Nová Astra Classic III na cestě...
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Ahojte,
můj letitý vůz se pomalu ale jistě loučí a já stojím před rozhodnutím co dál. Jednou z variant je koupit novou astru classic III v kombiku, s motorem 1,6 s 85kW. Chtěl jsem se zeptat, jak jste s ní spokojení, případně co vás na ní prudí. Osobně mám výhrady k chybějícímu teploměru a k dotekovým páčkám přepínačů blinkru. Co se týká zvoleného motoru, nenajezdím ročně víc než 20 tis, takže než jetý diesel (se všemi jeho nynějšími vylepšeními "eko" teroristů) , půjdu raději do nového benzínu. Ještě jsem se s ním neprojel, tak nevím, jaký ten přechod z 1,9 TDi 81 kW bude...
Díky za každý řádek poznatků.
můj letitý vůz se pomalu ale jistě loučí a já stojím před rozhodnutím co dál. Jednou z variant je koupit novou astru classic III v kombiku, s motorem 1,6 s 85kW. Chtěl jsem se zeptat, jak jste s ní spokojení, případně co vás na ní prudí. Osobně mám výhrady k chybějícímu teploměru a k dotekovým páčkám přepínačů blinkru. Co se týká zvoleného motoru, nenajezdím ročně víc než 20 tis, takže než jetý diesel (se všemi jeho nynějšími vylepšeními "eko" teroristů) , půjdu raději do nového benzínu. Ještě jsem se s ním neprojel, tak nevím, jaký ten přechod z 1,9 TDi 81 kW bude...
Díky za každý řádek poznatků.
- Reklama
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Problém s chybějícím teploměrem lze vyřešit přepnutím do servisního menu, tam tu informaci zjistíš (pokud nebudeš mít úplně ten nejzákladnější display TID, ale aspoň BID) a k výtce páček blinkrů řeknu jenom tolik, že po pár dnech ježdění to budeš považovat naopak za přednost, jak už ostatně napsal Gord.
Co by ti spíš mohlo vadit, je obecně hlavně málo odkládacích míst.
Co říct k motoru, já jsem s ním spokojenej. Pokud jezdí člověk sám, nenaloženej, není problém jezdit svižně a do 7 litrů. Pokud budou prostory kombíku využívány naplno, žádná stíhačka to samozřejmě nebude, ale to od atmosferické 1,6 snad ani nikdo nečeká.
A že by ty motory něčím chronicky trpěly, se myslím říct nedá. Rozhlídni se ještě určitě po fóru, lze nasbírat dostatek informací.
Šťastnou ruku při výběru
Co by ti spíš mohlo vadit, je obecně hlavně málo odkládacích míst.
Co říct k motoru, já jsem s ním spokojenej. Pokud jezdí člověk sám, nenaloženej, není problém jezdit svižně a do 7 litrů. Pokud budou prostory kombíku využívány naplno, žádná stíhačka to samozřejmě nebude, ale to od atmosferické 1,6 snad ani nikdo nečeká.
A že by ty motory něčím chronicky trpěly, se myslím říct nedá. Rozhlídni se ještě určitě po fóru, lze nasbírat dostatek informací.
Šťastnou ruku při výběru
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Motor nevím,nemám s ním zkušenost,ale ty páčky blinkrů považuju za obrovský plus,zvyknul jsem si za 5 minut a už bych neměnil 8-)Chybějící teploměr je poměrně zvláštnost,ale teplotu si najdu v servisním menu,když potřebuju.Takže jedině můžu souhlasit s Dalíkem,co se týká chybějících odkládacích prostor,ale taky to není žádná tragédie.
Moje Zafirka 1,9cdti 88kw
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Myslim ze to Dalik a Oblhut shrnuli pekne. Za sebe jeste doplnim info k motoru. 85kw sice vypada papirove pekne, ale je dulezity si uvedomit ze 155nm se nachazi az kolem 4tis ot., naproti tomu ve stavajicim TDI mas 240nm uz kolem 2tis ot. Pisu to proto, ze jsem mel taky TDI a chvili mi trvalo nez jsem si zvyknul.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Děláš dobře s tím benzínem.Eco teroristi ty diesely tak zes...ali eco věcičkama,že je to pouze požírač peněz.Kdo nenajede víc jak 30tis km za rok,tak benzín je správná volba. Polovička problémů z krku.
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
Ohledně teploměru - počkej do jara , PepaS vyvíjí modul , aby šla zobrazovat teplota na displeji - čti vše zde : https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... 9Br#p37022
ASTRA H Caravan 2006 / 1.8 / 103 KW / Z18XER / CD70Navi / CID + Cz ,, Stříbrňák ,,
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
...no tolik reakcí za jedno odpoledne..., díky
OK, budu věřit, že se na ty blinkry dá zvyknout. S tím krouťákem je to fakt a nic s tím nenadělám, ale nejsem žádný závodník tak to snad přeiju. No a jestli PepaS tu teplotu na displeji nějak vyčaruje, bude to super.
PS: ...a kluci, jaký je rozdím mezi TID a BID...? ještě mám přecejenom mezery...
OK, budu věřit, že se na ty blinkry dá zvyknout. S tím krouťákem je to fakt a nic s tím nenadělám, ale nejsem žádný závodník tak to snad přeiju. No a jestli PepaS tu teplotu na displeji nějak vyčaruje, bude to super.
PS: ...a kluci, jaký je rozdím mezi TID a BID...? ještě mám přecejenom mezery...
Re: Nová Astra Classic III na cestě...
davyt: A na co vlastně potřebuješ teploměr? Podle mě je jedno, jestli tam není, nebo chvíli po rozjezdu se ručička přilepí na 90 a pak už se nehne (viz auta VW gruppe). Tak jako tak skutečnou teplotu neukazuje...