a BMW (ač poslední modely BMW se mi vážně nelíbí) a jde-li jiná automobilka svým směrem, skončí to třeba tak, jako současný Civic = příšernost.. Čili auto bych si nekupoval proto, že jsem mladý a chci "frajeřit".. toho jsem si dost užil v pubertě.. Na mercedes se nehodí bujaré sprinty od semaforů, ale důstojná, klidná jízda... Žádný tuning, ale krásné obnovení do původního stavu - a co se opotřebení týče, s tímto stavem kilometrů bude opotřebený stejně Opel, jako Mercedes, jediným řešením je přečalounění interiéru, který bych udělal luxusní...
W209, tedy novou generaci CLK, jsem párkrát řídil, většinou jsem byl vezen - nevím, do jaké míry je W208 podobná, nicméně je to luxus, síla, ticho a skvělá aparatura... To mi nikdy žádný Opel nenabídne a co se stylu týče, také ne, i kdybych jej celého oplastoval ve stylu OPC...
Nakonec, pokud dnes koupím CLK za 150 tisíc, za 5 let jej prodám za 100 tisíc... Pokud dnes koupím Opela za 150 tisíc, za 5 let jej prodám za 60 a budu rád...
Nicméně naprosto chápu váš postoj...
1) řada z vás v Mercedesu určitě nikdy ani nejela... Nemít s Mercedesem zkušenosti, nevím, o co přicházím...
2) řada z vás je starší... Jak jsem psal, o žádné frajeření mi nejde a znám mimo jiné jednoho čtyřicátníka, který si ke své praktické Octavii koupil právě toto CLK v kabrioletu pro radost (a např. v Německu je toto zcela běžné, popř. poněvadž se tam o auta tak starají, podobná auta mívají někdy celý život, auto je tak staré, jak se k němu chováš - a žádnou rozpadlinu bych nekoupil).. Opel bude vždy zkrátka auto pro rodinu, dobrá užitná hodnota... Nikdy by si jej nikdo nekoupil proto, aby si udělal radost, aby se obklopil stylem, luxusem a sílou...Proto máte praktický pohled na věc a tento pohled mně také čeká - jakmile přijde rodina, CLK mi zůstane buďto jako druhé auto, nebo půjde pryč.. je to stylovka, ale pro rodinu je naprosto k ničemu...
3) jsem na opláckém fóru... na fóru mercedes mi zase lidé píší, že je Opel šrot.. na fóru Ford mi napíší, že Mercedes i Opel je k ničemu... dostal jsem se z původního tématu do sféry, která tady vlastně nemá ani co dělat
Nejhorší na dnešní době je, že tím, že jsem mladý, jsem automaticky srovnávám s mladými idioty, kteří jezdí jako hovada a "tuní" si vozy... Svým věkem se běžně nechlubím především proto, abych nebyl ve stejné sféře této skupiny, já jsem slušný, klidný řidič a podobný vůz by pro mne byl opravdu pro vychutnání designové i technické dokonalosti mercedesu, pro radost z krásného originálního vzhledu vozu, radost z jízdy...Podobné značky mají oproti těm běžným náskok v řádkách několika let a dovolím si tvrdit, že je W208 stále vypracovanější, než Astra H... Každé auto bude jednou staré, ale po 10 letech např. Astra ničím nenadchne, MB pořád ano, pořád udrží krok s dobou..
Nerad bych tedy, aby tento text vyzněl tak, že MB je skvělý a Opel krám.. to vůbec ne.. Opel je skvělá, hezká značka, ale zkrátka rodinná... Času dost, možná změním postoj, ale jít pomyslně "o třídu níž" již nyní, když rodinný vůz stále nepotřebuji, je možná promrhání jediné příležitosti v životě.. Rozhodnu-li se nakonec pro kombíka, zvláště v podobné cenové relaci je Astra jasnou favoritkou, je to krásný kombík
tak nějak k výše napsaným příspěvkům napíšu toto:
provoz je drahý, to je bezkonkurenční.. spotřeba ani tolik ne, koukal bych se po 200, nebo 230 kompressor, což oplývá kombinovanou spotřebou kolem 9 litrů na 100km .. pokud si pořídím 1,8 Astru se se zlomkem výkonu mercedesu se spotřebou o litr nižší, ten litr klidně oželím... Ale díly jsou a budou drahé.. to je zkrátka fakt, na tom se nic nezmění a je to velká vada... Jedinou útěchou mi je, že bych měl servis díky známosti mého otce levnější asi o 50%..
