Tlačítko SPORT + IDS Plus
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
gtc má po faceliftu vzadu jiné světlomety (průsvitné s šedým pruhem)
IDS+ se pozná nejlépe za jízdy. Jednou si klepeš zadek(na sport), podruhé jedeš jak v kočáru. Jinak po otevření dveří se ti rozsvítí na palubce kontrolka ids, která svítí cca 10sekund.
IDS+ se pozná nejlépe za jízdy. Jednou si klepeš zadek(na sport), podruhé jedeš jak v kočáru. Jinak po otevření dveří se ti rozsvítí na palubce kontrolka ids, která svítí cca 10sekund.
Naposledy upravil(a) Haczek dne 01 říj 2010, 21:07, celkem upraveno 2 x.
Astra GTC 1,9 (110kW)
- Reklama
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Pravda. Je vidět že konečně přispěl skutečný majitel sportovního GTC, ne jen majitelé klobokovských 5dv. a stěhováckých kombíků
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Nemá, mělo vždycky černo-červený. Měnily se jen u 5dv.Haczek píše:gtc má po faceliftu vzadu jiné světlomety (průsvitné s šedým pruhem)
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Jsem se spletl, sorry
Naposledy upravil(a) Haczek dne 01 říj 2010, 22:24, celkem upraveno 2 x.
Astra GTC 1,9 (110kW)
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Tak mi tu hlavu nepleťte Díky GTC ve verzi s 1.9CDTI 110kW anebo lépe 1.6T 132kW
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Haczek: tak to si viděl naprostý originál, jedinou na světě
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Ještě se zeptám co je toto?
Naposledy upravil(a) Werewolf dne 01 říj 2010, 21:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Tohle je studie, ze který pak vyšla Astra H GTC. Něco jako teď představujou GTC Paris a na jaře to bude mírně upravnený sériová Astra J GTC.
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
já bych volil 1.6T ale záleží na tobě co více využiješ já jezdím krátké trasy takže mi je nafťák k ničemu a benzím mi stejně více voní
Re: Tlačítko SPORT + IDS Plus
Byl jsem mnoho měsíců pevně rozhodnut, zamilován, do Celicy 2001, pak jsem se ale začal podrobně zajímat na obdobném fóru a zjistil, že mají výrobní vadu na motoru která stojí velkej peníz a tak jsem se začal rozhlížet i jinde, viděl jsem GTC a šel jsem si to projet do jednoho bazaru a tou jízdou si mě GTC dostalo a posunulo Celicu na druhé místo. Snažím se tedy zjistit co nejvíce, nejlépe na odbornou znalost a tedy vím, že rozhodně chci, aby to mělo IDSko. Jak jsem zde vyčet, tempomat není problém dodělat. Seděl jsem v normálních sedačkách, (mám za to že jsou dvoje, normal a recaro) a sedělo se mi pohodlně, takže mi stačí ty normální. Vidím rozdíly na středním panelu - Satin chrom, uhlově černý a matný chrom. Je to zřejmě podle výbav, ale nevím jestli by to mělo být prioritní a jak hodně. Jak říkám, podstatné je pro mě IDS, nevím, zda o jiné věci bych se měl nějak zvlášť zajímat. Ovládání na volantu mi nijak neschází, chlazená skřínka se dá taky snadno dodělat....