Podle mého názoru, má Quick Heat tak obrovský odběr proudu, že alternátor nestačí dostatečně živit jak Quick Heat, tak baterii. Pokud tedy v první fázi jede QH naplno, což při studeném startu jede, veškerá vyrobená energie na Altíku jde tam. Jak se motor zahřívá, tak QH ubírá na výkonu a na baterii tím pádem stoupá napětí, protože Altík už není zatížen maximálně přes QH.
QH má tři fáze topení, podle toho by mělo jít i poznat i na napětí baterie, kolik zrovna altík na ní dobíjí - to znamená, čím miň bere QH, tím vetší napětí bude na baterce.
Mám dojem, že QH je dokonce živen od alternátoru přímo jedním (silným) kabelem navíc. Auta co QH nemají, nemají na altíku ani tento kabel navíc.
(Myslím, že mi to říkal Skrolant, nemám to ze své hlavy. Snad jsem to nedomotal.)
Nedivím se tedy, pokud jezdíte krátké trasy, že se baterie nedobije, ona nemá kdy.