S tvrzením ohledně starého auta však po morální stránce nesouhlasím... Toto je fórum Opel, takže se o tom ani nechci hádat, když už, toto téma tady asi ani nemá co dělat Nicméně měl-li jsi někdy třeba Mercedes, je to láska k vozu.. o Mercedesy se zajímám od dětství, miluju tu značku.. To, co píšeš, platí bohužel právě pro Opel.. Nechci Opel hanit, je to skvělé a pominu-li (dle mého) nepříliš povedenou Astru poslední generace, také hezké auto, ale koukni se dnes např. na Astru F, která není až táák stará... Design je pořád líbivý, ale otočíš se na ní? ne.. Je to stará, obyčejná, většinou rezavá šunka... Koukni se na starého Mercedesa (především na kupátka).. Pominu-li E-čko, řadu W210, které strašně zestárlo, neznám Mercedes, který by navzdory svým létům vypadal špatně..např. to CLK W208 je po designové stránce stále vzorem, kterým by se mohla většina automobilek dodnes stále řídit.. Trend je totiž určován právě Mercedesem a BMW (ač poslední modely BMW se mi vážně nelíbí) a jde-li jiná automobilka svým směrem, skončí to třeba tak, jako současný Civic = příšernost.. Čili auto bych si nekupoval proto, že jsem mladý a chci "frajeřit".. toho jsem si dost užil v pubertě.. Na mercedes se nehodí bujaré sprinty od semaforů, ale důstojná, klidná jízda... Žádný tuning, ale krásné obnovení do původního stavu - a co se opotřebení týče, s tímto stavem kilometrů bude opotřebený stejně Opel, jako Mercedes, jediným řešením je přečalounění interiéru, který bych udělal luxusní...
W209, tedy novou generaci CLK, jsem párkrát řídil, většinou jsem byl vezen - nevím, do jaké míry je W208 podobná, nicméně je to luxus, síla, ticho a skvělá aparatura... To mi nikdy žádný Opel nenabídne a co se stylu týče, také ne, i kdybych jej celého oplastoval ve stylu OPC...
Nakonec, pokud dnes koupím CLK za 150 tisíc, za 5 let jej prodám za 100 tisíc... Pokud dnes koupím Opela za 150 tisíc, za 5 let jej prodám za 60 a budu rád...
Nicméně naprosto chápu váš postoj...
1) řada z vás v Mercedesu určitě nikdy ani nejela... Nemít s Mercedesem zkušenosti, nevím, o co přicházím...
2) řada z vás je starší... Jak jsem psal, o žádné frajeření mi nejde a znám mimo jiné jednoho čtyřicátníka, který si ke své praktické Octavii koupil právě toto CLK v kabrioletu pro radost (a např. v Německu je toto zcela běžné, popř. poněvadž se tam o auta tak starají, podobná auta mívají někdy celý život, auto je tak staré, jak se k němu chováš - a žádnou rozpadlinu bych nekoupil).. Opel bude vždy zkrátka auto pro rodinu, dobrá užitná hodnota... Nikdy by si jej nikdo nekoupil proto, aby si udělal radost, aby se obklopil stylem, luxusem a sílou...Proto máte praktický pohled na věc a tento pohled mně také čeká - jakmile přijde rodina, CLK mi zůstane buďto jako druhé auto, nebo půjde pryč.. je to stylovka, ale pro rodinu je naprosto k ničemu...
3) jsem na opláckém fóru... na fóru mercedes mi zase lidé píší, že je Opel šrot.. na fóru Ford mi napíší, že Mercedes i Opel je k ničemu... dostal jsem se z původního tématu do sféry, která tady vlastně nemá ani co dělat
Nejhorší na dnešní době je, že tím, že jsem mladý, jsem automaticky srovnávám s mladými idioty, kteří jezdí jako hovada a "tuní" si vozy... Svým věkem se běžně nechlubím především proto, abych nebyl ve stejné sféře této skupiny, já jsem slušný, klidný řidič a podobný vůz by pro mne byl opravdu pro vychutnání designové i technické dokonalosti mercedesu, pro radost z krásného originálního vzhledu vozu, radost z jízdy...Podobné značky mají oproti těm běžným náskok v řádkách několika let a dovolím si tvrdit, že je W208 stále vypracovanější, než Astra H... Každé auto bude jednou staré, ale po 10 letech např. Astra ničím nenadchne, MB pořád ano, pořád udrží krok s dobou..
Nerad bych tedy, aby tento text vyzněl tak, že MB je skvělý a Opel krám.. to vůbec ne.. Opel je skvělá, hezká značka, ale zkrátka rodinná... Času dost, možná změním postoj, ale jít pomyslně "o třídu níž" již nyní, když rodinný vůz stále nepotřebuji, je možná promrhání jediné příležitosti v životě.. Rozhodnu-li se nakonec pro kombíka, zvláště v podobné cenové relaci je Astra jasnou favoritkou, je to krásný kombík