Tak jedině nahřát čidlo venkovní teploty....dogee píše:...to jen potvrzuje ze u Opla to maji nejak blbe vymysleny
DPF filtr
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: DPF filtr
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- Reklama
Re: DPF filtr
Tak už i já bojuji asi týden s rozsvícenou kontrolkou servisu. Po napíchnutí na OP-COM u hlásí chybu P1901-58 Particulate filter pressure senzor hose line malfunction. Nevíte co by to mohlo znamenat? Jde o trvalou chybu, která jde smazat, ale po ujetí zhruba 100 metrů se znovu rozsvítí. Regenerace provedena a přesto se rozsvěcí. Auto jede jinak normálně. Roman mi radí zkontrolovat těsnost potrubí k DPF. Snad se k tomu dostanu o víkendu. Jinak kdyby bylo v háji nějaké to čidlo, kolik tak stojí?
Re: DPF filtr
Dnes mi začal svietiť servis (auto/klúčik) + veľký pokles výkonu. Predpokladal som že čistenie DPF. Prešiel som 90 km a svietilo to stále. Po vypnutí motora a naštartovaní kontrolka svietiť prestala a zdá sa to byť OK. Bola to regenerácia DPF? Ak áno ako dlho to trvá?
Niekde na Slovensku viete o niekom kto vie DPF vybrať? ( astra, 1,7D 125ps)
Niekde na Slovensku viete o niekom kto vie DPF vybrať? ( astra, 1,7D 125ps)
Re: DPF filtr
při regeneraci DPF který už je opravdu hóóóódně zanešený bliká kontrolka žhavení a je potřeba jezdit dokud nezhasne. To co popisuješ spíš vypadá na zanešený EGR ventil
Re: DPF filtr
Hmm.....takže servis?hombre_71 píše:při regeneraci DPF který už je opravdu hóóóódně zanešený bliká kontrolka žhavení a je potřeba jezdit dokud nezhasne. To co popisuješ spíš vypadá na zanešený EGR ventil
Re: DPF filtr
Dík, zajtra tam zbehnem nech sa na to pozrú.hombre_71 píše:takže servis a napíchnout na diagnostiku
Ináč odporúčate ten DPF vybrať alebo to nechať ako je?
Re: DPF filtr
Tak já mám opraveno. Dneska jsme to zdvíhli a hledali netěsnost v DPF systému a našli. Nejdříve jsem si napíchl OP-COM a jel s ním a sledoval diferenční tlak DPF. Ten byl na volnoběh a klidnou jízdu -1kPa a při vytočení motoru nad 2500ot. to vylezlo nebo spíše spadlo na -4kPa. Našli jsme prasklou nebo přehryzanou (nedokážu posoudit) plastovou trubičku od snímače tlaku DPF. Nastavili jsme to gumovou tlakovou hadicí. Rázem mám na volnoběh 0kPa diferenční tlak a se zvyšujícími se otáčkami roste i na 11kPa při cca 3000ot. a to vše při 66% saturaci DPF filtru. Kontrolka se již nerozsvěcuje.
Re: DPF filtr
Doporučuju ten filtr nechat co nejdřív vyndat ven, ať předejte tomu co se stalo mě.
V neděli jsem jel z práce a auto začlo docela hulit, vubec nejelo, průměrná spotřeba 10.3 litrů, tak jsem se snažil doject do Mostu, po chvili se ozval strašně syčivej zvuk, a začli vylítávat všechny hadice co šli.
Tak jsem odtáhl auto do servisu a co nezjistili ? DPF totálně ucpanej, tlak z turba neměl kam jít, zasekl se v dpf a vrátil zpět do motoru. Naštěstí se hadice jen vrátili, odpojil se dpf a auto běželo jak mělo. Připojilo se to zpět a to samí, vše vylítalo a auto začlo chcípat až chcíplo uplně.
Tak jsem to nechal vymlátit a scháněl soft pro řidící jednotku, a nakonec jsme zjistili, že žádnej soft potřeba neni. Jediné co, že se rozsvítí auto s klíčkem že nesouhlasí Diferenční tlak v DPF, ale auto jede daleko líp, je živý, hlavně od spodních otáček a spotřeba mi spadla o 0.5 litru. Dávali jsme mu kotel půl hodiny a žádnej nouzák. Schodou náhod tam měl Vectru 1.9CDTI se stejnym problém, ale tomu se ty hadice všechny roztrhali a odešla mu váha vzduchu.
Celková cena za nasazení všech hadic, diagnostika, vymlácení, zavaření = 2400,- Kč a s DPF mám navždycky pokoj A radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse
V neděli jsem jel z práce a auto začlo docela hulit, vubec nejelo, průměrná spotřeba 10.3 litrů, tak jsem se snažil doject do Mostu, po chvili se ozval strašně syčivej zvuk, a začli vylítávat všechny hadice co šli.
Tak jsem odtáhl auto do servisu a co nezjistili ? DPF totálně ucpanej, tlak z turba neměl kam jít, zasekl se v dpf a vrátil zpět do motoru. Naštěstí se hadice jen vrátili, odpojil se dpf a auto běželo jak mělo. Připojilo se to zpět a to samí, vše vylítalo a auto začlo chcípat až chcíplo uplně.
Tak jsem to nechal vymlátit a scháněl soft pro řidící jednotku, a nakonec jsme zjistili, že žádnej soft potřeba neni. Jediné co, že se rozsvítí auto s klíčkem že nesouhlasí Diferenční tlak v DPF, ale auto jede daleko líp, je živý, hlavně od spodních otáček a spotřeba mi spadla o 0.5 litru. Dávali jsme mu kotel půl hodiny a žádnej nouzák. Schodou náhod tam měl Vectru 1.9CDTI se stejnym problém, ale tomu se ty hadice všechny roztrhali a odešla mu váha vzduchu.
Celková cena za nasazení všech hadic, diagnostika, vymlácení, zavaření = 2400,- Kč a s DPF mám navždycky pokoj A radši se budu koukat na to auto s klíčkem a nechám si 5000,- za soft v kapse
Opel Astra H | hatchback | 1.9 CDTi - 110 kw
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem
DPF off, SILENCER off
Ondra-sek.cz - vše pro cestování s miminkem