problem s dobijanim baterie...

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od Kesi » 27 zář 2010, 09:08

matyyysek píše:
Kesi píše:
matyyysek píše:Ho jo ,ale ja som pisal o regulatory ,nie o mostiku :?:
Ale regulátor odíde aj v dôsledku vadného mostíka.
Môžeš mi potom popísať ako je to možné???

Ak odíde dióda v mostíku, môže sa dostať striedavé napätie na regulátor a tým pádom regulátor končí.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Reklama
 

Uživatelský avatar
Apikkk
Příspěvky: 374
Registrován: 16 srp 2009, 11:17
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od Apikkk » 21 lis 2010, 18:28

Ahoj, musím oživit tohle téma a rovnou se do něho přidat. Rovněž mi auto přestalo dobíjet s příznaky, které zde jsou popisované.
Předpokládám, že rovněž odešel do věčných lovišt diodový můstek, tak teď musím najít nějaký servis, kam autí svěřím.
Jo, na Aukru jsem našel tenhle altík:

http://aukro.cz/item1319790795_alternat ... _cdti.html

chci se zeptat chytrých hlaviček zde, jestli by šel do mé Astrule? Popřípadě ústečáci zda nevědí, kam bych mohl svěřit auto na opravu?

Moc dík
Naposledy upravil(a) Apikkk dne 21 lis 2010, 19:14, celkem upraveno 1 x.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006

pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od pueblo » 21 lis 2010, 19:06

Já nechával kdysi repasovat altík od géčka ve Skoroticích, ulice Pod skalou, číslo už nevím. Je to slepá ulice a je to předposlední barák. Nevím, jestli ještě funguje, ale byl rychlej a levnej. Na autě jsem najel dalších 40tis. bez problémů, pak jsem ho prodal.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od Kesi » 22 lis 2010, 19:14

Apikkk podľa obrázku to vyzerá že áno.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

tom06
Příspěvky: 3
Registrován: 29 říj 2011, 18:00
Bydliště: Partizánske

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od tom06 » 09 lis 2012, 19:00

Zdravim...

uz 2xkrat mi za 3 tyzdne vybilo bateriu...pri nastartovanom aute mi namera okolo 12 V...pri pridani plynu sa my zvysi napätie asi o 0,4 V cca , lenze po par kilometroch mam na baterke zas od 13,8 do 14,1v a drzi aj pri volnobehu...skusal som aj par krat vypnut a znova zapnut motor a drzi...no po hodine statia mam zas len tych 12V a cele sa to opakuje....je to alternatorom , alebo to moze byt ina zavada??? dik ;)
Opel Astra H 1.7 CDTI 74kW 2008

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od Frydex » 09 lis 2012, 20:09

Máš v autě Quick Heat ?
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
danielG
Příspěvky: 78
Registrován: 13 pro 2009, 21:58
Bydliště: Praha

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od danielG » 09 lis 2012, 23:34

Já mám ten samej problém, studený to nedobíjí, 2x za zimu vyndavám baterku a beru ji na nabíječku. Quick Heat mám. Dá se ten problém opravit jinak než odstavením QuickHeatu? Nemám rád zimu :( :( :(
Opel Astra H Cosmo Caravan 1.7 CDTI 74Kw

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od Frydex » 09 lis 2012, 23:44

Podle mého názoru, má Quick Heat tak obrovský odběr proudu, že alternátor nestačí dostatečně živit jak Quick Heat, tak baterii. Pokud tedy v první fázi jede QH naplno, což při studeném startu jede, veškerá vyrobená energie na Altíku jde tam. Jak se motor zahřívá, tak QH ubírá na výkonu a na baterii tím pádem stoupá napětí, protože Altík už není zatížen maximálně přes QH.
QH má tři fáze topení, podle toho by mělo jít i poznat i na napětí baterie, kolik zrovna altík na ní dobíjí - to znamená, čím miň bere QH, tím vetší napětí bude na baterce.
Mám dojem, že QH je dokonce živen od alternátoru přímo jedním (silným) kabelem navíc. Auta co QH nemají, nemají na altíku ani tento kabel navíc. ;) (Myslím, že mi to říkal Skrolant, nemám to ze své hlavy. Snad jsem to nedomotal.)
Nedivím se tedy, pokud jezdíte krátké trasy, že se baterie nedobije, ona nemá kdy.
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Uživatelský avatar
danielG
Příspěvky: 78
Registrován: 13 pro 2009, 21:58
Bydliště: Praha

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od danielG » 10 lis 2012, 00:07

Díky. QH z výroby, altik 110A taky z výroby, tak to soudruzi asi udělali někde chybu :D jezdim většinou do práce 22 km, dobíjí to dobře tak od půlky cesty, ale přes den kolikrát cukám po 10 km a to se to moc neohřeje. asi to vyřadím z provozu :(
Opel Astra H Cosmo Caravan 1.7 CDTI 74Kw

tom06
Příspěvky: 3
Registrován: 29 říj 2011, 18:00
Bydliště: Partizánske

Re: problem s dobijanim baterie...

Příspěvek od tom06 » 10 lis 2012, 06:37

Kde najdem tu 100A poistku na quickheat?
Opel Astra H 1.7 CDTI 74kW 2008

Odpovědět