Žlutá ikonka Auta s klíčem

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.
Odpovědět
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od milosh » 09 zář 2010, 20:54

Mi to delala slaba baterka v klici 8-)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

Reklama
 

Uživatelský avatar
Samothe
Moderátor
Příspěvky: 4098
Registrován: 13 črc 2008, 09:34
Bydliště: Vratimov

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od Samothe » 09 zář 2010, 20:57

tak to bych měl mít taky klid páč jsem baterku měnil a před výměnou mi to tak 2x nenastartovalo

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od Kesi » 09 zář 2010, 21:04

Baterku v kľúči som menil na jar. Skúsim merať žhaviče, lebo keď nad tým rozmýšľam tak sa mi neosvietilo žhavenie. Aký by mali mať odpor? Idem hľadať bo ma niekto sprdne :D Dík za rýchle odpovede 8-)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od RomanK » 09 zář 2010, 21:43

Samothe píše:tak to bych měl mít taky klid páč jsem baterku měnil a před výměnou mi to tak 2x nenastartovalo
Vyndejte baterii z klíče a uvidíte, že nastartujete. Navíc slabá baterie se napíše na displeji pokud má auto BC s CHECK CONTROLem.

Postup při zjišťování vadného žhaviče (chyba P0380)
Žhavení má na starosti relé žhavení (hliníková krabička u baterie). Žhaviče jsou na dvou okruzích a relé porovnává proudy mezi nimi. Při pohledu na konektor relé žhavení (na svazku kabelů) je vidět jeden velký pin, kde je přivedeno napětí 12V. Pak dva menší piny, kde jsou okruhy na žhaviče (dva žhaviče zapojené paralelně). Pomocí ampérmetru se změří proud do jednotlivých větví. Ampérmetr se zapojí mezi velký pin (nebo kladný pól baterie) a jeden z menších pinů. Proud by měl být větší jak 30 A, pokud jsou žhaviče v pořádku, okolo 17A pokud je jeden žhavič na větvi vadný. Většina multimetrů má ale maximální (pojistkou nechráněný) rozsah okolo 20A, tudíž ukáže jen, že proud je vyšší jak 20A. Pokud se tedy najde větev, kde je proud menší než 20A, tak je na ní i vadný žhavič. Nepamatuji si přesně, které žhaviče jsou na které větvi, takže se odpojí koncovka vždy z jednoho žhaviče a měření se opakuje. Že je žhavič vadný se pozná jednoduše podle toho, že ať je zapojený nebo ne, naměří se stejné hodnoty proudu. Doporučuji měřit jen velmi krátce, Proud 30A dokáže spálit kabely, nebo měřící hroty levnějších multimetrů, nebo i celý multimetr. Toto je postup měření u motorů, kde jsou špatně přístupné žhaviče jako třeba Z9DT(L), u motoru Z19DTH(J) se dá proud do žhaviče měřit přímo - ampérmetr se zapojí mezi kladný pól baterie a žhavič. Měření odporu žhaviče moc nedoporučuji, může být zavádějící, protože hodnoty se pohybují v řádech ohmů.
Po zjištění vadného žhaviče jej opatrně vyšroubovat a připojit jej na baterii, nejlépe startovacími kabely. U dobrého žhaviče se po chvilce rozžhaví špička do světle červena až oranžova, u vadného vůbec, nebo jen lehce zrudne. Pokud se u tohoto testu ukáže, že žhavič žhaví dobře, pak mohl být problém způsoben přechodovým odporem mezi žhavičem a koncovkou. V takové případě se přihnou v koncovce kontakty aby lépe dosedaly hrot žhaviče.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od Kesi » 11 zář 2010, 19:33

Ďakujem za návod. Si macher to sa nedá zaprieť. Skúsim to. Ja som skúšal merať odpory a na troch som nameral 0,8 ohmu a na jednom 137. Je zaujímavé že dnes už sa kontrolka nerozsvietila :o Ale žhaviče idem vymeniť aj tak. Majú 5 rokov tak to bude asi lepšie. Jeden stojí cca 15€.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od Kesi » 16 zář 2010, 20:54

