Přemýšlení o novém voze...
Re: Přemýšlení o novém voze...
Děkuji všem všem za jejich příspěvky do diskuzí na tomto fóru.
Díky nim a testovacích jízdách jsem nakonec zatnul zuby a připlatil za Jéčko v kombíku s turbo motorem a doufám že nebudu litovat. Hodně jsem zvažoval Háčko s dieselem, ale pak těch případných 45 tisíc za DPF se mi moc nezamlouvalo. Navíc mi to auto připadá opravdu zastaralé. Prej se jich teď v akci prodalo víc než nových - holt jak český člověk slyší dáme Vám výraznou slevu
PS: Nejvíc si asi oddychnul prodejce, byl jsem tam skoro denně. Mít takových zákazníku víc
Díky nim a testovacích jízdách jsem nakonec zatnul zuby a připlatil za Jéčko v kombíku s turbo motorem a doufám že nebudu litovat. Hodně jsem zvažoval Háčko s dieselem, ale pak těch případných 45 tisíc za DPF se mi moc nezamlouvalo. Navíc mi to auto připadá opravdu zastaralé. Prej se jich teď v akci prodalo víc než nových - holt jak český člověk slyší dáme Vám výraznou slevu
PS: Nejvíc si asi oddychnul prodejce, byl jsem tam skoro denně. Mít takových zákazníku víc
- Reklama
Re: Přemýšlení o novém voze...
zdravím
myslím že koupí astry H caravan chybu neuděláš. je to celkem pracant. každé auto má nějakou "součást charakteru" .
Já bych osobně doporučil 1,8 103kw. vejdeš se do poviného ručení. výkon je dostačující a dynamina je taky OK. spotřeba je jako 1,6, někdy i menší. pokud jsi naftovej tak 1,9 88kw bez filtru pev.částic a proměnou lopatek . jiné motory jsou pro mne jen kompromis - Sorry ostatní astraři . Sám jezdí 2.0T 125kw. To je ovšem v ČR rarita. pro tu musíš vyjet ven, ale za 13tis Euro a více je to drahá sranda. Štasnou volbu
myslím že koupí astry H caravan chybu neuděláš. je to celkem pracant. každé auto má nějakou "součást charakteru" .
Já bych osobně doporučil 1,8 103kw. vejdeš se do poviného ručení. výkon je dostačující a dynamina je taky OK. spotřeba je jako 1,6, někdy i menší. pokud jsi naftovej tak 1,9 88kw bez filtru pev.částic a proměnou lopatek . jiné motory jsou pro mne jen kompromis - Sorry ostatní astraři . Sám jezdí 2.0T 125kw. To je ovšem v ČR rarita. pro tu musíš vyjet ven, ale za 13tis Euro a více je to drahá sranda. Štasnou volbu
Astra Caravan 2.0Turbo 125kw
Re: Přemýšlení o novém voze...
Gratuluju k volbě!hlavi píše:
Ale slib nám, že se s ní pak přijdeš pochlubit i sem k nám na fórum Háček
No jo přátelé, za dobrotu na žebrotu, mohli jsme mít ve svých řadách v Club cars další voňavku
Re: Přemýšlení o novém voze...
neboj bobe po tomto vikendu akcnim 24h opel jich tady par pribude, to je jasna vec
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Přemýšlení o novém voze...
Já myslím, že jich přibude dost
Re: Přemýšlení o novém voze...
Loni jsem tady po stejné akci mám pocit přibyl sám,tak třeba letos bude větší nával
Moje Zafirka 1,9cdti 88kw
Re: Přemýšlení o novém voze...
Chlapi, moje voňavka už je v předvýrobě. Teď ještě nějak vydržet ty dva měsíce. Začátkem května se tu ukážeme.
Škoda Felicia Combi -> Opel Astra G Hatchback -> Opel Astra H Caravan 1.6 85kW voňavka 2011
Re: Přemýšlení o novém voze...
Moje Zafirka 1,9cdti 88kw
Re: Přemýšlení o novém voze...
na tom asi něco bude, když porovnám 7 let s Vectrou C s mym stávajícím FoFo II o dost mladšim a už chytá rez, tak se klanim taky k tomu, že Fordy hnijou daleko víc, ale možná je to náhoda.. každopádně i jeden z důvodů, proč se chci vrátit k Opludimi píše:Tak tak. Akorát Fordysti nemají takové super forum a hlavně poruchy a závady tutlají a nic nepřiznají. Stále se nám posmívají, ale trápí je stejné věci a neduhy. Jo a hnijou snad ještě víc.
Re: Přemýšlení o novém voze...
mám Focuse 1.6 TDCi bez DPF chipnutýho na 108k, nastavení na režim sport a 225/45 r17 micheliny.. co se týče jízdních vlastností, tak auto dělá přesně co chci, v porovnání s vectrou c je o něco lepší zpětná vazba od kol, díky nižší váze pravděpodobně nebo lepšímu rozložení hmostnosti, těžko říct auto skutečně výborně sedí v zatáčkách, ale zas je vyšší, takže při vyšších rychlostech a silnějším bočním větru je to kolikrát dost nepříjemný, zpracování interiéru ujde, co mi ale dost vadí, že plast je úplně všude a hlavně ve dveřích ten plast vypadá dost lacině a asi i podle toho pak vydrží, kufr se zdá být dostačující, ale když potřebuju převézt něco většího, tak je to kolikrát problém a pak má focus docela mizerně odhlučněný interiér ve vyšších rychlostech, kdy ve spojení hůř těsnícího čelního skla ti pořád někde něco píská a hučí, něco se dá napravit lepidlem, něco možná ofuky, na zbytek si musíš zvyknout. co je ale pecka, tak je vyhřívaný čelní sklo, to je velká škoda, že nemá Opel.. v zimě nevim, co je zamlžení a když je to jen lehce namzrlý, tak během pár minut led zmizí .o) navíc si focus drží pořád dost vysokou cenu v bazarech, i když má dost najeto, což je taky třeba plus při rozhodování, co koupit.. záleží spíš na co to auto potřebuješ a co ti víc sedneDenyKr píše:kombíky, mohu poslat také odkaz.. Dle toho, co psali v krátkém shrnutí:
Astra i Focus mají moc dobré zpracování
Focus je větší
Astra má zase (jak sám píšeš) delší rozvor a tak je vzadu v podélném směru více místa
Focus je zase širší, takže interiér je vzdušnější
Astra má větší kufr (to je velké +)
Focus má vyváženější jízdní vlastnosti, které jsou sportovní, předvídatelné a dobře drží
Astra zase až ták moc nezaostává a navzdory tvrdšímu podvozku je komfortnější
Navíc má Astra údajně lépe odhlučněný podvozek a menší aerodynamický hluk
Psali sice, že na konečné hodnocení nemá cena auta vliv, ale stejně si myslím, že Focus skončil první především proto, že Astra byla v době testu dražší..
Čili kolem a koukolem dle tohoto testu jsou tato dvě auta na jedno brdo.. Pokud tomu tak vážně je, rozhodující by byl design -> čili by s náskokem 100% vyhrála Astra.. Nicméně pokud má někdo zkušenosti s oběma auty a řekne, že Focus je lepší, ačkoli je Astra hezčí, sázel bych na praktičnost a koupil bych si Focuse..