kontrolka elektroniky motora - help
- Oton
- Moderátor
- Příspěvky: 2697
- Registrován: 24 srp 2008, 00:12
- Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka elektroniky motora - help
Co ragulátor plynu?Já jsem na staré astře f tuto věc neměl a když jsem jel menší rychlostí na větší zařazenou rychlost tak, jsem skákal jak začátečník!Ale to asi tvůj problém nebude !Háčka to určitě mají!A i kdyby tak by to tím nebylo,když říkáš,že ti to chvíly nedělalo!
- Reklama
Re: kontrolka elektroniky motora - help
Takze EGR je OK. Potom to vidim na vynechavajucu iskru....
Astra H 1,6 16V kombi
Re: kontrolka elektroniky motora - help
....takze mam pre vas novu pikosku , diagnostika diagnostikovala toto pecko P1901, vadne cidlo ( vraj uz mam dvojklablove,teda, ze z neho idu dve hadice ) diferencneho alebo diferencialneho ( alebo tak nejak ) tlaku, potom isiel diagnostikou dalej a ukazalo, ze filter pevnych castic je uz zaplneny na 92 % . Tak teraz budte napomocni !!!!
Vonkajsie prejavy : trhanie motora ( nie nejake razantne, ale citelne ), svietenie kontrolky elektroniky motora ( zhasla aj pocas jazdy po asi 10 min. ), motor ide v nudzovom rezime ako stara krava, po vypnuti motora kontrolka zhasne a motor slape. Mna ale ide trafit slak.
Inak mam dizel CDTI = common-rail, takze iskra v tom nebude
P.S. ak treba, mozete to presunut ako novu temu, ale dajte mi vediet
Vonkajsie prejavy : trhanie motora ( nie nejake razantne, ale citelne ), svietenie kontrolky elektroniky motora ( zhasla aj pocas jazdy po asi 10 min. ), motor ide v nudzovom rezime ako stara krava, po vypnuti motora kontrolka zhasne a motor slape. Mna ale ide trafit slak.
Inak mam dizel CDTI = common-rail, takze iskra v tom nebude
P.S. ak treba, mozete to presunut ako novu temu, ale dajte mi vediet
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: kontrolka elektroniky motora - help
aby som ukoncil toto vlakno, takze problem bol nakoniec predsa len v tom AGR ventile, po jeho vymene vsetko OK
Opel Astra J ST 1,4T 103kw LPG ( A14NET ), 12/2013
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Opel Astra H, hatchback, 1,9 CDTi, 88 kw, Z19DT, r.v. 3/2006
Re: kontrolka elektroniky motora - help
abych tohle vlakno trochu ozivil... ) tak se mi taky rozsvitila kontrolka ale po nějaké době opět zhasla (napr. 3 dny jezdeni a pak zhasne) zaplo se cisteni filtru a od te doby zatim nic cepuju V-Power diesel, tak si rikam jestli to tomu motoru neudelalo dobre ze se treba i EGR procistil? je to mozne? a nebo uz jeto jen otazka casu kdy ten EGR odejde do vecnych lovist?
Astra G caravan 1,6 16V 74kW - bejvalka
6x Astra H Caravan 74 - 92kW CDTI,
Zafira B, 1,7 CDTI 81kW, 7 míst,
Astra J S.T., 2,0 CDTI, 121kW,
Insignia ST (Facelift), 2,0CDTI 143kW, OPC line
Vivaro B, 1,6CDTI 103kW, 9 míst
www.rentalcarsczech.eu/nase-vozy/
6x Astra H Caravan 74 - 92kW CDTI,
Zafira B, 1,7 CDTI 81kW, 7 míst,
Astra J S.T., 2,0 CDTI, 121kW,
Insignia ST (Facelift), 2,0CDTI 143kW, OPC line
Vivaro B, 1,6CDTI 103kW, 9 míst
www.rentalcarsczech.eu/nase-vozy/
Re: kontrolka elektroniky motora - help
zdravim ,
mam asi ten isty problem sem tam mi svieti kontrolka motora auto dymi na bielo ako sibnute ale ked ho pretiahnem na 4000ot tak sa da nanom jazdit , prestane dymit ale kontrolka svieti stale a trha motorom doteraz pomohlo vypnut motor a znova zapnut a vyplo ju no teraz som sa splhal do tatier na a cestou do kopca a zakrut mi ho zrejme preplo do nudzoveho rezimu ( zaradeny 3 prevodovy stupen , 4000ot a auto islo 40 km/h )
Moze to byt ten EGR ventil ? pred tyzdnom som vymienal regulator tlaku tak aby som zbytocne dotoho nedrbal peniaze lebo uz ma to nebavi
mam asi ten isty problem sem tam mi svieti kontrolka motora auto dymi na bielo ako sibnute ale ked ho pretiahnem na 4000ot tak sa da nanom jazdit , prestane dymit ale kontrolka svieti stale a trha motorom doteraz pomohlo vypnut motor a znova zapnut a vyplo ju no teraz som sa splhal do tatier na a cestou do kopca a zakrut mi ho zrejme preplo do nudzoveho rezimu ( zaradeny 3 prevodovy stupen , 4000ot a auto islo 40 km/h )
Moze to byt ten EGR ventil ? pred tyzdnom som vymienal regulator tlaku tak aby som zbytocne dotoho nedrbal peniaze lebo uz ma to nebavi