Dvojhmotny zotrvacnik?

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od CandyX » 09 lis 2010, 19:16

Specialne na toto som sa sice nesustredil ale skor si myslim ze to bude v niecom, co priamo suvisi s prenosom hnacej sily. V aute je totiz citit aj jemne cuknutie akokeby niekde bola vôla. Najlepsie je to citit na tempomate ked mu stalcim -2kmh, je pocut ten zvuk + jemnucke cuknutie autom a zase ked auto na zasaltrovanej rychlosti spomali, elektronika prida plyn a opät zvuk + jemne cuknutie. Cize prejavuje sa to aj bez akejkolvek manipulacie so spojkovym pedalom.
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 532
Registrován: 21 pro 2008, 20:45
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od denny » 09 lis 2010, 19:50

Mazety píše:už se to vyrábí v neorigo verzi? ty ceny jsou raketa jako pro soukromého uživatele
např. transit jde zaměnit dvouhmotu za obyč
Co jsi tím myslel neorigo.
Na dvouhmoťáky má patent pouze LUK a Sachs.Žádnej GM neexistuje,jen Sachs za vyšší cenu,zabalenej v krabici GM. ;)

Uživatelský avatar
fanuc
Příspěvky: 108
Registrován: 02 srp 2009, 15:23
Bydliště: Galanta SK

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od fanuc » 20 říj 2011, 21:21

CandyX píše:Specialne na toto som sa sice nesustredil ale skor si myslim ze to bude v niecom, co priamo suvisi s prenosom hnacej sily. V aute je totiz citit aj jemne cuknutie akokeby niekde bola vôla. Najlepsie je to citit na tempomate ked mu stalcim -2kmh, je pocut ten zvuk + jemnucke cuknutie autom a zase ked auto na zasaltrovanej rychlosti spomali, elektronika prida plyn a opät zvuk + jemne cuknutie. Cize prejavuje sa to aj bez akejkolvek manipulacie so spojkovym pedalom.
Tak presne toto som pred časom začal pozorovať aj ja. Tiež mi robili prevodovku predtým. Ako si s tým postúpil? Nejaká zmena, alebo si niečo menil?
Opel Zafira B 2007 1.9 CDTI Z19DTH 150 koníkov,chipnutá na 176koní/ 387Nm
Opel Zafira A 1999 1.8 125 koní

Uživatelský avatar
Werewolf
Příspěvky: 1042
Registrován: 30 zář 2010, 22:57
Bydliště: Loket - Karlovy Vary

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od Werewolf » 20 říj 2011, 22:17

Přidám se s dotazem, když zrychluju, nejlíp to jde slyšet, když jedu pomalejš a chci zlehka zrychlovat, takovej chrastící tišší zvuk jakoby někde z těch míst. Na místě to nedělá, takže zvednutí na rampu nemělo význam, pouze když jedu = kola jsou v tahu. Že by rachtaly ty pružinky? Je to možné? Co myslíte?

Uživatelský avatar
Georgeisin
Příspěvky: 427
Registrován: 26 úno 2011, 18:29
Bydliště: Ostrov nad Ohří

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od Georgeisin » 21 říj 2011, 08:10

Taky to slyším, většinou, když zrychluju z nižších otáček... Jako by tam byl chřestýš :)). Je jasný, že přijít na to, co to je a případná náprava by byla drahá, takže pokud jezdím, neřeším.
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW

Uživatelský avatar
honzina
Příspěvky: 159
Registrován: 04 led 2011, 21:12
Bydliště: mikulov

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Příspěvek od honzina » 16 bře 2012, 20:55

ja jsem to mel taky pri zeslapavani spojky to za chrastilo a pri uplnem vyslapnuti ticho tak jsem to rozdelal a dvouhmota byla uplne ko a netrvalo by dlouho a utrhla se cela,tak jsem dal vse nove setrvacnik,lamelu,pritlacak a lozisko a mam klid :D
astra j sportstourer 1.6sidi turbo 125kw/260nm
corsa d a12xer
ex opel zafira b a17dtr astra h z17dth

Odpovědět