záměna světel
Re: záměna světel
bílý povlak na výbojce není rozhodně známka toho že jsou výbojky špatný, už při prvnim rozsvícení se tam ten bílej povlak udělá (očoudí se zevnitř)
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- Reklama
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: záměna světel
Tak to ti musím oponovat, protože než jsem G-čko dal z ruky tak jsem tam měl asi měsíc a půl nový výbojky a při každodenním svícení neměly ani náznak po očouzení dal jsem je do H-čka, kde už ten povlak byl....teď je tam mám co mám auto cca půl roku. Kdyby nebyla taková kosa, tak jednu vyndám a mrknul bych se, jak vypadaj.Možná už tam povlak po té době bude.
Edit:
teď jsem našel diskuzi a stotožňuju se s třetím příspěvkem, ale je to můj názor možná je to jinak.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&p=424811
Edit:
teď jsem našel diskuzi a stotožňuju se s třetím příspěvkem, ale je to můj názor možná je to jinak.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&p=424811
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: záměna světel
myslím v zakroužkovanym prostoru, pokud je celá začouzená tak je to jasný ale to sem ještě neviděl
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: záměna světel
To je blbost. Svetla nemuzou byt serizena na kazdem aute jinak. Vyhlaska jasne definuje, ze sklon paprsku svetla ma byt 1% a tak je to vsude.Westler píše:Otas: Vic svitej treba novy modely Audi nebo Octavia 2, ale spis proto, ze maji svetla z fabriky serizeny hodne vysoko => oslnuji.
To ze oslnujou je necim jinym (tipicky O2). Ale nevim cim. Ze by tvarem svetelneho kuzelu, pomalou reakci naklapeni svetlometu atd...
Re: záměna světel
X-father: To 1% jsi vzal kde? Kazdy svetlomet je jiny, protoze je v rozdilne vysce od zeme. Muze to byt 1% ale taky 1,5% nebo i jinak.
Jinak k tomu co jsem psal - dobre je to videt na dalnici. Az nekdy pojedes v noci, vsimni si ze vetsina aut s xenonama ma svetla serizeny tak, ze sviti priblizne na rozmezi plachty a pevne casti navesu (na plachtu uz ne) kdyz miji kamion. U aut co jsem uvedl je to tak, ze sviti az na plachtu, treba 20-30cm nad rozhrani plachty a pevne casti navesu - tyto auta pak oslnuji. Jasne ze to neni presna metoda, protoze kazdy kamion ma naves jinak vysoky, ale moje (a nejen moje) zkusenosti to potvrzuji.
Jinak k tomu co jsem psal - dobre je to videt na dalnici. Az nekdy pojedes v noci, vsimni si ze vetsina aut s xenonama ma svetla serizeny tak, ze sviti priblizne na rozmezi plachty a pevne casti navesu (na plachtu uz ne) kdyz miji kamion. U aut co jsem uvedl je to tak, ze sviti az na plachtu, treba 20-30cm nad rozhrani plachty a pevne casti navesu - tyto auta pak oslnuji. Jasne ze to neni presna metoda, protoze kazdy kamion ma naves jinak vysoky, ale moje (a nejen moje) zkusenosti to potvrzuji.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"
Re: záměna světel
V tomhle pripade nastrojenych svetlometu by to byl nesmysl, ale zajimalo by me, esli se tam da HID sada nabastlit. Myslim do origo xenonu.RaduzR píše:aha já jsem si to myslel chtěl jsem koupit světla a zatím namontovat HID sadu a na jaře dodělat ale pokut tam namotuji HID sadu nebudu moct seřídit světla.
Videl jsem kabel, ktery mel z jedne strany patici na D2S a z druhe strany takovy ten konektor co maj snad vsechny neoriginalni HID sady.
Teoreticky by se pak dalo vzit neoriginalni balasty (cca 30 dolaru), klasicke D2S vybojky, ktere by byly pouzitelne i potom s origo paticema/starterama a propojit to tema kablama za 10 USD.
Ale esli se nepletu, tak u originalu ta patice co slouzi zaroven jako starter ma takovy tri packy co to tam drzi a to ty kable co jsem videl nemeli.