Tak výmena žhavičov pomohla 8-) Pre ilustráciu foto:

Ten jeden bol nefunkčný :twisted:
Přílohy
ZHAVICE+001.jpg
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
zralok
Příspěvky: 929
Registrován: 23 říj 2011, 17:35
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Žlutá ikonka Auta s klíčem

Příspěvek od zralok » 03 dub 2012, 10:53

http://www.youtube.com/watch?v=pMWhuU34wuw kontrolka má být zasusnutá již po otočení klíčku před nastartováním! Ted semi objevili dvě chyby a kontrolka zhasíná společně s mazáním ted čekám než se mi smažou ! což doufám že ano!

Uživatelský avatar
Vojta.J
Příspěvky: 49
Registrován: 19 bře 2012, 10:06
Bydliště: Praha 5

Re: Pokles vykonu a rozsviceni servisu (auto s klicem)

Příspěvek od Vojta.J » 10 lis 2012, 18:29

Ahoj :) , dnes se mi stalo cestou z budejic do prahy neco podobneho. Už nějakou dobu 6 tis km se mi během delších cest 150 km a vic rozsviti na 5-20 vteřin kontrolka s klíčkem. Dnes se mi taky behem jizdy rozsvitila, za chvili zhasla. Vždy kdyz se mi rozbrazí tak až dojedu do cile se podivam jaky chybový kody ma jednotka uložený, je tam vždy 50074 a 38008. 50074 mi řekly v servisu že nemam řešit a 38008 by měli byt žhavici svičky, ktere při jizde by se neměli přeci projevovat. A ted k tomu dnesku, po 20 min co kontolka rozsvitila a zhlasla tak cejtim že autu poklesl výkon, prostě netáhl. Ihned jsem se podival na teplotu chladici kapaliny, ptz auto už prodělalo zadření motoru a naslednou GO, teplota byla v poradku, 83°C. Auto nekouřilo i kdyz jsem zkusil šlápnout na plyn. Zpomalil jsem ale jel jsem dál a čekal jsem co se bude dít dál, ptz se vše jinak zdálo že je v pořádku. Po asi za 10-20 sekund pomalejsi jizdy zkusim plyn a auto zas začalo táhnout jak má. Zbytek cesty už byl bez problemu, tj 50 km. Pripominam že behem toho poklesu vykonu se kontrolka nerozsvitila, a po prijezdu mi jednotka řekla 50074 a 38008, žádnou jinou.

Nevíte co to bylo? přidávám VIF, zatim stale letní a nez jsem vyjel tak jsem čerpal plnou nádrž, ředím v predepsanem poměru, pridavam pred dotankovanim pro dobre promichani.. Neni mozny ze se do soustavy v tu chvili dostalo vic VIFu? :roll:
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.

Uživatelský avatar
RomanK
Příspěvky: 1118
Registrován: 04 kvě 2008, 13:30
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokles vykonu a rozsviceni servisu (auto s klicem)

Příspěvek od RomanK » 11 lis 2012, 02:36

Vojta.J píše:a po prijezdu mi jednotka řekla 50074 a 38008, žádnou jinou.
Napíchni to na diagnostiku. Systém brzda+plyn+klíček neukazuje všechny chyby. Hlavně neukazuje chybu P0234, která může být příčinou poklesu výkonu.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301

Uživatelský avatar
Vojta.J
Příspěvky: 49
Registrován: 19 bře 2012, 10:06
Bydliště: Praha 5

Re: Pokles vykonu a rozsviceni servisu (auto s klicem)

Příspěvek od Vojta.J » 12 lis 2012, 17:06

RomanK: Stačí OP-COM china clon, k zjištění ty chyby?
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.

Odpovědět