1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Témata společná pro diesel i benzín a všeobecný pokec kolem motorů
Steve29
Příspěvky: 96
Registrován: 05 kvě 2010, 20:03
Bydliště: Rimavská Seč (SR)

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od Steve29 » 02 říj 2010, 00:10

Nezabúdaj že objem ničím nenahradíš. 2,0 určite lepšie ťahá ale 1,6-ku asi za to isté budeš musieť viac vytáčať.......http://auto.server.sk/automobily.asp?id=33489

Corsaczek: Nemyslel som to v zlom, chcel som povedať že možno pre mňa ostrý štýl je pre teba cúvanie..... :lol:
Caravan, 1,9 CDTI 88 kW, 5,5 l / 100 km. EGR OFF:-)

Reklama
 

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od Adriano2 » 02 říj 2010, 11:09

Corsaczek hold asi ukazateľ paliva a palubný PC klame ;) viac ti k tomu povedať nemôžem :(
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Uživatelský avatar
Apikkk
Příspěvky: 374
Registrován: 16 srp 2009, 11:17
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od Apikkk » 02 říj 2010, 13:03

K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.

Jinak k výkonu, líbí se mi zátah ze spoda, ale to je tak všechno. S benzínem se vyřádím daleko víc.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od CandyX » 02 říj 2010, 13:12

Myslim ze nie je moc stastne tahat sem J-cko 1,6T, ktore je v tejto motorizacii o extremnych 160kg tazsie, ma o 4% vacsi priemer kolies - teda na asfalt sa dostane menej krutaku a posledna podstatna vec je, ze motor v J-cku uz nema overboost +40Nm. (ak si dobre pamatam tak podla papierov ma J-cko aj tych zakladnych 230Nm o 200 otaciek neskor ako H)

V pripade H-cka a jeho este iba Euro4 norme, je mozne bez rizika ze neprejde emisnou vymenit predny katalizator za cistu ruru (130€) a tym ziskat dalsich 8-12Nm, ale v skutocnosti bolo viac postrehnutelnejsie rychlejsie tlakovanie vzduchu po preradeni kedze vyfokove plyny uz nie su brzdene hned za lopatkami turba.


Werewolf mam pre teba este jednu dobru spravu (teda co sa dynamiky tyka), vlastne nie som si uplne isty ci vsetky 170PS dvojlitre maju tu dlhu verziu prevodovky (rovnako ako diesle), napr. na stvorku 1,6T tlaci proti o 12% lahsiemu prevodu ako spominany 2,0T. Tou blbou strankou veci je ze pri 140tacho toci sestka cez 3300ot.
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Uživatelský avatar
Werewolf
Příspěvky: 1042
Registrován: 30 zář 2010, 22:57
Bydliště: Loket - Karlovy Vary

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od Werewolf » 02 říj 2010, 13:27

Tu šestku mohli udělat trochu líp. Ale o 1.6T jsme se bavili v H ne v J...

Uživatelský avatar
CandyX
Příspěvky: 302
Registrován: 03 zář 2008, 21:30

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od CandyX » 02 říj 2010, 13:46

Jasna vec ze H, porovnanie som napisal len na margo linku od Steve-ho
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts

Uživatelský avatar
corsaczek
Příspěvky: 2416
Registrován: 16 říj 2008, 10:45
Bydliště: město piva

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od corsaczek » 02 říj 2010, 20:53

Apikkk píše:K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.
Nó, tomu říkám spotřeba při sportovní jízdě! 8-)

Uživatelský avatar
irmscher
Příspěvky: 1226
Registrován: 15 říj 2010, 17:20
Bydliště: Praha 10, Praha 22
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od irmscher » 12 bře 2011, 22:02

Werewolf píše:No na co to chci, chci jezdit za pár drobnejch, to asi každej že :) Chci si užít živou jízdu, občas si zařádit, ale chci auto vzít taky na nějakej větší výlet (tím myslím 2000km) jet po dálnici trochu rychlejš. Ročně tak 15 000km. Ale většinou jezdim couračky typu do 25 km...
A k té nabídce, ano 1.9 je dost v německu. Zde v čr je 2008 za 330 tis. za tu cenu mám 1.9 z de v plný výbavě...

na couračky moc turbodiesely nejsou..spíše na dálniční akce...ani to neohřeješ :-)
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT

Kuči
Příspěvky: 197
Registrován: 04 úno 2011, 21:20
Bydliště: Praha

Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW

Příspěvek od Kuči » 16 bře 2011, 14:43

Zdravím,

co se týče 2.0t a 1.9td 110kw jsou si hodně podobné co se týče nástupu krouťáku. Alespoň mě to tak přišlo. Naftě dochází dřív dech. 1.6T my příjde trochu línější (astra J). Nafta bude jezdit určitě za mín. Benzín zase méně starostí. u 2.0t by mělo být v základu IDS+ což musím vychválit. jsem s tím max spokojen a určitě až "odejdou" zas je tam dám. stojej sice mazec ale auto starší 7 let má u opla slevu na díly 30% tak vyjdou na 20-25tis ;). Nic proti naftě ale doporučuji benzín.


Caravan 2.0T 125Kw
Astra Caravan 2.0Turbo 125kw

Odpovědět