Romano píše:Zdar chlapi.
Mám od prosince 09 svou Astru 1.9cdti 88Kw (8-mi ventil) rv.04/2006 koupeno nové v ČR. A dotaz na znalce těchto motorů.
S autem mám už najeto přes 8000 km (smíšeného provozu) a po přechodu z Vectry " B " benzínu zatím naprosto spokojen , ale za celou dobu jsem nezaznamenal regeneraci DPF filtru.Ani když auto jednou za asi 7-10 dní vezmu na projížďku okolo
30km , ani když jedu delší jízdu.Okamžitá spotřeba vždy odpovídá "noze na plynu"(jezdím na Verva diesel)
Jak přijdu na to jestli ho v Astře mám.Kde je na autě umístněn?
Servisák mi řekl, že je něco hned za turbem.
Je to on? Nemáte někdo fotky DPF.
Někde jsem četl , že ho mají všechny opel "nafty" právě od roku 2006.
A ještě jedna otázka: Má 88-KWatový motor dvouhmotnostní nebo jednoduchý setrvačník.
Díky za odpovědi a rady.
Ať nám auta v pohodě jezdí.
Čus Romano.
Filtr pevných částic je umístěn na výfuk. potrubí pod autem asi tak uprostřed. Za turbem je až u 2.0 CDTi 118 KW, (Astra J, Insignie). Jinak setrvačník, tam máš skutečně dvouhmotný.