záměna světel

Co nenajdete na fóru v sekcích Astra H, pravděpodobně to bude zde.
Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od vojta » 19 pro 2010, 17:29

bílý povlak na výbojce není rozhodně známka toho že jsou výbojky špatný, už při prvnim rozsvícení se tam ten bílej povlak udělá (očoudí se zevnitř)
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Reklama
 

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od Oťas » 19 pro 2010, 18:21

Tak to ti musím oponovat, protože než jsem G-čko dal z ruky tak jsem tam měl asi měsíc a půl nový výbojky a při každodenním svícení neměly ani náznak po očouzení dal jsem je do H-čka, kde už ten povlak byl....teď je tam mám co mám auto cca půl roku. Kdyby nebyla taková kosa, tak jednu vyndám a mrknul bych se, jak vypadaj.Možná už tam povlak po té době bude.

Edit:
teď jsem našel diskuzi a stotožňuju se s třetím příspěvkem, ale je to můj názor možná je to jinak.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&p=424811
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od vojta » 20 pro 2010, 08:32

myslím v zakroužkovanym prostoru, pokud je celá začouzená tak je to jasný ale to sem ještě neviděl
Přílohy
d2s.jpg
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od x-father » 20 pro 2010, 20:00

Westler píše:Otas: Vic svitej treba novy modely Audi nebo Octavia 2, ale spis proto, ze maji svetla z fabriky serizeny hodne vysoko => oslnuji.
To je blbost. Svetla nemuzou byt serizena na kazdem aute jinak. Vyhlaska jasne definuje, ze sklon paprsku svetla ma byt 1% a tak je to vsude.

To ze oslnujou je necim jinym (tipicky O2). Ale nevim cim. Ze by tvarem svetelneho kuzelu, pomalou reakci naklapeni svetlometu atd...

Uživatelský avatar
Westler
Příspěvky: 907
Registrován: 04 led 2010, 18:26
Bydliště: CR - Morava

Re: záměna světel

Příspěvek od Westler » 20 pro 2010, 20:10

X-father: To 1% jsi vzal kde? Kazdy svetlomet je jiny, protoze je v rozdilne vysce od zeme. Muze to byt 1% ale taky 1,5% nebo i jinak.

Jinak k tomu co jsem psal - dobre je to videt na dalnici. Az nekdy pojedes v noci, vsimni si ze vetsina aut s xenonama ma svetla serizeny tak, ze sviti priblizne na rozmezi plachty a pevne casti navesu (na plachtu uz ne) kdyz miji kamion. U aut co jsem uvedl je to tak, ze sviti az na plachtu, treba 20-30cm nad rozhrani plachty a pevne casti navesu - tyto auta pak oslnuji. Jasne ze to neni presna metoda, protoze kazdy kamion ma naves jinak vysoky, ale moje (a nejen moje) zkusenosti to potvrzuji.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od x-father » 20 pro 2010, 20:31

RaduzR píše:aha já jsem si to myslel chtěl jsem koupit světla a zatím namontovat HID sadu a na jaře dodělat ale pokut tam namotuji HID sadu nebudu moct seřídit světla.
V tomhle pripade nastrojenych svetlometu by to byl nesmysl, ale zajimalo by me, esli se tam da HID sada nabastlit. Myslim do origo xenonu.

Videl jsem kabel, ktery mel z jedne strany patici na D2S a z druhe strany takovy ten konektor co maj snad vsechny neoriginalni HID sady.

Teoreticky by se pak dalo vzit neoriginalni balasty (cca 30 dolaru), klasicke D2S vybojky, ktere by byly pouzitelne i potom s origo paticema/starterama a propojit to tema kablama za 10 USD.

Ale esli se nepletu, tak u originalu ta patice co slouzi zaroven jako starter ma takovy tri packy co to tam drzi a to ty kable co jsem videl nemeli.

Jak by se choval xenonovej svetlomet, pokud by se napojil na puvodni konektor po halogenech a nic se neprogramovalo a neinstalovalo cislo naklonu?