Jak by se choval xenonovej svetlomet, pokud by se napojil na puvodni konektor po halogenech a nic se neprogramovalo a neinstalovalo cislo naklonu?
Naklon svetlometu by nefungoval vubec, nebo by to reagovalo na naklon puvodni regulaci halogenu?
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: záměna světel
Možná jsme to blbě pochopil, ale proč HID do origo xenonů???x-father píše:RaduzR píše: esli se tam da HID sada nabastlit. Myslim do origo xenonu
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: záměna světel
No treba kdyz si to tam dodelavas a porizujes veci postupne.Oťas píše:Možná jsme to blbě pochopil, ale proč HID do origo xenonů???
Pokud mas svetlomet, tak potrebujes jeste startery/patice. Nejlevnejc sem je videl na netu 35 USD za kus. Potrebujes 2 ks.
Pak potrebujes Ridici jednotky/civky. Ty taky potrebujes 2ks a jedna stoji necelych 100 USD. Jeste cidlo naklonu - jedenkrat neclych 100 USD.
Celkove rekneme cca 350 USD za nastrojeni xenonu, pokud je nastrojene nemas.
A nebo poridis neoriginalni balasty za cca 30 USD - za OBA a propojis to kablama/redukci za cca 10 USD - opet za OBA a funkcne jses na tom temer stejne - jen nemas automatickou regulaci naklonu (coz je ale dost podstatne).
Tedy 350 USD vs 40 USD.
Videl jsem i neoriginalni/univerzalni cidlo na regulaci naklonu svetlometu. Vyrobce se dusoval, ze to funguje skoro s kazdym svetlometem. Netusim co by to vyzadovalo pro zprovozneni na Astre.
Naposledy upravil(a) x-father dne 20 pro 2010, 23:38, celkem upraveno 1 x.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: záměna světel
Jo to jo, pokud předěláváš... já myslel, když máš origo xenony, tak proč tam cpát HID sadu.....
Předělávka je hrozně pracná a nevyplatí se., tak aby to splňovalo vše co má a prošlo STK......
Předělávka je hrozně pracná a nevyplatí se., tak aby to splňovalo vše co má a prošlo STK......
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: záměna světel
Je to napriklad napsane primo na svetlometu. Ja tam mam napsane 1%.Westler píše:X-father: To 1% jsi vzal kde? Kazdy svetlomet je jiny, protoze je v rozdilne vysce od zeme. Muze to byt 1% ale taky 1,5% nebo i jinak.
Jinak k tomu co jsem psal - dobre je to videt na dalnici. Az nekdy pojedes v noci, vsimni si ze vetsina aut s xenonama ma svetla serizeny tak, ze sviti priblizne na rozmezi plachty a pevne casti navesu (na plachtu uz ne) kdyz miji kamion. U aut co jsem uvedl je to tak, ze sviti az na plachtu, treba 20-30cm nad rozhrani plachty a pevne casti navesu - tyto auta pak oslnuji. Jasne ze to neni presna metoda, protoze kazdy kamion ma naves jinak vysoky, ale moje (a nejen moje) zkusenosti to potvrzuji.
Vzhlaska rika tusim neco trochu jineho nez jedno procento. Zjednodusil jsem to. Je tam snad neco o tom, ze prazdne auto ma mit sklon svetlometu 1 az 1,5% a nalozene auto 1 az 2,5 procenta.
Dulezite ale je, ze minimalni povoleny sklon je 1%. Tedy na kazdem metru musi jit kuzel o 1cm nize. Nebo jeste jinak receno 10 metru od auta musi byt paprsek uz o 10cm nize, nez pred autem.
Co je na tom ale dulezite je to, ze kuzel svetla musi byt malinko skloneny a pomalu klesat. V zadnem pripade nesmi byt vodorovny se silnici, nebo stoupat.
Pokud nejake auto sviti az na plachtu kamionu pred sebou a ta plachta je vyse nez stred jeho svetlometu, tak to ma proste blbe serizene.
V praci mame ze skodovek oktavku jednicku, dvojku a superba, tak se muzu prilezitostne podivat jaky naklon svetlometu maji na svetlech napsany.