DPF filtr

Odpovědět
Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF filtr

Příspěvek od Oťas » 06 pro 2010, 14:37

dogee píše:...to jen potvrzuje ze u Opla to maji nejak blbe vymysleny
Tak jedině nahřát čidlo venkovní teploty.... :D :D :D
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Reklama
 

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: DPF filtr

Příspěvek od Jirka156 » 16 pro 2010, 20:33

Tak už i já bojuji asi týden s rozsvícenou kontrolkou servisu. Po napíchnutí na OP-COM u hlásí chybu P1901-58 Particulate filter pressure senzor hose line malfunction. Nevíte co by to mohlo znamenat? Jde o trvalou chybu, která jde smazat, ale po ujetí zhruba 100 metrů se znovu rozsvítí. Regenerace provedena a přesto se rozsvěcí. Auto jede jinak normálně. Roman mi radí zkontrolovat těsnost potrubí k DPF. Snad se k tomu dostanu o víkendu. Jinak kdyby bylo v háji nějaké to čidlo, kolik tak stojí?

Uživatelský avatar
Fila78
Příspěvky: 332
Registrován: 27 dub 2009, 20:10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF filtr

Příspěvek od Fila78 » 16 pro 2010, 21:41

JJ podle prekladu tam neni ten spravny tlak.
Astra H Caravan Elegance 1,6 77 kW

PaloVK
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2010, 13:00

Re: DPF filtr

Příspěvek od PaloVK » 20 pro 2010, 19:31

Dnes mi začal svietiť servis (auto/klúčik) + veľký pokles výkonu. Predpokladal som že čistenie DPF. Prešiel som 90 km a svietilo to stále. Po vypnutí motora a naštartovaní kontrolka svietiť prestala a zdá sa to byť OK. Bola to regenerácia DPF? Ak áno ako dlho to trvá?

Niekde na Slovensku viete o niekom kto vie DPF vybrať? ( astra, 1,7D 125ps)

Uživatelský avatar
hombre_71
Příspěvky: 1228
Registrován: 06 úno 2010, 15:27
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Re: DPF filtr

Příspěvek od hombre_71 » 20 pro 2010, 19:34

při regeneraci DPF který už je opravdu hóóóódně zanešený bliká kontrolka žhavení a je potřeba jezdit dokud nezhasne. To co popisuješ spíš vypadá na zanešený EGR ventil

PaloVK
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2010, 13:00

Re: DPF filtr

Příspěvek od PaloVK » 20 pro 2010, 19:39

hombre_71 píše:při regeneraci DPF který už je opravdu hóóóódně zanešený bliká kontrolka žhavení a je potřeba jezdit dokud nezhasne. To co popisuješ spíš vypadá na zanešený EGR ventil
Hmm.....takže servis?

Uživatelský avatar
hombre_71
Příspěvky: 1228
Registrován: 06 úno 2010, 15:27
Bydliště: Náměšť nad Oslavou

Re: DPF filtr

Příspěvek od hombre_71 » 20 pro 2010, 19:41

takže servis a napíchnout na diagnostiku

PaloVK
Příspěvky: 6
Registrován: 04 pro 2010, 13:00

Re: DPF filtr

Příspěvek od PaloVK » 20 pro 2010, 19:45

hombre_71 píše:takže servis a napíchnout na diagnostiku
Dík, zajtra tam zbehnem nech sa na to pozrú.

Ináč odporúčate ten DPF vybrať alebo to nechať ako je?

Jirka156
Příspěvky: 207
Registrován: 15 zář 2008, 22:34

Re: DPF filtr

Příspěvek od Jirka156 » 23 pro 2010, 19:44

Tak já mám opraveno. Dneska jsme to zdvíhli a hledali netěsnost v DPF systému a našli. Nejdříve jsem si napíchl OP-COM a jel s ním a sledoval diferenční tlak DPF. Ten byl na volnoběh a klidnou jízdu -1kPa a při vytočení motoru nad 2500ot. to vylezlo nebo spíše spadlo na -4kPa. Našli jsme prasklou nebo přehryzanou (nedokážu posoudit) plastovou trubičku od snímače tlaku DPF. Nastavili jsme to gumovou tlakovou hadicí. Rázem mám na volnoběh 0kPa diferenční tlak a se zvyšujícími se otáčkami roste i na 11kPa při cca 3000ot. a to vše při 66% saturaci DPF filtru. Kontrolka se již nerozsvěcuje.

dark
Příspěvky: 862
Registrován: 01 črc 2009, 13:24
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: DPF filtr

Příspěvek od dark » 24 pro 2010, 10:29

Doporučuju ten filtr nechat co nejdřív vyndat ven, ať předejte tomu co se stalo mě.
V neděli jsem jel z práce a auto začlo docela hulit, vubec nejelo, průměrná spotřeba 10.3 litrů, tak jsem se snažil doject do Mostu, po chvili se ozval strašně syčivej zvuk, a začli vylítávat všechny hadice co šli.
Tak jsem odtáhl auto do servisu a co nezjistili ? DPF totálně ucpanej, tlak z turba neměl kam jít, zasekl se v dpf a vrátil zpět do motoru. Naštěstí se hadice jen vrátili, odpojil se dpf a auto běželo jak mělo. Připojilo se to zpět a to samí, vše vylítalo a auto začlo chcípat až chcíplo uplně.
Tak jsem to nechal vymlátit a scháněl soft pro řidící jednotku, a nakonec jsme zjistili, že žádnej soft potřeba neni. Jediné co, že se rozsvítí auto s klíčkem že nesouhlasí Diferenční tlak v DPF, ale auto jede daleko líp, je živý, hlavně od spodních otáček a spotřeba mi spadla o 0.5 litru. Dávali jsme mu kotel půl hodiny a žádnej nouzák. Schodou náhod tam měl Vectru 1.9CDTI se stejnym problém, ale tomu se ty hadice všechny roztrhali a odešla mu váha vzduchu.

Celková cena za nasazení všech hadic, diagnostika, vymlácení, zavaření = 2400,- Kč a s DPF mám navždycky pokoj ;) A radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse :)
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem

Odpovědět