Naklon svetlometu by nefungoval vubec, nebo by to reagovalo na naklon puvodni regulaci halogenu?

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od Oťas » 20 pro 2010, 23:00

x-father píše:
RaduzR píše: esli se tam da HID sada nabastlit. Myslim do origo xenonu
Možná jsme to blbě pochopil, ale proč HID do origo xenonů??? :o :o :o
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od x-father » 20 pro 2010, 23:22

Oťas píše:Možná jsme to blbě pochopil, ale proč HID do origo xenonů??? :o :o :o
No treba kdyz si to tam dodelavas a porizujes veci postupne.

Pokud mas svetlomet, tak potrebujes jeste startery/patice. Nejlevnejc sem je videl na netu 35 USD za kus. Potrebujes 2 ks.

Pak potrebujes Ridici jednotky/civky. Ty taky potrebujes 2ks a jedna stoji necelych 100 USD. Jeste cidlo naklonu - jedenkrat neclych 100 USD.

Celkove rekneme cca 350 USD za nastrojeni xenonu, pokud je nastrojene nemas.

A nebo poridis neoriginalni balasty za cca 30 USD - za OBA a propojis to kablama/redukci za cca 10 USD - opet za OBA a funkcne jses na tom temer stejne - jen nemas automatickou regulaci naklonu (coz je ale dost podstatne).

Tedy 350 USD vs 40 USD.

Videl jsem i neoriginalni/univerzalni cidlo na regulaci naklonu svetlometu. Vyrobce se dusoval, ze to funguje skoro s kazdym svetlometem. Netusim co by to vyzadovalo pro zprovozneni na Astre.
Naposledy upravil(a) x-father dne 20 pro 2010, 23:38, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od Oťas » 20 pro 2010, 23:29

Jo to jo, pokud předěláváš... já myslel, když máš origo xenony, tak proč tam cpát HID sadu.....
Předělávka je hrozně pracná a nevyplatí se., tak aby to splňovalo vše co má a prošlo STK...... :(
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: záměna světel

Příspěvek od x-father » 20 pro 2010, 23:47

Westler píše:X-father: To 1% jsi vzal kde? Kazdy svetlomet je jiny, protoze je v rozdilne vysce od zeme. Muze to byt 1% ale taky 1,5% nebo i jinak.

Jinak k tomu co jsem psal - dobre je to videt na dalnici. Az nekdy pojedes v noci, vsimni si ze vetsina aut s xenonama ma svetla serizeny tak, ze sviti priblizne na rozmezi plachty a pevne casti navesu (na plachtu uz ne) kdyz miji kamion. U aut co jsem uvedl je to tak, ze sviti az na plachtu, treba 20-30cm nad rozhrani plachty a pevne casti navesu - tyto auta pak oslnuji. Jasne ze to neni presna metoda, protoze kazdy kamion ma naves jinak vysoky, ale moje (a nejen moje) zkusenosti to potvrzuji.
Je to napriklad napsane primo na svetlometu. Ja tam mam napsane 1%.

Vzhlaska rika tusim neco trochu jineho nez jedno procento. Zjednodusil jsem to. Je tam snad neco o tom, ze prazdne auto ma mit sklon svetlometu 1 az 1,5% a nalozene auto 1 az 2,5 procenta.

Dulezite ale je, ze minimalni povoleny sklon je 1%. Tedy na kazdem metru musi jit kuzel o 1cm nize. Nebo jeste jinak receno 10 metru od auta musi byt paprsek uz o 10cm nize, nez pred autem.

Co je na tom ale dulezite je to, ze kuzel svetla musi byt malinko skloneny a pomalu klesat. V zadnem pripade nesmi byt vodorovny se silnici, nebo stoupat.

Pokud nejake auto sviti az na plachtu kamionu pred sebou a ta plachta je vyse nez stred jeho svetlometu, tak to ma proste blbe serizene.

V praci mame ze skodovek oktavku jednicku, dvojku a superba, tak se muzu prilezitostne podivat jaky naklon svetlometu maji na svetlech napsany.

Odpovědět