kontrolka emise

Uživatelský avatar
Apikkk
Příspěvky: 374
Registrován: 16 srp 2009, 11:17
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: kontrolka emise

Příspěvek od Apikkk » 28 bře 2010, 09:14

Ahoj, tak dnes po noční jsem jel projet Astru, opravdu to tak bylo a začal se čistit PDF...kolikrát mi to příjde, jak když letím v letadle i ta spotřeba odpovídá letadlu :D

Po vyčištění žhavení přestalo blikat...
Moc díky RomaneK

Ps: Už nespím v autě, ale emigroval jsem na čas k MAMINCE...všude dobře, pod maminčinou sukní nejlíp :D
Naposledy upravil(a) Apikkk dne 28 bře 2010, 13:22, celkem upraveno 1 x.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006

Reklama
 

Uživatelský avatar
Gord
Příspěvky: 692
Registrován: 07 pro 2008, 10:15
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrolka emise

Příspěvek od Gord » 28 bře 2010, 10:01

Láska je svině :) přítelkyně odchází a příchází, ale auto zůstává :)
už není

pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: kontrolka emise

Příspěvek od pueblo » 28 bře 2010, 12:45

Gord, svatá pravda :lol: . O tom něco vim, takže Apikkku nevěš hlavu. Mým věrným přítelem bylo tehdy Géčko. To totiž bylo jediný, co mi po rozvodu zbylo :mrgreen: . A vida, teď jsem happy a mám háčko :lol:

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: kontrolka emise

Příspěvek od Kesi » 28 bře 2010, 17:31

kolikrát mi to příjde, jak když letím v letadle i ta spotřeba odpovídá letadlu :D

To si nevidel koľko lietadlá žerú :D :D

Ináč život zo ženami je ťažký a bez nich ešte horší :D :D
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

bambas
Příspěvky: 12
Registrován: 26 pro 2009, 09:00

Re: kontrolka emise

Příspěvek od bambas » 08 pro 2010, 23:12

Takže jen tak pro zajímavost, zapomněl jsem tu dopsat jak to dopadlo...s Astrou jsem "dojel" ke známému v nouzáku, kde už opětovně nenastartovalo....výsledek spálená řídící jednotka motoru :x ..po měsíci čekání jsme sehnali za 20000 "novou" z bouráku (v Oplu ve Zlíně byla k mání za 38000,-), celej alternátor v háji -vyměněn za nový (7000,-), repas čerpadla, vyčištěn ERGventil...auto šlapalo, ale asi jen 500km...znovu začínal ten samej problém...až jeden machřík autoelektrikář z Mořkova prošel všechny kablíky v Astře našel vadnej kablík, který přiváděl do ŘJ buď honě nebo málo a pálil ŘJ - ta druhá nová ŘJ byla ještě bohudík zachráněna. (za 40 hodin práce plus nová baterka si zaúčtoval 12000,- 8-) ) Od té doby zatím astra šlape, ale pěkně jsem byl z toho otrávený....to jo...
dtzdtz

Odpovědět